Lekker weer iedere keer verbaasd zijn dat Excelsior een fanatiek vak heeft. En mensen werkelijk verdrietig zijn als Excelsior degradeert.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij longkanker had.
Sterkte dan!
3 Rotterdamse clubs in de eredivisiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vandaag gaat Excelsior weer promoveren, kids.
Ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook altijd een verdwaalde huisvrouw in de vrijdagmiddagmeeting zitten die stompzinnige kutvragen stelt die ze puur en alleen stelt omdat ze dan van zichzelf denkt dat ze ook meedenkt?
Ik heb eigenlijk nooit vrijdagmiddagmeetings. Die zouden überhaupt niet moeten bestaan vind ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook altijd een verdwaalde huisvrouw in de vrijdagmiddagmeeting zitten die stompzinnige kutvragen stelt die ze puur en alleen stelt omdat ze dan van zichzelf denkt dat ze ook meedenkt?
Het lijkt soms ook wel op de gesprekken in een bejaardentehuis over de lunch, diner danwel die vervelende buurman van 13B.quote:
Klinkt als een niet-interessant probleem.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik weiger standaard alle Teams/Zoom-meetings na vrijdag 13:00. Harde grens bij iedere kantoor waar ik werk of heb gewerkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit vrijdagmiddagmeetings. Die zouden überhaupt niet moeten bestaan vind ik.
Bij mij terroriseert ze de maandagochtend.
Op vrijdag werken is voor arbeidersquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik werk eens in de twee weken op vrijdag (thuis).quote:
Sinds Def Rhymz dood is zie ik hem nooit meer gepost worden door jou of @Coco Bang dat z'n geest achter je aankomt?quote:
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:30 schreef Roesjesjager het volgende:
Kantoorpikken topic, terwijl ik in de zorg sta, waar pikken gewassen worden.
Van thaise ladyboys?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:30 schreef Roesjesjager het volgende:
Ja da motte hunnie weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:30 schreef Roesjesjager het volgende:
Als je niet in staat bent je eigen huishouden te doen kan je er maar beter trots op zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Mijn hulp in de huishouding zit nu op haar knieën.
@GGMM zit zo vaak op zijn knieën je zou denken dat zijn benen niet meer werken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Mijn hulp in de huishouding zit nu op haar knieën.
Ik klik pas weer op iets van ongehoord Nederland als ze Pim Fortuyn weer gaan bellenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer gelachen hoor.
https://x.com/ongehoordnedtv/status/1918386280448270567
Dat ben ik 100 % Op vele manieren. Kaartje bij verjaardag of met Kerst. Ook net weer haar gecomplimenteerd. Veel mensen weten niet of beseffen niet wat een weelde hebben in Nederland. Ook Iriszorg zijn helden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent je eigen huishouden te doen kan je er maar beter trots op zijn.
Hier zit een Koos-grap in.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:13 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
@:GGMM zit zo vaak op zijn knieën je zou denken dat zijn benen niet meer werken.
Ik kijk regelmatig. Heerlijke televisie.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik klik pas weer op iets van ongehoord Nederland als ze Pim Fortuyn weer gaan bellen
Omdat je dat pas krijgt als je te ziek bent of asielzoeker bentquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ben ik 100 % Op vele manieren. Kaartje bij verjaardag of met Kerst. Ook net weer haar gecomplimenteerd. Veel mensen weten niet of beseffen niet wat een weelde hebben in Nederland. Ook Iriszorg zijn helden.De twee wekelijkse hulp is van Betuwezorg trouwens.
Stukje 40/45quote:De afgelopen maanden zijn de Russische verliezen weliswaar iets lager dan eind vorig jaar, maar nog steeds enorm. In de laatste drie maanden van 2024 én in januari van dit jaar ging het om tussen de 40.000 en 45.000 doden en gewonden, per maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen maat. Wat brengt de dag? Ik moet gewoon werken op Bevrijdingsdag. Het is nu al een kutweekquote:Op maandag 5 mei 2025 08:59 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1416 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟩⬛
🟨🟩🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1212 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟨🟨⬛
🟩🟩⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Friet met een frikandel speciaalquote:Op maandag 5 mei 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Je bent een biggetje.quote:
Wat lief dat je het vraagt. Geweldig stukje aarde.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent een biggetje.
Hoe was je vakantie?
Dit uitgebreide verslag gaat @Coco zeker lezen.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit advies geldt ook voor @:Coco
Dan heb ik het dolfijn- en walvisspot gedeelte en de vele kerken die ik van binnen heb gezien (@KingRoland) nog niet eens verteld.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit uitgebreide verslag gaat @:coco zeker lezen.
Leuk, klinkt als een avontuurlijk tripje.
Einaudigod.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
Iris Hond die Einaudi speelde op de Amstel was kippenvel @:RamboDirk
Iris Hond die speelde met Marco Borsato, dat was pas kippenvel!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
Het is hont!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
Huh is hij wegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:14 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk waar niemand lijkt @:Oriente te missen
Wat doen we dan met mensen die de grammaticale regels van de Nederlandse taal niet echt lijken te begrijpen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:14 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president worden alle uitheemse lieden die weigeren, op de belangrijkste dag van ons jaar, de Nederlandse driekleur te hijsen. Per ommegaande retour afzender gezonden.
Die maken we minister-president.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doen we dan met mensen die de grammaticale regels van de Nederlandse taal niet echt lijken te begrijpen?
Wat een slapjanus.quote:Theo Weterings stopt voortijdig als burgemeester van Tilburg
Theo Weterings (66) stopt op 31 augustus als burgemeester van Tilburg. Hij is dan bijna acht jaar burgemeester van de Brabantse stad geweest.
Walgelijke papzakquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
baquette met kaas
2 broodjes frikandel
1 stokbroodje met kaas en mosterd
Is dit een grap? Wat een walgelijke dikzak ben je toch.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
baguette met kaas
2 broodjes frikandel
Ik kan het hebben maatje. Morgen maar even wat extra kilometers rennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een grap? Wat een walgelijke dikzak ben je toch.
Onlogisch krijgt hier een mokerslag te verduren. sowquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een grap? Wat een walgelijke dikzak ben je toch.
Een opmerking van dat biggetje kan ik wel hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Onlogisch krijgt hier een mokerslag te verduren. sow
Fijn maar je zou je eigenlijk moeten doodschamenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een opmerking van dat biggetje kan ik wel hebben
Wtfquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
baguette met kaas
2 broodjes frikandel
Vanavond Vietnamees in Rotterdamquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Is het kerst bij tafeltje dekje?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
Tong voelt zich niet zo lekker dus ik vul het wel voor hem in. Schnitzel, frietjes, doperwten. Kiwi, druifje, banaan, ananas, kokosnoot, mango.
Een 10 willen halen voor matig betaald werkquote:Op woensdag 7 mei 2025 08:50 schreef RamboDirk het volgende:
Collega's die stoer doen met duidelijk AI gegenereerd projectwerk gun ik een stevige griep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |