Ja da motte hunnie weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:30 schreef Roesjesjager het volgende:
Kantoorpikken topic, terwijl ik in de zorg sta, waar pikken gewassen worden.
Als je niet in staat bent je eigen huishouden te doen kan je er maar beter trots op zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Mijn hulp in de huishouding zit nu op haar knieën.
@GGMM zit zo vaak op zijn knieën je zou denken dat zijn benen niet meer werken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Mijn hulp in de huishouding zit nu op haar knieën.
Ik klik pas weer op iets van ongehoord Nederland als ze Pim Fortuyn weer gaan bellenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer gelachen hoor.
https://x.com/ongehoordnedtv/status/1918386280448270567
Dat ben ik 100 % Op vele manieren. Kaartje bij verjaardag of met Kerst. Ook net weer haar gecomplimenteerd. Veel mensen weten niet of beseffen niet wat een weelde hebben in Nederland. Ook Iriszorg zijn helden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je niet in staat bent je eigen huishouden te doen kan je er maar beter trots op zijn.
Hier zit een Koos-grap in.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:13 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
@:GGMM zit zo vaak op zijn knieën je zou denken dat zijn benen niet meer werken.
Ik kijk regelmatig. Heerlijke televisie.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik klik pas weer op iets van ongehoord Nederland als ze Pim Fortuyn weer gaan bellen
Omdat je dat pas krijgt als je te ziek bent of asielzoeker bentquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ben ik 100 % Op vele manieren. Kaartje bij verjaardag of met Kerst. Ook net weer haar gecomplimenteerd. Veel mensen weten niet of beseffen niet wat een weelde hebben in Nederland. Ook Iriszorg zijn helden.De twee wekelijkse hulp is van Betuwezorg trouwens.
Stukje 40/45quote:De afgelopen maanden zijn de Russische verliezen weliswaar iets lager dan eind vorig jaar, maar nog steeds enorm. In de laatste drie maanden van 2024 én in januari van dit jaar ging het om tussen de 40.000 en 45.000 doden en gewonden, per maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen maat. Wat brengt de dag? Ik moet gewoon werken op Bevrijdingsdag. Het is nu al een kutweekquote:Op maandag 5 mei 2025 08:59 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1416 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟩⬛
🟨🟩🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1212 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟨🟨⬛
🟩🟩⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Friet met een frikandel speciaalquote:Op maandag 5 mei 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |