Hieruit kunnen we concluderen dat jij een 'wappie' bent? Immers is een rechtse rechter blijkbaar reden voor argwaan bij jou.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou ja zo'n Poolse PIS rechter heb ik wat minder vertrouwen in bijvoorbeeld als het gaat om verkiezingsuitslagen. Heb aardig wat observaties op dit forum gehad dat alles wat wappie rechts niet uitkomt verdacht is.
De reden dat ik het vraag is simpelweg omdat in de berichtgeving (onder andere NOS) gesteld werd dat er geen rechtstreeks bewijs was.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat een gerechtelijke uitspraak voldoende zou zijn.
Maar we zitten in een post truth tijdperk.
Even vergeten.
Dat zou je inderdaad denken als je maar een feitje tegelijkertijd in je hoofd kan onthouden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hieruit kunnen we concluderen dat jij een 'wappie' bent? Immers is een rechtse rechter blijkbaar reden voor argwaan bij jou.
Ik las afgelopen week dat Polen deze maand de laatste LGBTQwhatever-vrije zone heeft ontmanteld.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou ja zo'n Poolse PIS rechter heb ik wat minder vertrouwen in bijvoorbeeld als het gaat om verkiezingsuitslagen. Heb aardig wat observaties op dit forum gehad dat alles wat wappie rechts niet uitkomt verdacht is.
Je bent zelf mans genoeg om de gerechtelijke uitspraak te lezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De reden dat ik het vraag is simpelweg omdat in de berichtgeving (onder andere NOS) gesteld werd dat er geen rechtstreeks bewijs was.
Maar als het in de gerechtelijke uitspraak stond, dan kan jij vast wel vertellen wat er precies stond en hoe het dan bewezen is.
Verder is het werkelijk opvallend dat een simpele vraag hiernaar met zoveel ad hominems wordt beantwoord. Nogmaals: dan is de kans dat er helemaal geen overtuigend bewijs is van Russische inmenging verdomd groot, want waarom zou je anders niet gewoon de vraag beantwoorden?
Overigens blijkt denk ik uit de uitslag nu wel zo'n beetje dat het volk gewoon deze kant op wil en dat er dus helemaal geen sprake was van een verkiezing die significant beïnvloed is door wie dan ook (even los van de vraag of er een poging daartoe is geweest, dat zijn twee verschillende zaken).
Als ik wiki lees:
https://en.wikipedia.org/(...)residential_election
dan lijkt het er toch op dat op dit moment het niet zo zeer Russen zouden zijn geweest, maar Roemeense liberalen...
Ik sta gewoon open voor de feiten. Waar ik niet voor open sta is Wantie, of wie dan ook, die het gooit op 'het is zo omdat ik het zeg'.
In die uitspraak staat simpelweg niet dat het Russische inmenging is.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent zelf mans genoeg om de gerechtelijke uitspraak te lezen.
Anderen hoeven jouw huiswerk niet te doen.
Nee hoor, jij valt gewoon door de mand met je spelletjes.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In die uitspraak staat simpelweg niet dat het Russische inmenging is.
Leuk geprobeerd, maar zoals altijd faal je op de inhoud.
Heb je weer last van projectie?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee hoor, jij valt gewoon door de mand met je spelletjes.
Het laatste wat ik erover las was juist dat het hele Russische inmenging verhaal gedebunked was.quote:
Heb je de wiki pagina al gelezen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 02:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het laatste wat ik erover las was juist dat het hele Russische inmenging verhaal gedebunked was.
Bron?
Is dat relevant? Ik claim niet dat het zo is. En het was een opmerking zonder onderbouwing aldaar. Zoiets neem ik met een korrel zout.
In die uitspraak staat simpelweg niet dat het Russische inmenging is.
Eerst neem je het met een korrel zout, en later beweer je de gerechtelijke uitspraak te hebben gelezen...
Het is wel goed met je.
Zij zijn grotendeels de enige die ik politiek kan volgen, wantrouwent naar de Russen en de migratie uit Afrika en het midden oosten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Die zijn conservatief maar absoluut niet pro-Rusland. Integendeel.
Zij waren meteerderheid aan de macht toen de oorlog in Oekraïne begon. Ze zijn net zo fel anti Russisch als PO.
Kortom, je begrijpt niets van de rechtstaat.quote:Op woensdag 7 mei 2025 08:51 schreef Gia het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet hoe men het democratisch kan noemen om partijen die volgens links antidemocratisch zijn, te verbieden. Dan ontneem je 40% van je bevolking hun keuze!
Democratie is het recht van de meerderheid. Degene met de meeste stemmen wint de verkiezingen en krijgt het voor het zeggen. Ook als links daar niet blij van wordt.
Als dit met harde hand, door linkse rechters tegen wordt gewerkt, dan zie ik het nog wel tot een opstand komen. En wie zit daar op te wachten? Vecht je vetes gewoon uit in het parlament op democratische wijze, niet middels onderdrukking door rechters. Rechters horen niet te regeren.
Je verhaal wordt steeds warriger.quote:Op woensdag 7 mei 2025 08:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je de wiki pagina al gelezen.
Want ik ben weer eens de enige met een bron…
The Romanian Service of Information also declared that Georgescu said he had a "zero lei electoral campaign budget", but subsequent investigations revealed an undeclared donation of up to ¤1 million from third parties. This prompted the court to annul the election results.
Kortom: niet vanwege Russische inmenging.
Definieer links alsjeblieft.quote:Op woensdag 7 mei 2025 08:51 schreef Gia het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet hoe men het democratisch kan noemen om partijen die volgens links antidemocratisch zijn, te verbieden. Dan ontneem je 40% van je bevolking hun keuze!
Democratie is het recht van de meerderheid. Degene met de meeste stemmen wint de verkiezingen en krijgt het voor het zeggen. Ook als links daar niet blij van wordt.
Als dit met harde hand, door linkse rechters tegen wordt gewerkt, dan zie ik het nog wel tot een opstand komen. En wie zit daar op te wachten? Vecht je vetes gewoon uit in het parlament op democratische wijze, niet middels onderdrukking door rechters. Rechters horen niet te regeren.
Nee, Gia begrijpt het prima.quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, je begrijpt niets van de rechtstaat.
Je moet wel heel dom zijn (of net doen alsof je dom bent) om niet te begrijpen dat je van geen bronnen naar bronnen kan gaan door even te zoeken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je verhaal wordt steeds warriger.
Eerst beweer ja dat je geen bron hebt en het net een korreltje zout neemt, daarna opeens is de rechterlijke uitspraak je bron en nu opeens wikipedia.
Joh, geef het opquote:Op woensdag 7 mei 2025 09:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moet wel heel dom zijn (of net doen alsof je dom bent) om niet te begrijpen dat je van geen bronnen naar bronnen kan gaan door even te zoeken.
Van wel bronnen hebben naar geen bronnen hebben, dat is wel heel bijzonder. En dan komen we terug bij jou en de rest van het antidemocratische clubje.
Clown.
Het valt mij nog mee dat je niet beweert dat wiki een pro-Russische site is. Zou best passen in het rijtje: mannen kunnen zwanger zijn, Hamas is tof en democratie is alleen voor mensen die op de juiste partij stemmen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Joh, geef het op
Niemand trapt hier meer in.
Eerst heb je geen bron, dan beweer je de uitspraak te hebben gelezen, en vervolgens kom je met een citaat van Wikipedia die niet over de uitspraak van de rechter gaat....quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee dat je niet beweert dat wiki een pro-Russische site is. Zou best passen in het rijtje: mannen kunnen zwanger zijn, Hamas is tof en democratie is alleen voor mensen die op de juiste partij stemmen.
Tja, dit is het enige wat links nog over heeft. Op de inhoud lukt het niet dus gaat men andere partijen maar wegzetten als: racistisch, antidemocratisch, pro-Rusland, extreemrechts of fascistisch. Zelfs bij de Slowaakse premier Fico probeerde men dit, die nota bene bij een centrumlinks tot linkse partij zit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 08:51 schreef Gia het volgende:
Nu is er Trump, die links in Canada en Australië aan een overwinning heeft geholpen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit is het enige wat links nog over heeft. Op de inhoud lukt het niet dus gaat men andere partijen maar wegzetten als: racistisch, antidemocratisch, pro-Rusland, extreemrechts of fascistisch. Zelfs bij de Slowaakse premier Fico probeerde men dit, die nota bene bij een centrumlinks tot linkse partij zit.
Hele matige poging tot gaslighten. Eerst beweert iemand dat de Russische inmenging bewezen is. Ik vraag dan gewoon om een bron.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eerst heb je geen bron, dan beweer je de uitspraak te hebben gelezen, en vervolgens kom je met een citaat van Wikipedia die niet over de uitspraak van de rechter gaat....
Je wringt je in allerlei bochten...
Hé, een onvervalste whataboutism!quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nu is er Trump, die links in Canada en Australië aan een overwinning heeft geholpen.
Wat zegt Trump ook alweer over de verkiezingen van 2020?
Ik begrijp, schijnbaar, de term 'democratie' niet. Gaat 'democratie' over de mening van de meerderheid van het volk, of het morele gelijk van de minderheid? En waarom gaat een rechter op de stoel van de wetgevende macht zitten?quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, je begrijpt niets van de rechtstaat.
Links is het zooitje dat een verkiezingsuitslag het liefst aan de kant schuift door een politieke partij met een voor hen onwelgevallige mening verboden te laten worden, door NB linkse rechters.quote:
Dus een Poetin is ook een linkse rakker?quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Links is het zooitje dat een verkiezingsuitslag het liefst aan de kant schuift door een politieke partij met een voor hen onwelgevallige mening verboden te laten worden, door NB linkse rechters.
Ook verkiezingen zijn aan wetten en regels gebonden.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik begrijp, schijnbaar, de term 'democratie' niet. Gaat 'democratie' over de mening van de meerderheid van het volk, of het morele gelijk van de minderheid? En waarom gaat een rechter op de stoel van de wetgevende macht zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |