abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217557604
Hmmm, in zijn partij zitten schijnbaar Neo-Legionairs (aanhangers van de pro-nazistische regering in de tweede wereldoorlog).

Fijn, bijna nog een land met wappies aan de macht.
Incelfrikandel
pi_217557690
Papist?

Brede conservatieve wegen leiden naar Rome, betegeld door liberalen.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_217557999
quote:
Dat zijn geen bronnen, je bent gewoon hun mening aan het nablaten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217558112
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 11:32 schreef bianconeri het volgende:

Bij de 1e is er bewezen vals spel geweest.

Het laatste wat ik erover las was juist dat het hele Russische inmenging verhaal gedebunked was.

Maar er is nu bewijs? Bron?
pi_217558185
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het laatste wat ik erover las was juist dat het hele Russische inmenging verhaal gedebunked was.

Maar er is nu bewijs? Bron?
Niet teveel op wappie onzin dingen lezen.
pi_217558264
quote:
Simion zal zoals het er nu naar uitziet zelfs nog iets beter presteren dan de verwachting was. Hij zegt dat hij Georgescu straks wil aanstellen als premier, en krijgt veel steun van de achterban van de uitgesloten kandidaat.
8-)
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_217558404
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 15:53 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Niet teveel op wappie onzin dingen lezen.
Ik vraag je gewoon om een bron. En dit is jouw reactie?
pi_217558484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bron?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217558602
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 16:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Bron?
Dikke duim.
pi_217558985
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 16:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Bron?
Is dat relevant? Ik claim niet dat het zo is. En het was een opmerking zonder onderbouwing aldaar. Zoiets neem ik met een korrel zout.

Dus vandaar dat ik vraag naar het bewijs. Maar daar wordt opvallend stekelig op gereageerd.

Goh, hoe zou het komen…?
pi_217559172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Is dat relevant? Ik claim niet dat het zo is. En het was een opmerking zonder onderbouwing aldaar. Zoiets neem ik met een korrel zout.

Dus vandaar dat ik vraag naar het bewijs. Maar daar wordt opvallend stekelig op gereageerd.

Goh, hoe zou het komen…?
Beetje vaag allemaal.

Jij hoort elders iets zonder enige onderbouwing, en dus wil je dat hier het tegendeel wordt bewezen?

Waarom doe je je eigen huiswerk niet?
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 16:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dikke duim.
Dat blijkt nu.

En het dan vreemd vinden dat dat irritatie opwekt.
pi_217559406
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Goh, hoe zou het komen…?
De Roemeense rechter heeft geoordeeld dat het er inmenging was en de EU was het blijkbaar daarmee ook eens.
pi_217559425
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Beetje vaag allemaal.

Jij hoort elders iets zonder enige onderbouwing, en dus wil je dat hier het tegendeel wordt bewezen?

Waarom doe je je eigen huiswerk niet?
[..]
Dat blijkt nu.

En het dan vreemd vinden dat dat irritatie opwekt.
Hij zal in een pro-Russische bron gelezen hebben dat er absoluut niets aan de hand is. Althans, dat is zijn gebruikelijke wijze.
pi_217560568
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De Roemeense rechter heeft geoordeeld dat het er inmenging was en de EU was het blijkbaar daarmee ook eens.
Ik zou verwachten dat een gerechtelijke uitspraak voldoende zou zijn.

Maar we zitten in een post truth tijdperk.

Even vergeten.
pi_217560620
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:16 schreef Wantie het volgende:

[..]

Even vergeten.
Nou ja zo'n Poolse PIS rechter heb ik wat minder vertrouwen in bijvoorbeeld als het gaat om verkiezingsuitslagen. Heb aardig wat observaties op dit forum gehad dat alles wat wappie rechts niet uitkomt verdacht is.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 20:47:19 #91
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217560772
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nou ja zo'n Poolse PIS rechter heb ik wat minder vertrouwen in bijvoorbeeld als het gaat om verkiezingsuitslagen. Heb aardig wat observaties op dit forum gehad dat alles wat wappie rechts niet uitkomt verdacht is.
Hieruit kunnen we concluderen dat jij een 'wappie' bent? Immers is een rechtse rechter blijkbaar reden voor argwaan bij jou.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217560870
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:16 schreef Wantie het volgende:

[..]

Even vergeten.
De reden dat ik het vraag is simpelweg omdat in de berichtgeving (onder andere NOS) gesteld werd dat er geen rechtstreeks bewijs was.

Maar als het in de gerechtelijke uitspraak stond, dan kan jij vast wel vertellen wat er precies stond en hoe het dan bewezen is.

Verder is het werkelijk opvallend dat een simpele vraag hiernaar met zoveel ad hominems wordt beantwoord. Nogmaals: dan is de kans dat er helemaal geen overtuigend bewijs is van Russische inmenging verdomd groot, want waarom zou je anders niet gewoon de vraag beantwoorden?

Overigens blijkt denk ik uit de uitslag nu wel zo'n beetje dat het volk gewoon deze kant op wil en dat er dus helemaal geen sprake was van een verkiezing die significant beïnvloed is door wie dan ook (even los van de vraag of er een poging daartoe is geweest, dat zijn twee verschillende zaken).

Als ik wiki lees:

https://en.wikipedia.org/(...)residential_election

dan lijkt het er toch op dat op dit moment het niet zo zeer Russen zouden zijn geweest, maar Roemeense liberalen...

Ik sta gewoon open voor de feiten. Waar ik niet voor open sta is Wantie, of wie dan ook, die het gooit op 'het is zo omdat ik het zeg'.

[ Bericht 15% gewijzigd door VEM2012 op 06-05-2025 21:01:48 ]
pi_217560932
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hieruit kunnen we concluderen dat jij een 'wappie' bent? Immers is een rechtse rechter blijkbaar reden voor argwaan bij jou.
Dat zou je inderdaad denken als je maar een feitje tegelijkertijd in je hoofd kan onthouden.
pi_217561414
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik las afgelopen week dat Polen deze maand de laatste LGBTQwhatever-vrije zone heeft ontmanteld.
Polen is best een conservatief land, maar volgt de Russische doctrine niet zoals Hongarije doet bijvoorbeeld.
pi_217561440
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De reden dat ik het vraag is simpelweg omdat in de berichtgeving (onder andere NOS) gesteld werd dat er geen rechtstreeks bewijs was.

Maar als het in de gerechtelijke uitspraak stond, dan kan jij vast wel vertellen wat er precies stond en hoe het dan bewezen is.

Verder is het werkelijk opvallend dat een simpele vraag hiernaar met zoveel ad hominems wordt beantwoord. Nogmaals: dan is de kans dat er helemaal geen overtuigend bewijs is van Russische inmenging verdomd groot, want waarom zou je anders niet gewoon de vraag beantwoorden?

Overigens blijkt denk ik uit de uitslag nu wel zo'n beetje dat het volk gewoon deze kant op wil en dat er dus helemaal geen sprake was van een verkiezing die significant beïnvloed is door wie dan ook (even los van de vraag of er een poging daartoe is geweest, dat zijn twee verschillende zaken).

Als ik wiki lees:

https://en.wikipedia.org/(...)residential_election

dan lijkt het er toch op dat op dit moment het niet zo zeer Russen zouden zijn geweest, maar Roemeense liberalen...

Ik sta gewoon open voor de feiten. Waar ik niet voor open sta is Wantie, of wie dan ook, die het gooit op 'het is zo omdat ik het zeg'.
Je bent zelf mans genoeg om de gerechtelijke uitspraak te lezen.

Anderen hoeven jouw huiswerk niet te doen.
pi_217562854
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 21:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je bent zelf mans genoeg om de gerechtelijke uitspraak te lezen.

Anderen hoeven jouw huiswerk niet te doen.
In die uitspraak staat simpelweg niet dat het Russische inmenging is.

Leuk geprobeerd, maar zoals altijd faal je op de inhoud.
pi_217562865
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 23:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd, maar zoals altijd faal je op de inhoud.
Nee hoor, jij valt gewoon door de mand met je spelletjes.
pi_217563145
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 23:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee hoor, jij valt gewoon door de mand met je spelletjes.
Heb je weer last van projectie?
pi_217563318
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 00:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heb je weer last van projectie?

Bron?

Eerst neem je het met een korrel zout, en later beweer je de gerechtelijke uitspraak te hebben gelezen...

Het is wel goed met je.
pi_217563982
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 02:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Bron?

Eerst neem je het met een korrel zout, en later beweer je de gerechtelijke uitspraak te hebben gelezen...

Het is wel goed met je.
Heb je de wiki pagina al gelezen.

Want ik ben weer eens de enige met een bron…

The Romanian Service of Information also declared that Georgescu said he had a "zero lei electoral campaign budget", but subsequent investigations revealed an undeclared donation of up to ¤1 million from third parties. This prompted the court to annul the election results.

Kortom: niet vanwege Russische inmenging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')