Er zitten niet alleen mongolen bij de belastingdienst @Alaphilippe_quote:18:26 (1 minuut geleden)
aan mij
Beste onlogisch,
zoals zojuist over de chat besproken stuur ik je deze mail je kunt het betaal bewijs als antwoord op deze mail terug sturen
ik wens je een hele fijne avond tegemoed, en hoor het graag als er nog vragen
Met een koophuis maak je de komende dertig jaar niks meer over aan de belastingdienst. Daarnaast range rover kopen van de overwaarde. Dan die rente ook gewoon in box 1 invullen controleert toch geen hond.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zitten niet alleen mongolen bij de belastingdienst @:Alaphilippe_
Pauperquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:26 schreef tong80 het volgende:
Mooie bureaustoel en een twee persoonsbankje gescoord in de kringloop..............
Ik houd de samenleving leefbaar. Anders staat deze zooi langs de kant van de weg.quote:
Wat vind je nu echt van @GGMM ?quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:06 schreef tong80 het volgende:
Op de Frontpage geen bericht over één van de mooiste en leukste wedstrijden ooit in de CL. Nu begrijp ik dat ik nooit Voetbalmod mocht worden.
Wel een lieve jongenquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo is iemand die met heel veel frustratie zit
Dat komt eerder door je totaal infantiele topics.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:06 schreef tong80 het volgende:
Op de Frontpage geen bericht over één van de mooiste en leukste wedstrijden ooit in de CL. Nu begrijp ik dat ik nooit Voetbalmod mocht worden.
En mij?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lief van je.
Ik vind jou ook lief.
Ik vind iedereen hier eigenlijk wel lief op @onlogisch naquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lief van je.
Ik vind jou ook lief.
Dat hebben we achter de schermen besproken destijds maar we vonden het belangrijker iemand te selecteren die ook een aardig potje Haxball kan spelen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:06 schreef tong80 het volgende:
Kringloopgodquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:26 schreef tong80 het volgende:
Mooie bureaustoel en een twee persoonsbankje gescoord in de kringloop..............
De Facebookgroep van mijn woonwijk is ook een goudmijn aan fascinerende schrijfsels. Ik ben allang niet meer verbaasd (lol).quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zitten niet alleen mongolen bij de belastingdienst @:Alaphilippe_
Heb je deze wijsheid opgedaan via Babel?quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met een koophuis maak je de komende dertig jaar niks meer over aan de belastingdienst. Daarnaast range rover kopen van de overwaarde. Dan die rente ook gewoon in box 1 invullen controleert toch geen hond.
Mag de verpleegster niet te groot uitgevallen zijnquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:26 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |