Dat zijn geen bronnen, je bent gewoon hun mening aan het nablaten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:06 schreef inXs het volgende:
[..]
Niet ultra rechts?
https://www.politico.eu/a(...)cent-eastern-europe/
https://abcnews.go.com/In(...)ntial-redo-121463226
En kan nog 10 bronnen aandragen.
Het laatste wat ik erover las was juist dat het hele Russische inmenging verhaal gedebunked was.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:32 schreef bianconeri het volgende:
Bij de 1e is er bewezen vals spel geweest.
Niet teveel op wappie onzin dingen lezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het laatste wat ik erover las was juist dat het hele Russische inmenging verhaal gedebunked was.
Maar er is nu bewijs? Bron?
quote:Simion zal zoals het er nu naar uitziet zelfs nog iets beter presteren dan de verwachting was. Hij zegt dat hij Georgescu straks wil aanstellen als premier, en krijgt veel steun van de achterban van de uitgesloten kandidaat.
Ik vraag je gewoon om een bron. En dit is jouw reactie?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet teveel op wappie onzin dingen lezen.
Bron?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het laatste wat ik erover las was juist dat het hele Russische inmenging verhaal gedebunked was.
Is dat relevant? Ik claim niet dat het zo is. En het was een opmerking zonder onderbouwing aldaar. Zoiets neem ik met een korrel zout.quote:
Beetje vaag allemaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dat relevant? Ik claim niet dat het zo is. En het was een opmerking zonder onderbouwing aldaar. Zoiets neem ik met een korrel zout.
Dus vandaar dat ik vraag naar het bewijs. Maar daar wordt opvallend stekelig op gereageerd.
Goh, hoe zou het komen…?
Dat blijkt nu.quote:
De Roemeense rechter heeft geoordeeld dat het er inmenging was en de EU was het blijkbaar daarmee ook eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is dat relevant? Ik claim niet dat het zo is. En het was een opmerking zonder onderbouwing aldaar. Zoiets neem ik met een korrel zout.
Dus vandaar dat ik vraag naar het bewijs. Maar daar wordt opvallend stekelig op gereageerd.
Goh, hoe zou het komen…?
Hij zal in een pro-Russische bron gelezen hebben dat er absoluut niets aan de hand is. Althans, dat is zijn gebruikelijke wijze.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Beetje vaag allemaal.
Jij hoort elders iets zonder enige onderbouwing, en dus wil je dat hier het tegendeel wordt bewezen?
Waarom doe je je eigen huiswerk niet?
[..]
Dat blijkt nu.
En het dan vreemd vinden dat dat irritatie opwekt.
Ik zou verwachten dat een gerechtelijke uitspraak voldoende zou zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De Roemeense rechter heeft geoordeeld dat het er inmenging was en de EU was het blijkbaar daarmee ook eens.
Nou ja zo'n Poolse PIS rechter heb ik wat minder vertrouwen in bijvoorbeeld als het gaat om verkiezingsuitslagen. Heb aardig wat observaties op dit forum gehad dat alles wat wappie rechts niet uitkomt verdacht is.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat een gerechtelijke uitspraak voldoende zou zijn.
Maar we zitten in een post truth tijdperk.
Even vergeten.
Hieruit kunnen we concluderen dat jij een 'wappie' bent? Immers is een rechtse rechter blijkbaar reden voor argwaan bij jou.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou ja zo'n Poolse PIS rechter heb ik wat minder vertrouwen in bijvoorbeeld als het gaat om verkiezingsuitslagen. Heb aardig wat observaties op dit forum gehad dat alles wat wappie rechts niet uitkomt verdacht is.
De reden dat ik het vraag is simpelweg omdat in de berichtgeving (onder andere NOS) gesteld werd dat er geen rechtstreeks bewijs was.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat een gerechtelijke uitspraak voldoende zou zijn.
Maar we zitten in een post truth tijdperk.
Even vergeten.
Dat zou je inderdaad denken als je maar een feitje tegelijkertijd in je hoofd kan onthouden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hieruit kunnen we concluderen dat jij een 'wappie' bent? Immers is een rechtse rechter blijkbaar reden voor argwaan bij jou.
Ik las afgelopen week dat Polen deze maand de laatste LGBTQwhatever-vrije zone heeft ontmanteld.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou ja zo'n Poolse PIS rechter heb ik wat minder vertrouwen in bijvoorbeeld als het gaat om verkiezingsuitslagen. Heb aardig wat observaties op dit forum gehad dat alles wat wappie rechts niet uitkomt verdacht is.
Je bent zelf mans genoeg om de gerechtelijke uitspraak te lezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De reden dat ik het vraag is simpelweg omdat in de berichtgeving (onder andere NOS) gesteld werd dat er geen rechtstreeks bewijs was.
Maar als het in de gerechtelijke uitspraak stond, dan kan jij vast wel vertellen wat er precies stond en hoe het dan bewezen is.
Verder is het werkelijk opvallend dat een simpele vraag hiernaar met zoveel ad hominems wordt beantwoord. Nogmaals: dan is de kans dat er helemaal geen overtuigend bewijs is van Russische inmenging verdomd groot, want waarom zou je anders niet gewoon de vraag beantwoorden?
Overigens blijkt denk ik uit de uitslag nu wel zo'n beetje dat het volk gewoon deze kant op wil en dat er dus helemaal geen sprake was van een verkiezing die significant beïnvloed is door wie dan ook (even los van de vraag of er een poging daartoe is geweest, dat zijn twee verschillende zaken).
Als ik wiki lees:
https://en.wikipedia.org/(...)residential_election
dan lijkt het er toch op dat op dit moment het niet zo zeer Russen zouden zijn geweest, maar Roemeense liberalen...
Ik sta gewoon open voor de feiten. Waar ik niet voor open sta is Wantie, of wie dan ook, die het gooit op 'het is zo omdat ik het zeg'.
In die uitspraak staat simpelweg niet dat het Russische inmenging is.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent zelf mans genoeg om de gerechtelijke uitspraak te lezen.
Anderen hoeven jouw huiswerk niet te doen.
Nee hoor, jij valt gewoon door de mand met je spelletjes.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In die uitspraak staat simpelweg niet dat het Russische inmenging is.
Leuk geprobeerd, maar zoals altijd faal je op de inhoud.
Heb je weer last van projectie?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee hoor, jij valt gewoon door de mand met je spelletjes.
Het laatste wat ik erover las was juist dat het hele Russische inmenging verhaal gedebunked was.quote:
Heb je de wiki pagina al gelezen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 02:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bron?
In die uitspraak staat simpelweg niet dat het Russische inmenging is.
Eerst neem je het met een korrel zout, en later beweer je de gerechtelijke uitspraak te hebben gelezen...
Het is wel goed met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |