abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2025 @ 08:20:24 #101
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217564029
Shithole
pi_217564069
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:31 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Die zijn conservatief maar absoluut niet pro-Rusland. Integendeel.

Zij waren meteerderheid aan de macht toen de oorlog in Oekraïne begon. Ze zijn net zo fel anti Russisch als PO.
Zij zijn grotendeels de enige die ik politiek kan volgen, wantrouwent naar de Russen en de migratie uit Afrika en het midden oosten.

Ik ben alleen tegen de lgbti vrije zones, dat vind ik echt niet nodgi

[ Bericht 5% gewijzigd door StarTrek op 07-05-2025 08:40:33 ]
  woensdag 7 mei 2025 @ 08:51:10 #103
3542 Gia
User under construction
pi_217564119
Ik begrijp werkelijk niet hoe men het democratisch kan noemen om partijen die volgens links antidemocratisch zijn, te verbieden. Dan ontneem je 40% van je bevolking hun keuze!

Democratie is het recht van de meerderheid. Degene met de meeste stemmen wint de verkiezingen en krijgt het voor het zeggen. Ook als links daar niet blij van wordt.

Als dit met harde hand, door linkse rechters tegen wordt gewerkt, dan zie ik het nog wel tot een opstand komen. En wie zit daar op te wachten? Vecht je vetes gewoon uit in het parlament op democratische wijze, niet middels onderdrukking door rechters. Rechters horen niet te regeren.
pi_217564212
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 08:51 schreef Gia het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet hoe men het democratisch kan noemen om partijen die volgens links antidemocratisch zijn, te verbieden. Dan ontneem je 40% van je bevolking hun keuze!

Democratie is het recht van de meerderheid. Degene met de meeste stemmen wint de verkiezingen en krijgt het voor het zeggen. Ook als links daar niet blij van wordt.

Als dit met harde hand, door linkse rechters tegen wordt gewerkt, dan zie ik het nog wel tot een opstand komen. En wie zit daar op te wachten? Vecht je vetes gewoon uit in het parlament op democratische wijze, niet middels onderdrukking door rechters. Rechters horen niet te regeren.
Kortom, je begrijpt niets van de rechtstaat.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217564220
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 08:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heb je de wiki pagina al gelezen.

Want ik ben weer eens de enige met een bron…

The Romanian Service of Information also declared that Georgescu said he had a "zero lei electoral campaign budget", but subsequent investigations revealed an undeclared donation of up to ¤1 million from third parties. This prompted the court to annul the election results.

Kortom: niet vanwege Russische inmenging.
Je verhaal wordt steeds warriger.

Eerst beweer ja dat je geen bron hebt en het net een korreltje zout neemt, daarna opeens is de rechterlijke uitspraak je bron en nu opeens wikipedia.
pi_217564357
quote:

Definieer links alsjeblieft.
pi_217564399
Prachtig dit democratische feest.
pi_217564407
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Gia begrijpt het prima.
pi_217564420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je verhaal wordt steeds warriger.

Eerst beweer ja dat je geen bron hebt en het net een korreltje zout neemt, daarna opeens is de rechterlijke uitspraak je bron en nu opeens wikipedia.
Je moet wel heel dom zijn (of net doen alsof je dom bent) om niet te begrijpen dat je van geen bronnen naar bronnen kan gaan door even te zoeken.

Van wel bronnen hebben naar geen bronnen hebben, dat is wel heel bijzonder. En dan komen we terug bij jou en de rest van het antidemocratische clubje.

Clown.
pi_217564476
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je moet wel heel dom zijn (of net doen alsof je dom bent) om niet te begrijpen dat je van geen bronnen naar bronnen kan gaan door even te zoeken.

Van wel bronnen hebben naar geen bronnen hebben, dat is wel heel bijzonder. En dan komen we terug bij jou en de rest van het antidemocratische clubje.

Clown.
Joh, geef het op
Niemand trapt hier meer in.
pi_217564580
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Joh, geef het op
Niemand trapt hier meer in.
Het valt mij nog mee dat je niet beweert dat wiki een pro-Russische site is. Zou best passen in het rijtje: mannen kunnen zwanger zijn, Hamas is tof en democratie is alleen voor mensen die op de juiste partij stemmen.
pi_217565316
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het valt mij nog mee dat je niet beweert dat wiki een pro-Russische site is. Zou best passen in het rijtje: mannen kunnen zwanger zijn, Hamas is tof en democratie is alleen voor mensen die op de juiste partij stemmen.
Eerst heb je geen bron, dan beweer je de uitspraak te hebben gelezen, en vervolgens kom je met een citaat van Wikipedia die niet over de uitspraak van de rechter gaat....

Je wringt je in allerlei bochten...
  woensdag 7 mei 2025 @ 12:01:52 #113
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217565545
quote:

Tja, dit is het enige wat links nog over heeft. Op de inhoud lukt het niet dus gaat men andere partijen maar wegzetten als: racistisch, antidemocratisch, pro-Rusland, extreemrechts of fascistisch. Zelfs bij de Slowaakse premier Fico probeerde men dit, die nota bene bij een centrumlinks tot linkse partij zit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217565581
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit is het enige wat links nog over heeft. Op de inhoud lukt het niet dus gaat men andere partijen maar wegzetten als: racistisch, antidemocratisch, pro-Rusland, extreemrechts of fascistisch. Zelfs bij de Slowaakse premier Fico probeerde men dit, die nota bene bij een centrumlinks tot linkse partij zit.
Nu is er Trump, die links in Canada en Australië aan een overwinning heeft geholpen.

Wat zegt Trump ook alweer over de verkiezingen van 2020?
pi_217565593
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Eerst heb je geen bron, dan beweer je de uitspraak te hebben gelezen, en vervolgens kom je met een citaat van Wikipedia die niet over de uitspraak van de rechter gaat....

Je wringt je in allerlei bochten...
Hele matige poging tot gaslighten. Eerst beweert iemand dat de Russische inmenging bewezen is. Ik vraag dan gewoon om een bron.

Vervolgens ga jij samen met nog wat anderen vol op de man en beweren jullie dat wat ik gelezen heb (dat het inmiddels debunked zou zijn) zou komen van pro-Russische/Wappie sites.

@Glazenmaker verzint vervolgens dat de rechter vast zou hebben gesteld dat sprake is van Russische inmenging.

Vervolgens ga ik even wat verder kijken en staat op Wiki gewoon dat het kennelijk een binnenlandse inmenging is geweest. En dat de rechter simpelweg heeft geconstateerd dat een derde partij een niet aangegeven donatie van 1 mio zou hebben gedaan en dat op basis daarvan de verkiezingen ongeldig zijn verklaard.

De bron geef ik daarbij.

Jij leest vervolgens de bron niet en doet net alsof jij de inhoud van de uitspraak kent en derhalve weet dat de rechter aldaar heeft geoordeeld dat er sprake was van bewezen Russische inmenging, waarbij je zegt dat ik zelf maar de uitspraak moet lezen.

Als ik jou vervolgens fijntjes wijs op dat je wederom glashard aan het liegen bent ga je lekker door met gaslighten en verwijt je mij ineens zelf onderzoek te zijn gaan doen, nadat je aangaf dat ik maar zelf onderzoek moest doen...

Gaat lekker zo.

Onder de streep blijk je gewoon wederom van toeten noch blazen te weten en 'feiten' te verzinnen, want wellicht dat jij in een bubble leeft waar je met overtuiging liegen dat je weet waar je het over hebt resulteert in dat mensen jou geloven. Maar hier op Fok is niet iedereen zwakzinnig. Hou er dus eens mee op.
pi_217565598
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nu is er Trump, die links in Canada en Australië aan een overwinning heeft geholpen.

Wat zegt Trump ook alweer over de verkiezingen van 2020?
Hé, een onvervalste whataboutism!

Ik maak inmiddels mijn welgemeende excuses aan de clown-gemeenschap.
  woensdag 7 mei 2025 @ 13:21:01 #117
3542 Gia
User under construction
pi_217566147
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik begrijp, schijnbaar, de term 'democratie' niet. Gaat 'democratie' over de mening van de meerderheid van het volk, of het morele gelijk van de minderheid? En waarom gaat een rechter op de stoel van de wetgevende macht zitten?
  woensdag 7 mei 2025 @ 13:22:40 #118
3542 Gia
User under construction
pi_217566162
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Definieer links alsjeblieft.
Links is het zooitje dat een verkiezingsuitslag het liefst aan de kant schuift door een politieke partij met een voor hen onwelgevallige mening verboden te laten worden, door NB linkse rechters.
pi_217566191
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Links is het zooitje dat een verkiezingsuitslag het liefst aan de kant schuift door een politieke partij met een voor hen onwelgevallige mening verboden te laten worden, door NB linkse rechters.
Dus een Poetin is ook een linkse rakker?
pi_217566193
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik begrijp, schijnbaar, de term 'democratie' niet. Gaat 'democratie' over de mening van de meerderheid van het volk, of het morele gelijk van de minderheid? En waarom gaat een rechter op de stoel van de wetgevende macht zitten?
Ook verkiezingen zijn aan wetten en regels gebonden.
Een rechter kan op basis daarvan verkiezingen ongeldig verklaren.
pi_217566230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hé, een onvervalste whataboutism!

Ik maak inmiddels mijn welgemeende excuses aan de clown-gemeenschap.
Ja, die was tegen je zere been.

Kusje erop :*
  woensdag 7 mei 2025 @ 13:31:06 #122
3542 Gia
User under construction
pi_217566231
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dus een Poetin is ook een linkse rakker?
Ik heb het over zogenaamde democratische rechtstaten.
Rusland is sowieso altijd al communistisch, dus ja, links. En Poetin is een despoot.
Het is niet zo dat iedere leider die agressief is, onder een rechtse vlag vaart, ook al wil links dat het liefst zo framen. De meest agressieve kant in de politiek en in het straatbeeld is nog altijd links. Er is veel meer geweld en relschopperij onder linkse palliewappies, bijvoorbeeld, dan onder rechtse PVV-stemmers, om maar een voorbeeld te noemen.
pi_217566257
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is alleen niet wat Gia schreef.
pi_217566258
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, die was tegen je zere been.

Kusje erop :*
Je bent een vermoeiende act aan het worden op deze manier.
pi_217566296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Rusland is sowieso altijd al communistisch, dus ja, links. En Poetin is een despoot.
Het is niet zo dat iedere leider die agressief is, onder een rechtse vlag vaart, ook al wil links dat het liefst zo framen. De meest agressieve kant in de politiek en in het straatbeeld is nog altijd links. Er is veel meer geweld en relschopperij onder linkse palliewappies, bijvoorbeeld, dan onder rechtse PVV-stemmers, om maar een voorbeeld te noemen.
Zou dat wellicht kunnen komen omdat de PVV'ers hun man aan de macht hebben? Hoewel de pallyschreeuwers het meest luidruchtig en op video zijn, waren de regelmatige aanslagen op (toekomstige) asielzoekerscentra en intimidaties bij woningen van rechtse racisten en boeren. En ondanks alle zogenaamde linkse agenten en rechters heb ik wekenlang hopen asbest en stront mogen ontwijken waarmee de lokale snelweg was geblokkeerd. Was het niet op de weg, dan wel op de afslagen. Niemand voor opgepakt op 2 sukkels na die richting Meppel bijna iemand vermoord hadden in het donker.

Rechts jankt graag over het slopen van het Maagdenhuis, maar hoeveel panden met slapende mensen hebben pally demonstranten al afgebrand?

En om het af te maken heb jij geen idee wie die Roemeense rechter is, laat staan of hij links is.
  woensdag 7 mei 2025 @ 13:48:34 #126
3542 Gia
User under construction
pi_217566354
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
En de wetten en regels van linker zijde zijn dan maatgevend?
Zolang een partij nog niets gedaan heeft wat anti rechtstatelijk is, kun je de partij niet verbieden en de verkiezingen niet ongeldig verklaren, in principe. Maar rechters willen dat wel al op basis van wat ze vermoeden dat er zou kunnen gebeuren. En dat slaat imo nergens op. Oeh, stel dat ze dit doen, of dat doen. Nou voor de zekerheid dan maar verbieden. En wat als de meerderheid van het volk dat juist wil?? Democratie is toch vooral wat het volk wil, dus de meerderheid!
  woensdag 7 mei 2025 @ 13:51:14 #127
3542 Gia
User under construction
pi_217566374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zou dat wellicht kunnen komen omdat de PVV'ers hun man aan de macht hebben? Hoewel de pallyschreeuwers het meest luidruchtig en op video zijn, waren de regelmatige aanslagen op (toekomstige) asielzoekerscentra en intimidaties bij woningen van rechtse racisten en boeren. En ondanks alle zogenaamde linkse agenten en rechters heb ik wekenlang hopen asbest en stront mogen ontwijken waarmee de lokale snelweg was geblokkeerd. Was het niet op de weg, dan wel op de afslagen. Niemand voor opgepakt op 2 sukkels na die richting Meppel bijna iemand vermoord hadden in het donker.

Rechts jankt graag over het slopen van het Maagdenhuis, maar hoeveel panden met slapende mensen hebben pally demonstranten al afgebrand?

En om het af te maken heb jij geen idee wie die Roemeense rechter is, laat staan of hij links is.
Hoeveel huizen met slapende mensen heeft rechts dan afgebrand? We hebben het hier over Nederlandse palliewappies en Europese rechtse partijen. Of gaan we nu rechts gelijkstellen aan Israël?
pi_217566400
quote:

[..]
Heuh?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217566461
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:48 schreef Gia het volgende:

[..]
En de wetten en regels van linker zijde zijn dan maatgevend?
Zolang een partij nog niets gedaan heeft wat anti rechtstatelijk is, kun je de partij niet verbieden en de verkiezingen niet ongeldig verklaren, in principe. Maar rechters willen dat wel al op basis van wat ze vermoeden dat er zou kunnen gebeuren. En dat slaat imo nergens op. Oeh, stel dat ze dit doen, of dat doen. Nou voor de zekerheid dan maar verbieden. En wat als de meerderheid van het volk dat juist wil?? Democratie is toch vooral wat het volk wil, dus de meerderheid!
Nogmaals, verkiezingen zijn aan wetten en regels gebonden.
Op basis daarvan kan een rechter die ongeldig verklaren.

Dat heeft niets te maken met links of rechts, of het verbieden van een partij, etc.

Bij de huidige verkiezingen heeft rechts opnieuw gewonnen.
Als die verkiezingen volgens de regels zijn verlopen, dan hebben we een terechte winnaar.

Het lijkt mij een overwinning voor de democratie als die verloopt volgens de regels.

Jou niet?
pi_217566495
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:51 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoeveel huizen met slapende mensen heeft rechts dan afgebrand? We hebben het hier over Nederlandse palliewappies en Europese rechtse partijen. Of gaan we nu rechts gelijkstellen aan Israël?
Meerdere. Zoek maar eens op hotelbrand en dan kom je er al een paar tegen. Azc brand voor nog meer. Gewoon in Nederland.

Grappig trouwens hoe je iedereen die de verkiezingswet wil uitvoeren links noemt, maar oh wee als jij misschien gegeneraliseerd wordt.
pi_217566511
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 14:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nogmaals, verkiezingen zijn aan wetten en regels gebonden.
Op basis daarvan kan een rechter die ongeldig verklaren.

Dat heeft niets te maken met links of rechts, of het verbieden van een partij, etc.

Bij de huidige verkiezingen heeft rechts opnieuw gewonnen.
Als die verkiezingen volgens de regels zijn verlopen, dan hebben we een terechte winnaar.

Het lijkt mij een overwinning voor de democratie als die verloopt volgens de regels.

Jou niet?
Nee. Ben wel klaar met liberalen die net doen alsof iedere verkiezingsuitslag een overwinning voor democratie is. Genoeg totale anti democraten die ooit met een verkiezing aan de macht zijn gekomen.
pi_217566883
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 10:59 schreef AchJa het volgende:

[..]
Voor zover ik weet was dat op aandringen vanuit het eu parlement. Maar daar kan ik naast zitten.
Zal zijn omdat ze zich aan de volgens de EU eerlijke verkiezingsregels moeten houden en het hier wel vreemd toe ging. Geen campagne gevoerd en toch uit het niets opgerezen met heel veel stemmen, in een tijd waarin men zich eindelijk serieus bewust was van Moskous actieve bemoeienissen met de verkiezingen van andere landen.
pi_217606914
FRANS EP-lid kondigt directe inmenging in Roemeense verkiezingen aan❗️

"Ik zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de volgende Roemeense president pro-EU is."

https://x.com/deSunShineBand/status/1921396431627178363
Plaats hier uw advertentie
pi_217607355
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 08:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

"Ik zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de volgende Roemeense president pro-EU is."

Ah, dan opeens mag het niet?

Grappig.
  maandag 12 mei 2025 @ 09:32:38 #135
3542 Gia
User under construction
pi_217607467
quote:

Toont open en bloot aan dat de Europese wil, wet is. Walgelijk.
  maandag 12 mei 2025 @ 09:33:37 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217607471
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef AchJa het volgende:
ls George Simion het wordt gaat europa de verkiezingen dan weer nietig verklaren? En gaan we net zolang door tot er iemand gekozen wordt die in de k
Dat is nodig om de democratie te beschermen. Ofzo.
The End Times are wild
pi_217607547
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, dan opeens mag het niet?

Grappig.
Gewoon die 'democratie' afschaffen. Wie denken ze voor de gek te houden.
Plaats hier uw advertentie
pi_217607581
quote:
lolwhut :')
Rusland is een oligarchie met een despoot aan de macht inderdaad, mijlenver van communisme of links (welke ook al verre van gelijk zijn). Een oligarchie is ergens wat je krijgt als je conservatief rechts en kapitalisme blijft doortrekken. Alle middelen in handen van een bijzonder kleine groep mensen. Dat zie je een beetje in de US nu gebeuren.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_217607588
quote:

Ach Frankrijk...

pi_217607594
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:32 schreef Gia het volgende:

[..]
Toont open en bloot aan dat de Europese wil, wet is. Walgelijk.
Socialisme is communisme. Alles wat hierop lijkt moet vernietigd worden. Het is een ideologie van afgunst en dominantie.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  maandag 12 mei 2025 @ 10:22:39 #141
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217607820
Wat het beste zou zijn is als de jeugd in al die voormalige Oostblok staten eens gaat stemmen ipv dat alle half bejaarden op russische mollen stemmen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_217607937
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Gewoon die 'democratie' afschaffen. Wie denken ze voor de gek te houden.
BNW is kennelijk te saai geworden :7
pi_217607950
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2025 09:56 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Socialisme is communisme. Alles wat hierop lijkt moet vernietigd worden. Het is een ideologie van afgunst en dominantie.
Je merkt toch dat voormalige Oostbloklanden terug verlangen naar die tijd en daardoor Pro Rusland stemmen.
Communisme had als voordeel dat alles voor je is uitgeplant. Bij kapitalisme ben je veel meer op jezelf aangewezen.
pi_217608067
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 10:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je merkt toch dat voormalige Oostbloklanden terug verlangen naar die tijd en daardoor Pro Rusland stemmen.
Communisme had als voordeel dat alles voor je is uitgeplant. Bij kapitalisme ben je veel meer op jezelf aangewezen.
:')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_217682252
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 11:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Je zit er enorm naast. Alsof het Europees Parlement daar invloed op heeft.
Nee hoor de EU heeft geen invloed.
De enige die invloed heeft is Putin.
pi_217682652
Ziet er vooralsnog goed uit voor Dan....

Terwijl volidioot Simion natuurlijk al weer claimed dat er gesjoemeld wordt!!
pi_217682658
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2025 10:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan heb je de verkiezingen in Roemenie niet heel goed gevolgd als je denkt dat ze stemmen om weer terug naar de Soviet tijd te gaan. Dat heeft hier niets mee te maken.
  zondag 18 mei 2025 @ 20:17:39 #148
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_217682663
Eerste exit-polls (excl diasporastemmen):
Dan 55%
Simion 45%

Gigantisch hoge opkomst overigens (voor Roemeense begrippen), ver boven de 60%.
pi_217682670
Weer een nederlaag voor het Kremlin.
pi_217682679
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 20:17 schreef freako het volgende:
Eerste exit-polls (excl diasporastemmen):
Dan 55%
Simion 45%

Gigantisch hoge opkomst overigens (voor Roemeense begrippen), ver boven de 60%.
twitter

hahahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')