Die heeft weer een hele lading bakpoeder naar binnen gesnoven.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Klimmer Martijn is echt een lachwekkende rubriek
De waait zo terug na een flinke plofquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Bijwerking van long covid?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Dat verwacht ik niet. Normaal gesproken deelt ze altijd wel goed in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De waait zo terug na een flinke plof
De koffiemolen deelt beter inquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Normaal gesproken deelt ze altijd wel goed in.
Pakt nog 5 seconden terug in de laatste 500 meterquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De waait zo terug na een flinke plof
Daar doen de Zwitsers al jaren niet mee!quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef The_Undertone het volgende:
Vrouwenwielrennen, veldrijden lijkt er internationaler bij.
Acht keerquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef The_Undertone het volgende:
Vrouwenwielrennen, veldrijden lijkt er internationaler bij.
Kopvrouw Fisher-Black nog ingehaald door Riejanne.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:24 schreef Faraday01 het volgende:
Anna toch flink terug gevallen de laatste kilometer.
Verbinder Deem is helaas net te laat om paus te worden.quote:“De laatste dagen waren wat moeilijker. Iemand dicht bij mij gaat door een zware periode, op mentaal vlak. Ik zie rond mij ook veel jonge mensen die het moeilijk hebben op mentaal vlak.”
Vollering liet het onderwerp niet meer los: “Vandaag heb ik alles gedaan wat ik kan. Ik ben mentaal erg sterk. Met die mentaliteit kan ik mooie koersen winnen. Maar bij sommige mensen is hun hoofd te sterk. Hun brein gaat de verkeerde kant op. Ze hebben het lastig met hun mentaal welzijn. Dus vandaag is mijn overwinning voor hen”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |