Vos en van de Breggen gaat ook prima samen, geloof ik. En als je het commentaar van Vleuten hoorde, was zij er ook wel blij meequote:
Door alle boni’s bij de tussensprints de afgelopen dagen ja. Van de Breggen pakt vandaag 12 seconden voorsprong en 10 seconde boni en haalt het alsnog niet.. al zal ze daar vast niet mee zittenquote:
Vos is/was meer team Van Vleuten toch? Al kan het zijn nu Van Vleuten al enige tijd gestopt is dat er minder animositeit is.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vos en van de Breggen gaat ook prima samen, geloof ik. En als je het commentaar van Vleuten hoorde, was zij er ook wel blij mee
Vos en vd Breggen hebben jaren samen gereden bij Rabobank. De snor heeft in Valkenburg en Firenze ook de ideale teamgenoot gespeeld voor Vos.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vos is/was meer team Van Vleuten toch? Al kan het zijn nu Van Vleuten al enige tijd gestopt is dat er minder animositeit is.
Ja, maar van de Breggen en Vos hebben ook jaren samen gereden. En Vos is sowieso niet echt van het conflict, geloof ik.. (al kan het afgelopen WK een uitzondering zijn geweest)quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vos is/was meer team Van Vleuten toch? Al kan het zijn nu Van Vleuten al enige tijd gestopt is dat er minder animositeit is.
Volgens mij heeft Vos met niemand een probleem. Het was zelfs helemaal terecht geweest als ze Vollering compleet had afgebrand na het afgelopen WK idd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar van de Breggen en Vos hebben ook jaren samen gereden. En Vos is sowieso niet echt van het conflict, geloof ik.. (al kan het afgelopen WK een uitzondering zijn geweest)
Wat is er zo onsympathiek aan haar eigenlijk?quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg jammer dat de zeer onsympathieke Snor hier een overwinning wegkaapt voor de neus van de zeer sympathieke Vos.
Ik las viesmadquote:
Die vorige was ook al bergop.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:25 schreef Marcoss het volgende:
Valpartij bergop, Denis Menchov vindt dit leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |