abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217576818
Anna koffiemolen kijkt naar niets of niemand om
pi_217576874
Reusser jeetje
pi_217576882
Klimmer Martijn is echt een lachwekkende rubriek
Jack does it in real time...
pi_217576895
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Klimmer Martijn is echt een lachwekkende rubriek
Die heeft weer een hele lading bakpoeder naar binnen gesnoven.
The owls are not what they seem
pi_217576911
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Klimmer Martijn is echt een lachwekkende rubriek
De waait zo terug na een flinke plof
pi_217576917
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Klimmer Martijn is echt een lachwekkende rubriek
Bijwerking van long covid?
  Redactie Sport donderdag 8 mei 2025 @ 17:14:05 #207
451829 crew  H.Vviv
pi_217576930
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
De waait zo terug na een flinke plof
Dat verwacht ik niet. Normaal gesproken deelt ze altijd wel goed in.
pi_217576952
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:14 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Dat verwacht ik niet. Normaal gesproken deelt ze altijd wel goed in.
De koffiemolen deelt beter in :Y
pi_217577112
Leuk voor onze Demi.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217577113
Dat verschil in cadans tussen Rooijakkers en Van der Breggen. :D
pi_217577148
Anna toch flink terug gevallen de laatste kilometer.
pi_217577171
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
De waait zo terug na een flinke plof
Pakt nog 5 seconden terug in de laatste 500 meter _O-
Jack does it in real time...
pi_217577175
Bunel die hier 7e wordt is best impressionant. Ostolaza ook erg goed zeg.
pi_217577179
Vrouwenwielrennen, veldrijden lijkt er internationaler bij.
pi_217577204
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef The_Undertone het volgende:
Vrouwenwielrennen, veldrijden lijkt er internationaler bij.
Daar doen de Zwitsers al jaren niet mee!
pi_217577225
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef The_Undertone het volgende:
Vrouwenwielrennen, veldrijden lijkt er internationaler bij.
Acht keer w/ bij de eerste 20!
pi_217577296
En daar zijn de tranen.
The owls are not what they seem
pi_217577298
Lol, mentale meltdown van Demi nu.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217577303
Ik dacht echt serieus, er is nu geen reden voor tranen, dus toch.
  donderdag 8 mei 2025 @ 17:36:55 #220
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217577306
De onvermijdelijke EMOTIES.
pi_217577595
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 17:24 schreef Faraday01 het volgende:
Anna toch flink terug gevallen de laatste kilometer.
Kopvrouw Fisher-Black nog ingehaald door Riejanne.
pi_217578633
Jeetje bakpoeder Marlen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 19:30:52 #223
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217578770


quote:
“De laatste dagen waren wat moeilijker. Iemand dicht bij mij gaat door een zware periode, op mentaal vlak. Ik zie rond mij ook veel jonge mensen die het moeilijk hebben op mentaal vlak.”

Vollering liet het onderwerp niet meer los: “Vandaag heb ik alles gedaan wat ik kan. Ik ben mentaal erg sterk. Met die mentaliteit kan ik mooie koersen winnen. Maar bij sommige mensen is hun hoofd te sterk. Hun brein gaat de verkeerde kant op. Ze hebben het lastig met hun mentaal welzijn. Dus vandaag is mijn overwinning voor hen”
Verbinder Deem is helaas net te laat om paus te worden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 19:33:24 #224
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217578799
Hoogtepunt van de uitzending: een renster van SD Worx die Gerritse op de grond ziet liggen, even goed kijkt en besluit door te rijden. Mooie flashback naar de Tour vorig jaar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_217579238
Mooie klim van enigma Piet.
pi_217579601
Meerdere valpartijen bergop was trouwens wel weer opmerkelijk.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217583556
FOK'er op Facebook actief?
pi_217583656
Met gestrekt been er in _O-
pi_217583677
'Neutrale Dames-wielrennen idool'
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_217583874
Eerst Marijn de Vries noemen (oké, wel tussen haakjes) om daarna Vollering af te maken omdat ze nooit wint, terwijl ze net een koers heeft gewonnen.. nee, dit moet veel beter kunnen
pi_217583972
Gelachen tot aan de passage waarin Laus Chris de naam Marijn de Vries noemt als positief voorbeeld voor het vrouwenwielrennen.
The owls are not what they seem
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:29:34 #232
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_217584205
Mooie genuanceerde reactie van Laus Chris.
pi_217584707
Wel handig dat ze vandaag en morgen vroeg starten. Alleen jammer dat ik daar nu pas achter kom :')

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2025 13:48:36 ]
  Moderator vrijdag 9 mei 2025 @ 13:55:08 #234
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_217584768
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel handig dat ze vandaag en morgen vroeg starten. Alleen jammer dat ik daar nu pas achter kom :')
Oh, goed dat je t zegt, nog maar 16 km :o
pi_217584801
Er wordt gekoerst.
pi_217584919
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 13:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel handig dat ze vandaag en morgen vroeg starten. Alleen jammer dat ik daar nu pas achter kom :')
Logisch met de Giro die is begonnen, al kun je dan wel rond 16.00 finishen vandaag ipv zo vroeg..
  vrijdag 9 mei 2025 @ 14:18:20 #237
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217584939
HOE!
  vrijdag 9 mei 2025 @ 14:18:29 #238
194695 franklop
Fran knock
pi_217584941
Dat was close nog
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_217584942
Vos wint denk ik, maar niet overtuigend
The owls are not what they seem
pi_217584943
Slechte jump van Vos
pi_217584944
Dat was nipt :o
pi_217584946
Bredewold komt gewoon nog terug :o
pi_217584950
Daar komt Vos goed weg
  Moderator vrijdag 9 mei 2025 @ 14:19:49 #244
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_217584954
Vos wint deze etappe van het open NK w/
pi_217584955
Blinde vink Roks moest het nog even zien hoor!!1
Jack does it in real time...
pi_217584957
Vos voor haar miljoen miljardste overwinning :D
  vrijdag 9 mei 2025 @ 14:20:27 #247
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_217584960
Wolff + Vos = bloedbad
pi_217584972
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 14:19 schreef DeeBee het volgende:
Blinde vink Roks moest het nog even zien hoor!!1
Heel veel verschil was er ook niet
pi_217584982
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 14:20 schreef Faraday01 het volgende:
Vos voor haar miljoen miljardste overwinning :D
#257 op PCS
Jack does it in real time...
pi_217585060
_O_ :)
  vrijdag 9 mei 2025 @ 14:34:39 #251
333483 Aguero
oooooooo
pi_217585092
Valt mee

Citius, Altius, Fortius.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 15:20:13 #252
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217585543
Nederland zit er boenk op
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 15:23:10 #253
194695 franklop
Fran knock
pi_217585587
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 15:20 schreef Szura het volgende:
Nederland zit er boenk op
Om vervolgens collectief Kopecky weer naar een wereldtitel te helpen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_217586389
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 15:23 schreef franklop het volgende:

[..]
Om vervolgens collectief Kopecky weer naar een wereldtitel te helpen
Je moet de rest af en toe ook wat gunnen.
  Moderator zaterdag 10 mei 2025 @ 09:11:26 #255
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217591647


Fijne Cotobello-dag allen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 10:17:31 #256
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217592086
Gaat Demi alleen op de wereld hier met minuten strooien?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217592256
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 10:17 schreef Szura het volgende:
Gaat Demi alleen op de wereld hier met minuten strooien?
Ik denk dat ze haar team op kop zet en pas op de laatste klim aan gaat. Waarom zou ze het risico nemen om er veel eerder aan te beginnen? En ze hoeft alleen op Reusser en Van der Breggen te reageren. De rest waait toch wel terug met Labous en Music op kop.
pi_217593021
NPO1 gaat zo live.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217593153
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 12:42 schreef superniger het volgende:
NPO1 gaat zo live.
Geen rox maar oma miek als co commentator vandaag ^O^
  zaterdag 10 mei 2025 @ 13:03:37 #260
279824 Mansjester
City>United
pi_217593160
Maar even de finale meepakken voordat ik zelf ga fietsen
pi_217593206
Dat is vroeg dat vd Breggen er aan begint
pi_217593207
Van Vleuten heeft al weer 100x “ik” gezegd in een zin.

Stukje Louis van Gaal complex.
The owls are not what they seem
pi_217593212
Ach Riejanne, ach Kasia
pi_217593218
Riejanne kan er echt helemaal niks meer van.
The owls are not what they seem
pi_217593250
De kleuterklas van Visma die het langer overleeft dan Riejanne en Kasia. Daar gaat iets mis.
  Moderator zaterdag 10 mei 2025 @ 13:31:01 #266
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_217593318
Lekker interview Han: Hoe kun je zo goed klimmen? Je bent een dikke vrouw? :')
  zaterdag 10 mei 2025 @ 13:31:19 #267
279824 Mansjester
City>United
pi_217593320
Han Cocked
pi_217593376
Veel grappig dat SD nu in de situatie zit waar ze zelf jarenlang andere ploegen in gemanoeuvreerd hebben. Eens zien of ze gaan rijden nu.
pi_217593428
Neve zit in de hoek waar de klappen vallen
The owls are not what they seem
  zaterdag 10 mei 2025 @ 13:57:39 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217593432
Het begint te gieten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 14:01:51 #271
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217593457
Ik wacht op de aanval van Piet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217593474
Daar gaat Riejanne alweer, ach.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 14:06:46 #273
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217593481
Koffiemolentje Anna brengt Demi naar de overwinning
pi_217593491
Anna fietst altijd alsof ze bezig is met een tijdrit, kijkt niet op of om. Het lijkt mij slimmer gewoon bij Reusser in het wiel te gaan zitten.
pi_217593510
Muzic _O_
  FOK!Fotograaf zaterdag 10 mei 2025 @ 14:12:32 #276
842 Zorro
Z
pi_217593521
"Die precies weet wat ze ongeveer kan"

Bedankt Miek
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 10 mei 2025 @ 14:14:33 #277
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217593532
Er wappert van alles af
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217593534
Trinca Colonel is wel een schitterende naam _O_
  zaterdag 10 mei 2025 @ 14:18:22 #279
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217593545
Goede knecht die VDB
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217593553
VDB gaat de roze trui lossen.
pi_217593588
Dit is verdomd saai.

De koers en het commentaar van Annemiek.
The owls are not what they seem
  zaterdag 10 mei 2025 @ 14:27:27 #282
279824 Mansjester
City>United
pi_217593590
Waarom ben ik hiervoor eigenlijk thuisgebleven :')
  zaterdag 10 mei 2025 @ 14:27:50 #283
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217593591
Demi heeft echt nul explosiviteit. Het is triestig.
pi_217593592
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 14:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is verdomd saai.

De koers en het commentaar van Annemiek.
En hierna nog een anaalyse van Roxanne.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 10 mei 2025 @ 14:28:17 #285
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217593594
Dat was een prik van niks
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217593600
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 14:27 schreef Mansjester het volgende:
Waarom ben ik hiervoor eigenlijk thuisgebleven :')
Wat had je precies verwacht dan? :D
pi_217593605
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 14:27 schreef superniger het volgende:

[..]
En hierna nog een anaalyse van Roxanne.
Dan ben ik al gezapt.
pi_217593606
Dit is gespeeld.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217593607
Plof reusser
pi_217593609
Vollering toch "gewoon" de sterkste
  zaterdag 10 mei 2025 @ 14:30:29 #291
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217593612
En klaar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217593614
w/

WIJ zijn de allerbeste.
pi_217593615
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 14:30 schreef Szura het volgende:
En klaar
We krijgen nog een sprintje voor 2 en 3
  zaterdag 10 mei 2025 @ 14:30:54 #294
279824 Mansjester
City>United
pi_217593616
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 14:28 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wat had je precies verwacht dan? :D
Geen idee wat er in me om ging ;(
pi_217593619
VDB is geen tactische kraan. Op naar Nederlandse zege zoveel
  zaterdag 10 mei 2025 @ 14:31:24 #296
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217593622
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 14:30 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
We krijgen nog een sprintje voor 2 en 3
Denk het niet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217593623
Reusser op weg naar P2
pi_217593629
Vorig jaar was dit een sweep voor sd doesn't worx geweest, dat wordt ons tenminste bespaard
pi_217593631
Een deel 2 is niet nodig.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217593637
SDW in the mud.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')