Walgelijke papzakquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
baquette met kaas
2 broodjes frikandel
1 stokbroodje met kaas en mosterd
Is dit een grap? Wat een walgelijke dikzak ben je toch.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
baguette met kaas
2 broodjes frikandel
Ik kan het hebben maatje. Morgen maar even wat extra kilometers rennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een grap? Wat een walgelijke dikzak ben je toch.
Onlogisch krijgt hier een mokerslag te verduren. sowquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een grap? Wat een walgelijke dikzak ben je toch.
Een opmerking van dat biggetje kan ik wel hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Onlogisch krijgt hier een mokerslag te verduren. sow
Fijn maar je zou je eigenlijk moeten doodschamenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een opmerking van dat biggetje kan ik wel hebben
Wtfquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
baguette met kaas
2 broodjes frikandel
Vanavond Vietnamees in Rotterdamquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Is het kerst bij tafeltje dekje?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
Tong voelt zich niet zo lekker dus ik vul het wel voor hem in. Schnitzel, frietjes, doperwten. Kiwi, druifje, banaan, ananas, kokosnoot, mango.
Een 10 willen halen voor matig betaald werkquote:Op woensdag 7 mei 2025 08:50 schreef RamboDirk het volgende:
Collega's die stoer doen met duidelijk AI gegenereerd projectwerk gun ik een stevige griep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |