abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217567776
De motor zit er ietwat, enigszins, dicht voor.
pi_217567780
Ze gaan de snor niet meer terug zien _O-
pi_217567784
Dit zit wel snor
Jack does it in real time...
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:06:23 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217567788
WLR in shambles
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:06:48 #155
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217567791
Anna op de snorfiets.
  Redactie Sport woensdag 7 mei 2025 @ 17:06:53 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217567792
Dit is niet leuk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:07:27 #157
194695 franklop
Fran knock
pi_217567798
Anna
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_217567799
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet leuk.
Wel slim gedaan
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:07:32 #159
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217567800
Heel mooi.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 mei 2025 @ 17:08:13 #160
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217567803
Anna prima.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 7 mei 2025 @ 17:08:39 #161
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217567805
Iedereen blij.
pi_217567806
(lol)
Jack does it in real time...
pi_217567809
quote:
5s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:08 schreef Kopiko het volgende:
Iedereen blij.
Zelfs Vos.
pi_217567810
quote:
5s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:08 schreef Kopiko het volgende:
Iedereen blij.
Zelfs Vos kan er wel mee leven
pi_217567841
Gerritse behoudt het rood
Jack does it in real time...
pi_217567843
17 seconden marge voor Vd Breggen op Vollering.
pi_217567852
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:09 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Zelfs Vos kan er wel mee leven
Vos en van de Breggen gaat ook prima samen, geloof ik. En als je het commentaar van Vleuten hoorde, was zij er ook wel blij mee
pi_217567853
Disasterclass wel van Lars Boom, die dacht dat Muzic in haar eentje wel even Van der Breggen terug zou halen.
pi_217567889
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Gerritse behoudt het rood
Door alle boni’s bij de tussensprints de afgelopen dagen ja. Van de Breggen pakt vandaag 12 seconden voorsprong en 10 seconde boni en haalt het alsnog niet.. al zal ze daar vast niet mee zitten
pi_217567898
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:13 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Vos en van de Breggen gaat ook prima samen, geloof ik. En als je het commentaar van Vleuten hoorde, was zij er ook wel blij mee
Vos is/was meer team Van Vleuten toch? Al kan het zijn nu Van Vleuten al enige tijd gestopt is dat er minder animositeit is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217567993
Rijden de dames zonder communicatie? Als je zo de verbaasde reacties van de SD Worx dames bij de finish zag.
pi_217568014
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Felagund het volgende:

[..]
Vos is/was meer team Van Vleuten toch? Al kan het zijn nu Van Vleuten al enige tijd gestopt is dat er minder animositeit is.
Vos en vd Breggen hebben jaren samen gereden bij Rabobank. De snor heeft in Valkenburg en Firenze ook de ideale teamgenoot gespeeld voor Vos.
pi_217568056
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:04 schreef Faraday01 het volgende:
Motor zit ook weer lekker _O- kom op zeg
De hele middag al.
pi_217568144
3 ritten te gaan waarvan 2 aankomsten bergop.. krijgen we nog een niet-Nederlandse ritzege deze week?
pi_217568196
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Felagund het volgende:

[..]
Vos is/was meer team Van Vleuten toch? Al kan het zijn nu Van Vleuten al enige tijd gestopt is dat er minder animositeit is.
Ja, maar van de Breggen en Vos hebben ook jaren samen gereden. En Vos is sowieso niet echt van het conflict, geloof ik.. (al kan het afgelopen WK een uitzondering zijn geweest)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')