Het irriteert mij dat er kennelijk geen enkele mod hier de moeite neemt om in te grijpen op een serieus forum, en maar afvragen waarom de boel zo afglijd, maar goed ik heb geen autisme dus dat zal wel erg moeilijk zijn.quote:
Ik denk dat het helpt als je ff pauze neemt en als je terugkomt jezelf eraan herinneren dat dit geen serieus forum isquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het irriteert mij dat er kennelijk geen enkele mod hier de moeite neemt om in te grijpen op een serieus forum, en maar afvragen waarom de boel zo afglijd, maar goed ik heb geen autisme dus dat zal wel erg moeilijk zijn.
We hebben hier prima subfora waar je als Troll los kan gaan, KLB, ONZ, en nog wat meer, mag je helemaal los gaan, alleen NWS is een serieus subforum waar bepaalde eisen worden gesteld aan een post, als ik om een bron vraag, verwacht iets beter als: Zie mijn vorige 3 posts, dat je mij hier nu op gaat aanspreken waarschuwen zegt genoeg over het trieste beleid van fok, en ook de reden waarom hier zoveel kwaliteit users zijn vertrokken, en waarom die kale schooier de hele tijd om jouw muntjes vraagt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:05 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik denk dat het helpt als je ff pauze neemt en als je terugkomt jezelf eraan herinneren dat dit geen serieus forum is
Ik vergeef het je, mijn zoon.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
We hebben hier prima subfora waar je als Troll los kan gaan, KLB, ONZ, en nog wat meer, mag je helemaal los gaan, alleen NWS is een serieus subforum waar bepaalde eisen worden gesteld aan een post, als ik om een bron vraag, verwacht iets beter als: Zie mijn vorige 3 posts, dat je mij hier nu op gaat aanspreken waarschuwen zegt genoeg over het trieste beleid van fok, en ook de reden waarom hier zoveel kwaliteit users zijn vertrokken, en waarom die kale schooier de hele tijd om jouw muntjes vraagt.
Ik zou gewoon wegblijven van topics en users die je niet bevallen, scheelt een hoop frustratie. Dat is wat ik doe, hoef je verder niks mee te doen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
We hebben hier prima subfora waar je als Troll los kan gaan, KLB, ONZ, en nog wat meer, mag je helemaal los gaan, alleen NWS is een serieus subforum waar bepaalde eisen worden gesteld aan een post, als ik om een bron vraag, verwacht iets beter als: Zie mijn vorige 3 posts, dat je mij hier nu op gaat aanspreken waarschuwen zegt genoeg over het trieste beleid van fok, en ook de reden waarom hier zoveel kwaliteit users zijn vertrokken, en waarom die kale schooier de hele tijd om jouw muntjes vraagt.
Lol je zit verkeerd dit is de SC.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:06 schreef phpmystyle het volgende:
Kan de TT gewijzigd worden? Dit is gewoon een doodsverwensing.
Oorlog in Oekraïne #1181 Zeg Poetin, val eens uit een raam joh
Wat is er nou weer met mijn kraanquote:
Ja hoorquote:
Neequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoorProbeer je het topic vol te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |