Je bent een biggetje.quote:
Wat lief dat je het vraagt. Geweldig stukje aarde.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent een biggetje.
Hoe was je vakantie?
Dit uitgebreide verslag gaat @Coco zeker lezen.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit advies geldt ook voor @:Coco
Dan heb ik het dolfijn- en walvisspot gedeelte en de vele kerken die ik van binnen heb gezien (@KingRoland) nog niet eens verteld.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit uitgebreide verslag gaat @:coco zeker lezen.
Leuk, klinkt als een avontuurlijk tripje.
Einaudigod.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
Iris Hond die Einaudi speelde op de Amstel was kippenvel @:RamboDirk
Iris Hond die speelde met Marco Borsato, dat was pas kippenvel!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
Het is hont!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
Huh is hij wegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:14 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk waar niemand lijkt @:Oriente te missen
Wat doen we dan met mensen die de grammaticale regels van de Nederlandse taal niet echt lijken te begrijpen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:14 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president worden alle uitheemse lieden die weigeren, op de belangrijkste dag van ons jaar, de Nederlandse driekleur te hijsen. Per ommegaande retour afzender gezonden.
Die maken we minister-president.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doen we dan met mensen die de grammaticale regels van de Nederlandse taal niet echt lijken te begrijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |