Ze hebben alleen zoete toetjes, en ik eet of kwark of yoghurt naturel. En fruit weet ik niet eens of ze die hebben. Die haal ik altijd op de markt.quote:Op maandag 28 april 2025 02:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn ze lui wat betreft toetjes bij tafeltje dekje dat je altijd een stuk fruit eet na?
Godverdomme, die Rotterdamse tokkie in een van m'n favo podcasts.quote:Op maandag 28 april 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Krabby bij KieftJansenEgmondGijp
@:coco
quote:Op maandag 28 april 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Dickvoormekaarpodcasted.quote:Op maandag 28 april 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ken je Dick van Dijk ?quote:Op dinsdag 29 april 2025 00:06 schreef 3rr0r het volgende:
Bij het tv programma Eva zit een meid die heet Coks @:RamboDirk
Geilquote:Op dinsdag 29 april 2025 00:06 schreef 3rr0r het volgende:
Bij het tv programma Eva zit een meid die heet Coks @:RamboDirk
Maar gelukkig bruist de rest van FOK! als nooit tevoren. Ziekenhuisbezoek achter de rug. Twee leuke verpleegsters bij de oedeemtherapie. Om 15:00 2 vrouwen van Iriszorg en 2 van Betuwezorg op bezoek. Dat wordt lootjes trekken voor de dames.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze SC is al een tijdje DOOT
@:tong80
Bohhhh. Lekker maatje.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar gelukkig bruist de rest van FOK! als nooit tevoren. Ziekenhuisbezoek achter de rug. Twee leuke verpleegsters bij de oedeemtherapie. Om 15:00 2 vrouwen van Iriszorg en 2 van Betuwezorg op bezoek. Dat wordt lootjes trekken voor de dames.
Kip.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Frietjes. Met bamiblok. En mayo.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet. Het varken staat qua dier dan ook het dichtst bij de mens.quote:
Burger besteld @GGMMquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ben je toch ook een vetzak.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar gelukkig bruist de rest van FOK! als nooit tevoren. Ziekenhuisbezoek achter de rug. Twee leuke verpleegsters bij de oedeemtherapie. Om 15:00 2 vrouwen van Iriszorg en 2 van Betuwezorg op bezoek. Dat wordt lootjes trekken voor de dames.
Moet je wel de kantoorwandeling voor de lunch doen, zou ik dus niet aan beginnen.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:33 schreef GGMM het volgende:
Een of andere vieze klootzak hier vond het wel een leuk idee om met z'n allen te gaan lunchen vandaag.
Oke akkoord
Zegt hij daarna 'ja wel om 1300 anders kan ik niet'
Godverdomse klootzak
Klaas heeft @Flitsbezorger naar de SC geloktquote:Op woensdag 30 april 2025 12:07 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
@:RamboDirk Kan jij een echte vrouw posten aub
Welke dag schikt het wel ? Het is toch lekkere trek die niet te voorspellen is?quote:
Op een dag dat je niet werktquote:Op woensdag 30 april 2025 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke dag schikt het wel ? Het is toch lekkere trek die niet te voorspellen is?
Stokbrood en ham/kaas. Roemeense yoghurt en peertje.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:06 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk en maak er ook een mooie dag van!
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 30 april 2025 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stokbrood en ham/kaas. Roemeense yoghurt en peertje.
quote:Op woensdag 30 april 2025 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klaas heeft @:Flitsbezorger naar de SC gelokt
Even Danny vragen wanneer het uitkomt om als de redder des FOK!s te snipperen. Of bestaat dat niet meer ? Snipperdagen.quote:
Jij weet ook steeds lastiger de weg naar deze SC te vinden, makker.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klaas heeft @:Flitsbezorger naar de SC gelokt
Ik heb helemaal niks te vertellen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij weet ook steeds lastiger de weg naar deze SC te vinden, makker.
Saai.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks te vertellen.
Ja net als deze SC.quote:
Trek eens aan mijn vinger.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:02 schreef tong80 het volgende:
Net weer vochtige oogjes.......
Bekijk deze YouTube-video
Gekeken.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Ondertussen deelt @:tong80 een klap uit aan @:alaphilippe_ in het CL topic.
Die gast begreep m'n 1 april niet eens toen hij de mod was. Moest ik de grap uitleggen.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Ondertussen deelt @:tong80 een klap uit aan @:alaphilippe_ in het CL topic.
Gniffelen is zoooooo19e eeuws.quote:
De krapte op de arbeidsmarkt betaalt zich uit.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik chat met de belastingdienst en iemand schrijft "Je betaald".
Vrijdag frietdag en geen malle fratsenquote:Op woensdag 30 april 2025 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke dag schikt het wel ? Het is toch lekkere trek die niet te voorspellen is?
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Krijgt niet iedereen altijd bakken met geld terug dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 14:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga meteen kijken.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:51 schreef onlogisch het volgende:
Even een bommetje geplaatst in NWS.
Ik log vast weer uit voor vandaag.
Gebbetje maat. Alleen joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
Dit is wel next level trollen, ik snap wel waarom je per direct bent uitgelogd @:onlogisch
Je bent wel op dreef vandaag, makker.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebbetje maat. Alleen joden lopen altijd weg.
OF je waardeert gewoon de snelheid waarmee ik opereer. Is namelijk niet altijd het geval!quote:Op woensdag 30 april 2025 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overigens kwam je like voor deze post. Je besodemietert de boel gewoon.
quote:Op woensdag 30 april 2025 16:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
Er wordt flink aardig op je gehapt @:onlogisch
Ik ga vanavond diverse rauwe visfilets op bedjes van rijst en zeewier kanenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne.
Ik ook!quote:Op woensdag 30 april 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ben vanmiddag weer eens naar Hengelooo geweestquote:
Opgebakken nasi van gisteren maatquote:Op woensdag 30 april 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sambal bij?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opgebakken nasi van gisteren maat
Morgen een nieuwe kansquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:53 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1208 5/6
🟨🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟨🟨⬛🟩⬛
🟩⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1412 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Aha
Bedankt makkerquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe kans
Dit zegt niks over jou als persoon
Het is moedig van je dat je toch de stap genomen hebtquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Bedankt makker
Wilde er eigenlijk niet aan beginnen vandaag, aardig wat brainfog
Alles voor de saamhorigheidquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is moedig van je dat je toch de stap genomen hebt
Ik heb het al opquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:14 schreef GGMM het volgende:
Ho sorry ik was druk
We kunnen gaan lunchen wat mij betreft!
Eet smakelijk
de vlag gaat hier uit als jij weer een keer neukquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van forumgebruiker @:Tjacka
Mooi om te zien dat deze nietsontziende SC kan leveren als het erop aankomt
neukt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de vlag gaat hier uit als jij weer een keer neuk
Je leeft teveel in het verleden. De hoogtijdagen zijn altijd nu.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze smiley doet me denken aan Nelis. Wat zou er toch gebeurd zijn met @:AFCNiels
Jij bent de beste toevoeging die we ooit hebben gehad.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je leeft teveel in het verleden. De hoogtijdagen zijn altijd nu.
Daarnaast heb je mij nu.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent de beste toevoeging die we ooit hebben gehad.
KBR maatquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
User fetx is niet afhankelijk van een mokerdebiel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Had jij niet eindelijk weer wat relevantie door mij?
Geintje joh. Maak je toch niet altijd zo dik. Overigens is mokerdebiel wel wat kinderachtig voor een dertiger als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User fetx is niet afhankelijk van een mokerdebiel.
Hoe wil je als dertiger liever genoemd worden dan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geintje joh. Maak je toch niet altijd zo dik. Overigens is mokerdebiel wel wat kinderachtig voor een dertiger als je het mij vraagt.
Geintje joh. Maak je toch niet altijd zo dik.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:03 schreef Wotte het volgende:
Overigens @:DombohetOlifantje1 het is wel opmerkelijk dat je me of uitscheldt of medische aandoeningen toewenst. Hoe gaat het nou eigenlijk echt met je?
Gewoon een mongool. Mokerdebiel schaar ik in dezelfde categorie als mensen die constant mega zeggen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe wil je als dertiger liever genoemd worden dan?
Dombo is iemand die met heel veel frustratie zitquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:03 schreef Wotte het volgende:
Overigens @:DombohetOlifantje1 het is wel opmerkelijk dat je me of uitscheldt of medische aandoeningen toewenst. Hoe gaat het nou eigenlijk echt met je?
Mega mee eens.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gewoon een mongool. Mokerdebiel schaar ik in dezelfde categorie als mensen die constant mega zeggen.
Ondertussen in het hoofd van Wotte:quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gewoon een mongool. Mokerdebiel schaar ik in dezelfde categorie als mensen die constant mega zeggen.
Maak je toch niet zo dik.quote:
Check mijn notes.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo is iemand die met heel veel frustratie zit
Ik zit met jou in mijn hoofd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:09 schreef GGMM het volgende:
Dat blijkt wel als hij nu nog met een belediging uit maart zit
Bekt wel lekker toch volslagen idioot.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ondertussen in het hoofd van Wotte:
[..]
Maak je toch niet zo dik.
Er zitten niet alleen mongolen bij de belastingdienst @Alaphilippe_quote:18:26 (1 minuut geleden)
aan mij
Beste onlogisch,
zoals zojuist over de chat besproken stuur ik je deze mail je kunt het betaal bewijs als antwoord op deze mail terug sturen
ik wens je een hele fijne avond tegemoed, en hoor het graag als er nog vragen
Met een koophuis maak je de komende dertig jaar niks meer over aan de belastingdienst. Daarnaast range rover kopen van de overwaarde. Dan die rente ook gewoon in box 1 invullen controleert toch geen hond.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zitten niet alleen mongolen bij de belastingdienst @:Alaphilippe_
Pauperquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:26 schreef tong80 het volgende:
Mooie bureaustoel en een twee persoonsbankje gescoord in de kringloop..............
Ik houd de samenleving leefbaar. Anders staat deze zooi langs de kant van de weg.quote:
Wat vind je nu echt van @GGMM ?quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:06 schreef tong80 het volgende:
Op de Frontpage geen bericht over één van de mooiste en leukste wedstrijden ooit in de CL. Nu begrijp ik dat ik nooit Voetbalmod mocht worden.
Wel een lieve jongenquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo is iemand die met heel veel frustratie zit
Dat komt eerder door je totaal infantiele topics.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:06 schreef tong80 het volgende:
Op de Frontpage geen bericht over één van de mooiste en leukste wedstrijden ooit in de CL. Nu begrijp ik dat ik nooit Voetbalmod mocht worden.
En mij?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lief van je.
Ik vind jou ook lief.
Ik vind iedereen hier eigenlijk wel lief op @onlogisch naquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lief van je.
Ik vind jou ook lief.
Dat hebben we achter de schermen besproken destijds maar we vonden het belangrijker iemand te selecteren die ook een aardig potje Haxball kan spelen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:06 schreef tong80 het volgende:
Kringloopgodquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:26 schreef tong80 het volgende:
Mooie bureaustoel en een twee persoonsbankje gescoord in de kringloop..............
De Facebookgroep van mijn woonwijk is ook een goudmijn aan fascinerende schrijfsels. Ik ben allang niet meer verbaasd (lol).quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zitten niet alleen mongolen bij de belastingdienst @:Alaphilippe_
Heb je deze wijsheid opgedaan via Babel?quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met een koophuis maak je de komende dertig jaar niks meer over aan de belastingdienst. Daarnaast range rover kopen van de overwaarde. Dan die rente ook gewoon in box 1 invullen controleert toch geen hond.
Mag de verpleegster niet te groot uitgevallen zijnquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen, makkerquote:
Heb ik me eigenlijk nooit afgevraagd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind je nu echt van @:GGMM ?
Weet niet eens wart dat eigenlijk is. Een infantiel derderangs computerspelletje vermoed ik.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hebben we achter de schermen besproken destijds maar we vonden het belangrijker iemand te selecteren die ook een aardig potje Haxball kan spelen.
Ook meer dan 100 boeken. Heerlijk.quote:
De waarheid is dat m'n stofzuiger kapot is. Dus dat wordt morgen geen gezuig onder de dekens.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mag de verpleegster niet te groot uitgevallen zijn
Ik kan wel iets maar verwacht geen hoogstaande capriolen. Heb je iets nodig?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen, makker
Hoe zit het met jouw Photoshop talent?
Kleurloze club.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vandaag gaat Excelsior weer promoveren, kids.
De 'tegemoed' was gisteren van een bol.com medewerker. Via de verkopende partij kreeg ik nu een reactie met 'het is betaalt'.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat mag.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 'tegemoed' was gisteren van een bol.com medewerker. Via de verkopende partij kreeg ik nu een reactie met 'het is betaalt'.
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ze het erom doen.
Ik kan daadwerkelijk ieder jaar een paar maanden naar Thailand van de teruggave in plaats van te chatten met de belastingdienst over een betaling. Het is fantastisch vriend.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 01:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je deze wijsheid opgedaan via Babel?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je kunt hier het RKC Waalwijk-logo ook alvast opplakken. Al weet ik niet wat het vertrek van Allach en vorig jaar Mosselveld met die club zal doen.quote:
Een mooie plaat met RobinGod en wat spelers voor in de OP van het Feyenoord topic. Klaar voor het nieuwe seizoen zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan wel iets maar verwacht geen hoogstaande capriolen. Heb je iets nodig?
RKC was tussen 07 en 15 aan het jojoën maar is verder verrassend stabiel. Slechts vier keer gepromoveerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kunt hier het RKC Waalwijk-logo ook alvast opplakken. Al weet ik niet wat het vertrek van Allach en vorig jaar Mosselveld met die club zal doen.
Die man is hartstikke ziek joh.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lekker weer iedere keer verbaasd zijn dat Excelsior een fanatiek vak heeft. En mensen werkelijk verdrietig zijn als Excelsior degradeert.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij longkanker had.
Sterkte dan!
3 Rotterdamse clubs in de eredivisiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook altijd een verdwaalde huisvrouw in de vrijdagmiddagmeeting zitten die stompzinnige kutvragen stelt die ze puur en alleen stelt omdat ze dan van zichzelf denkt dat ze ook meedenkt?
Ik heb eigenlijk nooit vrijdagmiddagmeetings. Die zouden überhaupt niet moeten bestaan vind ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook altijd een verdwaalde huisvrouw in de vrijdagmiddagmeeting zitten die stompzinnige kutvragen stelt die ze puur en alleen stelt omdat ze dan van zichzelf denkt dat ze ook meedenkt?
Het lijkt soms ook wel op de gesprekken in een bejaardentehuis over de lunch, diner danwel die vervelende buurman van 13B.quote:
Klinkt als een niet-interessant probleem.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik weiger standaard alle Teams/Zoom-meetings na vrijdag 13:00. Harde grens bij iedere kantoor waar ik werk of heb gewerkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit vrijdagmiddagmeetings. Die zouden überhaupt niet moeten bestaan vind ik.
Bij mij terroriseert ze de maandagochtend.
Op vrijdag werken is voor arbeidersquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik werk eens in de twee weken op vrijdag (thuis).quote:
Sinds Def Rhymz dood is zie ik hem nooit meer gepost worden door jou of @Coco Bang dat z'n geest achter je aankomt?quote:
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:30 schreef Roesjesjager het volgende:
Kantoorpikken topic, terwijl ik in de zorg sta, waar pikken gewassen worden.
Van thaise ladyboys?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:30 schreef Roesjesjager het volgende:
Ja da motte hunnie weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:30 schreef Roesjesjager het volgende:
Als je niet in staat bent je eigen huishouden te doen kan je er maar beter trots op zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Mijn hulp in de huishouding zit nu op haar knieën.
@GGMM zit zo vaak op zijn knieën je zou denken dat zijn benen niet meer werken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Mijn hulp in de huishouding zit nu op haar knieën.
Ik klik pas weer op iets van ongehoord Nederland als ze Pim Fortuyn weer gaan bellenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer gelachen hoor.
https://x.com/ongehoordnedtv/status/1918386280448270567
Dat ben ik 100 % Op vele manieren. Kaartje bij verjaardag of met Kerst. Ook net weer haar gecomplimenteerd. Veel mensen weten niet of beseffen niet wat een weelde hebben in Nederland. Ook Iriszorg zijn helden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent je eigen huishouden te doen kan je er maar beter trots op zijn.
Hier zit een Koos-grap in.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:13 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
@:GGMM zit zo vaak op zijn knieën je zou denken dat zijn benen niet meer werken.
Ik kijk regelmatig. Heerlijke televisie.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik klik pas weer op iets van ongehoord Nederland als ze Pim Fortuyn weer gaan bellen
Omdat je dat pas krijgt als je te ziek bent of asielzoeker bentquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ben ik 100 % Op vele manieren. Kaartje bij verjaardag of met Kerst. Ook net weer haar gecomplimenteerd. Veel mensen weten niet of beseffen niet wat een weelde hebben in Nederland. Ook Iriszorg zijn helden.De twee wekelijkse hulp is van Betuwezorg trouwens.
Stukje 40/45quote:De afgelopen maanden zijn de Russische verliezen weliswaar iets lager dan eind vorig jaar, maar nog steeds enorm. In de laatste drie maanden van 2024 én in januari van dit jaar ging het om tussen de 40.000 en 45.000 doden en gewonden, per maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen maat. Wat brengt de dag? Ik moet gewoon werken op Bevrijdingsdag. Het is nu al een kutweekquote:Op maandag 5 mei 2025 08:59 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1416 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟩⬛
🟨🟩🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1212 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟨🟨⬛
🟩🟩⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Friet met een frikandel speciaalquote:Op maandag 5 mei 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Je bent een biggetje.quote:
Wat lief dat je het vraagt. Geweldig stukje aarde.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent een biggetje.
Hoe was je vakantie?
Dit uitgebreide verslag gaat @Coco zeker lezen.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit advies geldt ook voor @:Coco
Dan heb ik het dolfijn- en walvisspot gedeelte en de vele kerken die ik van binnen heb gezien (@KingRoland) nog niet eens verteld.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit uitgebreide verslag gaat @:coco zeker lezen.
Leuk, klinkt als een avontuurlijk tripje.
Einaudigod.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
Iris Hond die Einaudi speelde op de Amstel was kippenvel @:RamboDirk
Iris Hond die speelde met Marco Borsato, dat was pas kippenvel!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
Het is hont!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
Huh is hij wegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:14 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk waar niemand lijkt @:Oriente te missen
Wat doen we dan met mensen die de grammaticale regels van de Nederlandse taal niet echt lijken te begrijpen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:14 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president worden alle uitheemse lieden die weigeren, op de belangrijkste dag van ons jaar, de Nederlandse driekleur te hijsen. Per ommegaande retour afzender gezonden.
Die maken we minister-president.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doen we dan met mensen die de grammaticale regels van de Nederlandse taal niet echt lijken te begrijpen?
Wat een slapjanus.quote:Theo Weterings stopt voortijdig als burgemeester van Tilburg
Theo Weterings (66) stopt op 31 augustus als burgemeester van Tilburg. Hij is dan bijna acht jaar burgemeester van de Brabantse stad geweest.
Walgelijke papzakquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
baquette met kaas
2 broodjes frikandel
1 stokbroodje met kaas en mosterd
Is dit een grap? Wat een walgelijke dikzak ben je toch.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
baguette met kaas
2 broodjes frikandel
Ik kan het hebben maatje. Morgen maar even wat extra kilometers rennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een grap? Wat een walgelijke dikzak ben je toch.
Onlogisch krijgt hier een mokerslag te verduren. sowquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een grap? Wat een walgelijke dikzak ben je toch.
Een opmerking van dat biggetje kan ik wel hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Onlogisch krijgt hier een mokerslag te verduren. sow
Fijn maar je zou je eigenlijk moeten doodschamenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een opmerking van dat biggetje kan ik wel hebben
Wtfquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
baguette met kaas
2 broodjes frikandel
Vanavond Vietnamees in Rotterdamquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Is het kerst bij tafeltje dekje?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
Tong voelt zich niet zo lekker dus ik vul het wel voor hem in. Schnitzel, frietjes, doperwten. Kiwi, druifje, banaan, ananas, kokosnoot, mango.
Een 10 willen halen voor matig betaald werkquote:Op woensdag 7 mei 2025 08:50 schreef RamboDirk het volgende:
Collega's die stoer doen met duidelijk AI gegenereerd projectwerk gun ik een stevige griep.
Hoe is het met jouw 10?quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een 10 willen halen voor matig betaald werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |