Sluit het hele forum maar.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je kunt je hele postzegelverzameling op het forum zetten en daar komen dan idd. slotjes op. Reden: dit boeit niemand.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:06 schreef phpmystyle het volgende:
Kan de TT gewijzigd worden? Dit is gewoon een doodsverwensing.
Oorlog in Oekraïne #1181 Zeg Poetin, val eens uit een raam joh
Alsof je niet uit een raam kunt vallen zonder dood te gaan, heel rare opmerking dit. Wil je soms dat Poetin doodgaat?quote:
Ik heb even in de loze ruimte gegildquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
Kan de TT van onderstaand toppa (@:SuperHartje) veranderd misschien veranderd worden in
Wat vinden andere users van Hamas?. Bvd.
NWS / Britse ex-commando's: moordpartijen in Afghanistan en Irak
Gr. gr.
quote:
quote:
*UchuUUH!*quote:
Ga je toch lekker movenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Red_85 het volgende:
Is dit nieuwe mode? Vragen aan mods of ze de titel willen veranderen in wat precies in jouw straatje past?
Wat is het aan het afglijden dit forum joh..
Vragen staat altijd vrij natuurlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Red_85 het volgende:
Is dit nieuwe mode? Vragen aan mods of ze de titel willen veranderen in wat precies in jouw straatje past?
Gossiequote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toch lekker moven
Over een zege voor dit forum gesproken
Ben je zelf ook niet echt vies van he. Sommige mensen kunnen gewoon niet met elkaar door een deur, vervelend maar zo is het wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie
Omdat ik qua standpunten niet overeen kom met je?
Leer zelf een keer normaal te reageren ipv continu op de man te gaan met gestrekt been... maar laat maar weer.
Glazenmaker, probeer, jij. Allemaal persoonlijk geneuzel op de man vandaag en niet op de bal.
nee gaat niet over Hamas, moet je de OP maar eens lezenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
Kan de TT van onderstaand toppa (@:SuperHartje) veranderd misschien veranderd worden in
Wat vinden andere users van Hamas?. Bvd.
NWS / Britse ex-commando's: moordpartijen in Afghanistan en Irak
Gr. gr.
nee tt is primaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag de TT van NWS / Woedende minister Faber maakt ruzie met burgemeester op X
gewijzigd worden in 'Verzin hier Calimero redenen waarom Minister Faber geen ruk voor elkaar krijgt'?
nee dit de standaard mode, mensen zien iets waarvan ze denken ´oeps, niet ok´ en dan vragen ze aan de mods in feedback of ze dat ok willen maken, zo gaat het al 20+ jaar hierquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:12 schreef Red_85 het volgende:
TT dekt de inhoud van het topic niet (meer).quote:
Het dekt de lading primaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
TT dekt de inhoud van het topic niet (meer).
Dat. Maar het is ook een kwestie van waarden en normen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dit de standaard mode, mensen zien iets waarvan ze denken ´oeps, niet ok´ en dan vragen ze aan de mods in feedback of ze dat ok willen maken, zo gaat het al 20+ jaar hier
wat nieuw is is dat allerlei randdebielen er dan van over de toeren raken
maar dat is inmiddels ook niet nieuw meer
Zulke posts lopen nou niet bepaald over van kwaliteit.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:27 schreef KareleStoute het volgende:
[..]
Wederom verzinseltjes dus van de roebelhoeren.
Er zit vier minuten tussen die post en jouw melding en zelfs binnen die vier minuten heb ik die post verwijderd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zulke posts lopen nou niet bepaald over van kwaliteit.
Kan er niet eens opgetreden worden tegen dat gemekker over roebelhoeren en alles wat daar op lijkt?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:33 schreef sp3c het volgende:
Je weet dat er heel veel tegen opgetreden wordt dus die toon mag je achterwege laten
We zijn er nu eenmaal niet 24/7
Ik heb nu geen tijd
Blijkbaar ben ik onduidelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zit vier minuten tussen die post en jouw melding en zelfs binnen die vier minuten heb ik die post verwijderd.
Over voorkeursbehandeling gesproken
Waarom zeg je het dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:58 schreef sp3c het volgende:
Ja en ik zeg dat dat niet klopt en dat je weet dat dat niet klopt
Waarom zeg jij het zelf?quote:
Bericht in de T. is niet (meer?) premium.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Tijdelijk slotje tot we een non premium bron hebben gevonden
Een mening gebaseerd op onderbuikgevoelens en als er dan feiten geplaatst worden gaan janken en het ook nog eens over kinderachtig gedoe hebben. De zelfreflectie is totaal afwezig bij sommigen die denken dat elke mening dezelfde waarde zou hebben.quote:Op zondag 18 mei 2025 08:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik stalk je niet, je slaat in meerdere topics in NWS de discussie dood met je regeltjes uit het wetboek. Het verzand dan constant in zo’n negatieve welles nietes discussie.
Het is hier een discussieforum, hier geven mensen hun mening. Kinderachtig gedoe dit.
Ja, echt heel vervelend wanneer mensen die wel kennis van zaken hebben met steekhoudende argumenten komen waarop je onderbuik geen antwoord weet te formuleren. Daarmee ontspoort toch het hele feitevrije discussiërenquote:Op zondag 18 mei 2025 08:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik stalk je niet, je slaat in meerdere topics in NWS de discussie dood met je regeltjes uit het wetboek. Het verzand dan constant in zo’n negatieve welles nietes discussie.
Het is hier een discussieforum, hier geven mensen hun mening. Kinderachtig gedoe dit.
Die gaf hij dus niet in de bewuste post…quote:Op zondag 18 mei 2025 11:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, echt heel vervelend wanneer mensen die wel kennis van zaken hebben met steekhoudende argumenten komen waarop je onderbuik geen antwoord weet te formuleren. Daarmee ontspoort toch het hele feitevrije discussiëren.
Hoog tijd dat daar eens tegen opgetreden wordt! Misselijk gedrag.
En hoe zie je die classificatie voor je in het topic? We zitten hier toch niet op Joop.nl?quote:Op zondag 18 mei 2025 11:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een mening gebaseerd op onderbuikgevoelens en als er dan feiten geplaatst worden gaan janken en het ook nog eens over kinderachtig gedoe hebben. De zelfreflectie is totaal afwezig bij sommigen die denken dat elke mening dezelfde waarde zou hebben.
Die zat er dus juist niet in.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:17 schreef Raw85 het volgende:
Een post met een degelijke juridische onderbouwing, afschuwelijk zeg. Dat dit kan
Ja en post je eens iets zónder het wetboek naast je (kennelijk is dat wetboek not done buiten WGR) maar iets wat mij nota bene door een GZ-psycholoog bijna letterlijk zo is verteld, word je gelijk gelyncht.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:17 schreef Raw85 het volgende:
Een post met een degelijke juridische onderbouwing, afschuwelijk zeg. Dat dit kan
(over hoe Donny M een kind heeft gelokt, verkracht en vermoord, r_one "de topjurist hier" zou dat geen enkel probleem vinden)quote:Op zondag 18 mei 2025 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens een van onze zichzelf uitgeroepen top juristen hier is dat geen probleem.
Je zit het weer lekker te framen. Als jij commentaar krijgt vlieg je uit je panty, prima zet dan gewoon een TR en stop met deze poppenkast.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja en post je eens iets zónder het wetboek naast je (kennelijk is dat not done buiten WGR) maar iets wat mij nota bene door een GZ-psycholoog bijna letterlijk zo is verteld, word je gelijk gelyncht.
't Is ook nooit goed, dat wetboek is dus maar bijzaak.
Echt "walgelijk" ja en dat in "het zoveelste topic".
Nee, dan deze:
[..]
(over hoe Donny M een kind heeft gelokt, verkracht en vermoord, r_one "de topjurist hier" zou dat geen enkel probleem vinden)
Dat soort ad hominems ..... WALGELIJK
Gedaan hoor. Een melding in FB ook goed? Precies dát gedaan vannacht en jouw poppenkast in dat topic niet op ingegaan want ik krijg toch alleen maar het zoveelste advies om te gaan slapen.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je zit het weer lekker te framen. Als jij commentaar krijgt vlieg je uit je panty, prima zet dan gewoon een TR en stop met deze poppenkast.
Stond dat in je TR? Ze communiceert niet chique met me.quote:Op zondag 18 mei 2025 12:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Gedaan hoor. Een melding in FB ook goed? Precies dát gedaan vannacht en jouw poppenkast in dat topic niet op ingegaan want ik krijg toch alleen maar het zoveelste advies om te gaan slapen.
Jouw commentaren op mij zijn altijd verre van chique dus dan moet het helaas maar zo. Ad hominems en geflame van jou ga ik in het topic niet eens meer verder op in.
Jij vindt dat framen? Prima. /care
Hou jij het maar bij je facebookhuisvrouwgroepje. Lekker ongeremd en niveauloos detective spelen.quote:
Nee, ik ga lekker Max kijken,quote:Op zondag 18 mei 2025 13:59 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij je facebookhuisvrouwgroepje. Lekker ongeremd en niveauloos detective spelen.
je weet dat dit het feedback topic is toch?quote:Op zondag 18 mei 2025 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je zit het weer lekker te framen. Als jij commentaar krijgt vlieg je uit je panty, prima zet dan gewoon een TR en stop met deze poppenkast.
Graag een quote waar ik dat ooit gezegd of geïnsinueerd heb. Of stoppen met deze onzin die je zelf bedacht hebt.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:31 schreef ootjekatootje het volgende:
zinnen zoals “ik ben jurist dus heb ik altijd gelijk”
Enkel het woordje "roebelhoer" is 1x gebruikt?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef phpmystyle het volgende:
Roebelhoer, Poetinpijper, Putler, Russofiel, en andere woorden van gelijke strekking zijn weer schering en inslag. Moderatie. Aub. Stop it!
Ik vind dat getrol storend. Zoiets kan best kwetsend zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Enkel het woordje "roebelhoer" is 1x gebruikt?
M.a.w., wat jank je?
TR gezet vanwege je onderschrift, erg kwetsend.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind dat getrol storend. Zoiets kan best kwetsend zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 mei 2025 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat binnenkort stil worden in NWS danquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inderdaad heel erg vervelend, dat getrollquote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hopelijk komen Trumpgod en Putgod er vandaag uit hoe de boel verdeeld wordt en wie wat krijgt.
Ik wil het er best over hebben.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:45 schreef sp3c het volgende:
Waarom, niemand wil het er over hebben schijnbaar
Goedenavond hey
Als je het naar de fa's stuurt, neem je dan ook mee in het verhaal dat:quote:Op maandag 19 mei 2025 21:38 schreef sp3c het volgende:
nou volgens mij zijn we er wel
voordeel is dat het topic weer halfleeg is dus we kunnen weer helemaal los, liefst over het onderwerp in kwestie
@:ettovanbelgie
@:lord-ronddraai
als het morgenavond hetzelfde feestje is laat ik de FA's erover beslissen
Verkeerde terminologie?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad heel erg vervelend, dat getroll
Hoe zou dat toch komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Verkeerde terminologie?
Orange man en Putler, en geen haan die erover gekraaid had
Leg uit?quote:
Ik ban niet heel snel voor "naamspletletjes"quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg uit?
Bij naamspletletjes over regeringsleiders die in westerse perceptie wel deugen is dat gewoon een note evt met een ban.
Typo omdat ik op mobiel zit en FOK! heeft geen app heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ban niet heel snel voor "naamspletletjes"
Er zit een verschil tussen iemand betichten van een coke verslaving en iemand een oranje man noemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Typo omdat ik op mobiel zit en FOK! heeft geen app heeft.
Maar je snapt mijn punt. Putler, orangemen, donny etc etc voegt niks toe. Stomme opmerkingen over een coke snuivende Zelensky of een Macron worden ook geveegd.
Gezegd is gezegd hè Ramboquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:11 schreef Alpha0 het volgende:
Alpha0 in NWS / Hans Wiegel overleden.
deze mag weg
hier sta ik niet meer achter
en de reactie er op (er onder) graag ook want die quote mij.
Niet een troll, het staat vol met rare speculaties en gekissebis. Het is heel sneu, maar de kinderen zijn gevonden en het onderzoek loopt. Er zal tzt wel een nieuws item naar buiten komen met meer informatie. Tot die tijd die reeks laten lopen zie ik gezien de inhoud niet zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:23 schreef superniger het volgende:
Waarom een topic sluiten vanwege 1 troll?
NWS / Lichaampjes vermiste Jeffrey (10) en Emma (8) gevonden #6
Dit is wel lekker makkelijk als je geen zin hebt om te vegen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet een troll, het staat vol met rare speculaties en gekissebis. Het is heel sneu, maar de kinderen zijn gevonden en het onderzoek loopt. Er zal tzt wel een nieuws item naar buiten komen met meer informatie. Tot die tijd die reeks laten lopen zie ik gezien de inhoud niet zitten.
Dat heet voorkomen is beter dan genezen, we hebben vaker met dit bijltje gehakt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is wel lekker makkelijk als je geen zin hebt om te vegen.
Nou en of. Het is niet alsof het vol staat met bagger.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vond ik ook.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou en of. Het is niet alsof het vol staat met bagger.
Het staat dus wel vol bagger. Grappen over twee dode kindjes waarvan de lichamen nog niet eens koud zijn. Ik snap, het is internet, maar alsnog is het zo ongelooflijk ranzig. Je wilt niet weten wat voor troep wij verwijderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vond ik ook.
En alle ruzie en bagger blijft bijvoorbeeld staan in topics over Trump of Gaza en Palestina.
We worden weer monddood gemaakt!quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geef die lui dan ook een goede ban!quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het staat dus wel vol bagger. Grappen over twee dode kindjes waarvan de lichamen nog niet eens koud zijn. Ik snap, het is internet, maar alsnog is het zo ongelooflijk ranzig. Je wilt niet weten wat voor troep wij verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |