Ik kan wel iets maar verwacht geen hoogstaande capriolen. Heb je iets nodig?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen, makker
Hoe zit het met jouw Photoshop talent?
Kleurloze club.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vandaag gaat Excelsior weer promoveren, kids.
De 'tegemoed' was gisteren van een bol.com medewerker. Via de verkopende partij kreeg ik nu een reactie met 'het is betaalt'.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat mag.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 'tegemoed' was gisteren van een bol.com medewerker. Via de verkopende partij kreeg ik nu een reactie met 'het is betaalt'.
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ze het erom doen.
Ik kan daadwerkelijk ieder jaar een paar maanden naar Thailand van de teruggave in plaats van te chatten met de belastingdienst over een betaling. Het is fantastisch vriend.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 01:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je deze wijsheid opgedaan via Babel?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je kunt hier het RKC Waalwijk-logo ook alvast opplakken. Al weet ik niet wat het vertrek van Allach en vorig jaar Mosselveld met die club zal doen.quote:
Een mooie plaat met RobinGod en wat spelers voor in de OP van het Feyenoord topic. Klaar voor het nieuwe seizoen zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan wel iets maar verwacht geen hoogstaande capriolen. Heb je iets nodig?
RKC was tussen 07 en 15 aan het jojoën maar is verder verrassend stabiel. Slechts vier keer gepromoveerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kunt hier het RKC Waalwijk-logo ook alvast opplakken. Al weet ik niet wat het vertrek van Allach en vorig jaar Mosselveld met die club zal doen.
Die man is hartstikke ziek joh.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lekker weer iedere keer verbaasd zijn dat Excelsior een fanatiek vak heeft. En mensen werkelijk verdrietig zijn als Excelsior degradeert.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij longkanker had.
Sterkte dan!
3 Rotterdamse clubs in de eredivisiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook altijd een verdwaalde huisvrouw in de vrijdagmiddagmeeting zitten die stompzinnige kutvragen stelt die ze puur en alleen stelt omdat ze dan van zichzelf denkt dat ze ook meedenkt?
Ik heb eigenlijk nooit vrijdagmiddagmeetings. Die zouden überhaupt niet moeten bestaan vind ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook altijd een verdwaalde huisvrouw in de vrijdagmiddagmeeting zitten die stompzinnige kutvragen stelt die ze puur en alleen stelt omdat ze dan van zichzelf denkt dat ze ook meedenkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |