Graag een quote waar ik dat ooit gezegd of geïnsinueerd heb. Of stoppen met deze onzin die je zelf bedacht hebt.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:31 schreef ootjekatootje het volgende:
zinnen zoals “ik ben jurist dus heb ik altijd gelijk”
Enkel het woordje "roebelhoer" is 1x gebruikt?quote:Op maandag 19 mei 2025 12:32 schreef phpmystyle het volgende:
Roebelhoer, Poetinpijper, Putler, Russofiel, en andere woorden van gelijke strekking zijn weer schering en inslag. Moderatie. Aub. Stop it!
Ik vind dat getrol storend. Zoiets kan best kwetsend zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Enkel het woordje "roebelhoer" is 1x gebruikt?
M.a.w., wat jank je?
TR gezet vanwege je onderschrift, erg kwetsend.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind dat getrol storend. Zoiets kan best kwetsend zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 mei 2025 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat binnenkort stil worden in NWS danquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inderdaad heel erg vervelend, dat getrollquote:Op maandag 19 mei 2025 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hopelijk komen Trumpgod en Putgod er vandaag uit hoe de boel verdeeld wordt en wie wat krijgt.
Ik wil het er best over hebben.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:45 schreef sp3c het volgende:
Waarom, niemand wil het er over hebben schijnbaar
Goedenavond hey
Als je het naar de fa's stuurt, neem je dan ook mee in het verhaal dat:quote:Op maandag 19 mei 2025 21:38 schreef sp3c het volgende:
nou volgens mij zijn we er wel
voordeel is dat het topic weer halfleeg is dus we kunnen weer helemaal los, liefst over het onderwerp in kwestie
@:ettovanbelgie
@:lord-ronddraai
als het morgenavond hetzelfde feestje is laat ik de FA's erover beslissen
Verkeerde terminologie?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad heel erg vervelend, dat getroll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |