Volgens mij heeft Vos met niemand een probleem. Het was zelfs helemaal terecht geweest als ze Vollering compleet had afgebrand na het afgelopen WK idd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar van de Breggen en Vos hebben ook jaren samen gereden. En Vos is sowieso niet echt van het conflict, geloof ik.. (al kan het afgelopen WK een uitzondering zijn geweest)
Wat is er zo onsympathiek aan haar eigenlijk?quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg jammer dat de zeer onsympathieke Snor hier een overwinning wegkaapt voor de neus van de zeer sympathieke Vos.
Ik las viesmadquote:
Die vorige was ook al bergop.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:25 schreef Marcoss het volgende:
Valpartij bergop, Denis Menchov vindt dit leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |