abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217558252
Nummertje 181 is dartsfit.
  Redactie Sport dinsdag 6 mei 2025 @ 16:31:10 #102
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217558674
W-W-W
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217558769
Dit kan wat handiger.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217558774
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
W-W-W
Nu breekt het echt.

Al komt het daarna weer bij elkaar omdat er niet echt wordt doorgefietst.

[ Bericht 11% gewijzigd door Felagund op 06-05-2025 16:49:27 ]
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217558870
Commentator Annemiek van Vleuten is echt next level saai.
The owls are not what they seem
  dinsdag 6 mei 2025 @ 17:09:46 #106
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217558984
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 16:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Commentator Annemiek van Vleuten is echt next level saai.
We want Jip. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217558996
Sjuut
pi_217558999
Ach peloton
pi_217559000
En de chute
The owls are not what they seem
  dinsdag 6 mei 2025 @ 17:11:00 #110
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217559001
Dikke chute
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport dinsdag 6 mei 2025 @ 17:11:21 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217559003
Ach ze vallen, je verwacht het niet zeg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217559011
SD had daar gemakkelijk het gat kunnen laten vallen zeg. Zoveel andere ploegen zitten er niet meer van voren met pionnen.
pi_217559014
Vos zit weer waar ze moet zitten
  dinsdag 6 mei 2025 @ 17:13:08 #114
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217559018
Geritsen
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217559019
Einde tijdperk Vos
The owls are not what they seem
pi_217559021
Gerritse sprint Vos eruit :o
pi_217559026
Jammer, leuk voor Gerrit.
pi_217559029
Op naar WLR.....oh, wacht :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Redactie Sport dinsdag 6 mei 2025 @ 17:15:17 #119
451829 crew  H.Vviv
pi_217559034
Leuk voor Gerritse, plaatsgenootje.
pi_217559036
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op naar WLR.....oh, wacht :P
Altijd tegen ons.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217559047
Zowel Vollering als Van der Breggen gewoon in het eerste groepje.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217559049
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:15 schreef H.Vviv het volgende:
Leuk voor Gerritse, plaatsgenootje.
Ze krijgt er nog een rood truitje bij
pi_217559073
Krezie.
pi_217559082
Riellie goed Inglies.
pi_217559100
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:16 schreef Felagund het volgende:
Zowel Vollering als Van der Breggen gewoon in het eerste groepje.
Iedereen zal wel dezelfde tijd krijgen vanwege de val.
pi_217559163
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:24 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Iedereen zal wel dezelfde tijd krijgen vanwege de val.
Dat lijkt mij ook, maar het is in ieder geval fijn om het asfalt niet te raken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217559664
Weer een nieuw Nederlands sprinttalent :o

Op basis van de afgelopen jaren had ik deze ontwikkeling tot sprintster niet helemaal aan zien komen
pi_217560450
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:36 schreef Marcoss het volgende:
Weer een nieuw Nederlands sprinttalent :o

Op basis van de afgelopen jaren had ik deze ontwikkeling tot sprintster niet helemaal aan zien komen
De voornaam zegt genoeg, als je Femke heet is verplicht om sprintster te worden
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 20:48:33 #129
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_217560797
Riellie goed interview van Gerritse
pi_217562409
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 17:05 schreef Szura het volgende:
Vrouwen kunnen allemaal niet sturen
Ook niet supporteren

twitter
  woensdag 7 mei 2025 @ 13:37:00 #131
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217566264
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 22:52 schreef wimderon het volgende:

[..]
Ook niet supporteren

[ x ]
Dikke mensen verbieden?
  woensdag 7 mei 2025 @ 15:44:31 #132
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217567216
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217567512
Vollering graait 2 4 seconden mee.

[ Bericht 28% gewijzigd door wimderon op 07-05-2025 16:31:10 ]
pi_217567592
Er lijkt niet echt iemand zin te hebben om er wat van te maken. Op deze manier mogen Vos en Gerritse op voor herhaling.
pi_217567604
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 16:25 schreef wimderon het volgende:
Vollering graait 2 4 seconden mee.
In een tussensprintje even de achterstand van de ploegentijdrit weggefietst :o
  woensdag 7 mei 2025 @ 16:43:15 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217567625
Hier mag op zich wel iemand iets proberen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217567644
Kerbaol zit al klaar om zich in de afdaling te smijten.
pi_217567706
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 16:47 schreef wimderon het volgende:
Kerbaol zit al klaar om zich in de afdaling te smijten.
Daar gaat ze
pi_217567732
Jip denkt dat Vos toch wel sneller dan Vollering is, ze zoekt de grenzen op

Eenmanszaak De Snor B.V.!
Jack does it in real time...
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:00:42 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217567734
De Snor valt aan terwijl ze Gerritse proberen terug te brengen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217567735
De snor heeft schijt aan Gerritse :D
pi_217567737
Van der Breggen gaat eens even aanvallen terwijl Bredewold bezig is met het terugbrengen van Gerritse.
pi_217567746
Lekker twee auto's nog tussen de twee groepjes die 5 seconden van elkaar zitten.
pi_217567747
Van Vleuten met de meest enthousiaste reactie van de dag als Vd Breggen aanvalt :D
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:02:10 #145
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_217567748
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:00 schreef wimderon het volgende:
Van der Breggen gaat eens even aanvallen terwijl Bredewold bezig is met het terugbrengen van Gerritse.
Ik wilde even naar dit topic om te checken of dat al opgemerkt was.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_217567752
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]
Ik wilde even naar dit topic om te checken of dat al opgemerkt was.
WLR zit er zoals altijd boenk op
Jack does it in real time...
pi_217567767
Alsnog geen slechte situatie voor SD
pi_217567768
Motor zit ook weer lekker _O- kom op zeg
pi_217567771
De niet sprintersploegen rijden achter de vluchter aan
Jack does it in real time...
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:04:45 #150
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217567773
PFP is troep
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217567776
De motor zit er ietwat, enigszins, dicht voor.
pi_217567780
Ze gaan de snor niet meer terug zien _O-
pi_217567784
Dit zit wel snor
Jack does it in real time...
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:06:23 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217567788
WLR in shambles
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:06:48 #155
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217567791
Anna op de snorfiets.
  Redactie Sport woensdag 7 mei 2025 @ 17:06:53 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217567792
Dit is niet leuk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:07:27 #157
194695 franklop
Fran knock
pi_217567798
Anna
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_217567799
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet leuk.
Wel slim gedaan
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:07:32 #159
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217567800
Heel mooi.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 mei 2025 @ 17:08:13 #160
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217567803
Anna prima.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:08:39 #161
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217567805
Iedereen blij.
pi_217567806
(lol)
Jack does it in real time...
pi_217567809
quote:
5s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:08 schreef Kopiko het volgende:
Iedereen blij.
Zelfs Vos.
pi_217567810
quote:
5s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:08 schreef Kopiko het volgende:
Iedereen blij.
Zelfs Vos kan er wel mee leven
pi_217567841
Gerritse behoudt het rood
Jack does it in real time...
pi_217567843
17 seconden marge voor Vd Breggen op Vollering.
pi_217567852
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:09 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Zelfs Vos kan er wel mee leven
Vos en van de Breggen gaat ook prima samen, geloof ik. En als je het commentaar van Vleuten hoorde, was zij er ook wel blij mee
pi_217567853
Disasterclass wel van Lars Boom, die dacht dat Muzic in haar eentje wel even Van der Breggen terug zou halen.
pi_217567889
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Gerritse behoudt het rood
Door alle boni’s bij de tussensprints de afgelopen dagen ja. Van de Breggen pakt vandaag 12 seconden voorsprong en 10 seconde boni en haalt het alsnog niet.. al zal ze daar vast niet mee zitten
pi_217567898
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:13 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Vos en van de Breggen gaat ook prima samen, geloof ik. En als je het commentaar van Vleuten hoorde, was zij er ook wel blij mee
Vos is/was meer team Van Vleuten toch? Al kan het zijn nu Van Vleuten al enige tijd gestopt is dat er minder animositeit is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217567993
Rijden de dames zonder communicatie? Als je zo de verbaasde reacties van de SD Worx dames bij de finish zag.
pi_217568014
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Felagund het volgende:

[..]
Vos is/was meer team Van Vleuten toch? Al kan het zijn nu Van Vleuten al enige tijd gestopt is dat er minder animositeit is.
Vos en vd Breggen hebben jaren samen gereden bij Rabobank. De snor heeft in Valkenburg en Firenze ook de ideale teamgenoot gespeeld voor Vos.
pi_217568056
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:04 schreef Faraday01 het volgende:
Motor zit ook weer lekker _O- kom op zeg
De hele middag al.
pi_217568144
3 ritten te gaan waarvan 2 aankomsten bergop.. krijgen we nog een niet-Nederlandse ritzege deze week?
pi_217568196
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Felagund het volgende:

[..]
Vos is/was meer team Van Vleuten toch? Al kan het zijn nu Van Vleuten al enige tijd gestopt is dat er minder animositeit is.
Ja, maar van de Breggen en Vos hebben ook jaren samen gereden. En Vos is sowieso niet echt van het conflict, geloof ik.. (al kan het afgelopen WK een uitzondering zijn geweest)
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 18:01:16 #176
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217568240
Erg jammer dat de zeer onsympathieke Snor hier een overwinning wegkaapt voor de neus van de zeer sympathieke Vos. :{
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_217568345
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:54 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ja, maar van de Breggen en Vos hebben ook jaren samen gereden. En Vos is sowieso niet echt van het conflict, geloof ik.. (al kan het afgelopen WK een uitzondering zijn geweest)
Volgens mij heeft Vos met niemand een probleem. Het was zelfs helemaal terecht geweest als ze Vollering compleet had afgebrand na het afgelopen WK idd.

Van Vleuten is idd nu ze gestopt is super positief over AvdB. Opvallend wel.
pi_217568352
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg jammer dat de zeer onsympathieke Snor hier een overwinning wegkaapt voor de neus van de zeer sympathieke Vos. :{
Wat is er zo onsympathiek aan haar eigenlijk?
pi_217573960
Pauline is Visma'ed.

twitter
  donderdag 8 mei 2025 @ 11:28:46 #180
194695 franklop
Fran knock
pi_217573994
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:21 schreef wimderon het volgende:
Pauline is Visma'ed.

[ x ]
Ik las viesmad
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_217574066
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 11:28 schreef franklop het volgende:

[..]
Ik las viesmad
  Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 15:55:07 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217576098
De meisjes op hun muil, dat verwacht je toch ook niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217576168
Lekker klimmen
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217576271
Vuurwerk straks?
pi_217576392
Dit ziet er uit als een leadout voor Vollering, die gaat dus waarschijnlijk niet wachten tot de laatste paar kilometer.
  Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 16:25:16 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217576405
Ach, en de val.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 16:25:40 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217576411
Er kan een streep door Gerritse.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217576412
Valpartij bergop, Denis Menchov vindt dit leuk
  Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 16:26:05 #189
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217576416
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:25 schreef Marcoss het volgende:
Valpartij bergop, Denis Menchov vindt dit leuk
Die vorige was ook al bergop.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217576429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er kan een streep door Gerritse.
Ze lijkt zelf de veroorzaker
pi_217576435
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die vorige was ook al bergop.
Ah, toen keek ik nog niet.. gaat wel lekker dan
pi_217576456
Flink harken achterin de groep
pi_217576475
Muzic toch minder dan verwacht
pi_217576492
Mavi heeft heel veel muntjes nodig
pi_217576544
Er zitten er een paar bij die echt niet kunnen dalen _O-
pi_217576551
Kerbaol bijna het skoekeloen in.
  Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 16:44:49 #197
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217576583
Ze kunnen niet sturen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217576791
Labous met machtige beurtjes, ik zit klaar voor Demi die niks doet
Jack does it in real time...
pi_217576800
PIET!
The owls are not what they seem
pi_217576810
Polska troep, krijg je als je door cryptoaids laat sponsoren, karma
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')