Goed, ben vanmiddag weer eens naar Hengelooo geweestquote:
Opgebakken nasi van gisteren maatquote:Op woensdag 30 april 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne.
Sambal bij?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opgebakken nasi van gisteren maat
Morgen een nieuwe kansquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:53 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1208 5/6
🟨🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟨🟨⬛🟩⬛
🟩⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1412 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Aha
Bedankt makkerquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe kans
Dit zegt niks over jou als persoon
Het is moedig van je dat je toch de stap genomen hebtquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Bedankt makker
Wilde er eigenlijk niet aan beginnen vandaag, aardig wat brainfog
Alles voor de saamhorigheidquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is moedig van je dat je toch de stap genomen hebt
Ik heb het al opquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:14 schreef GGMM het volgende:
Ho sorry ik was druk
We kunnen gaan lunchen wat mij betreft!
Eet smakelijk
de vlag gaat hier uit als jij weer een keer neukquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van forumgebruiker @:Tjacka
Mooi om te zien dat deze nietsontziende SC kan leveren als het erop aankomt
neukt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de vlag gaat hier uit als jij weer een keer neuk
Je leeft teveel in het verleden. De hoogtijdagen zijn altijd nu.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze smiley doet me denken aan Nelis. Wat zou er toch gebeurd zijn met @:AFCNiels
Jij bent de beste toevoeging die we ooit hebben gehad.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je leeft teveel in het verleden. De hoogtijdagen zijn altijd nu.
Daarnaast heb je mij nu.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent de beste toevoeging die we ooit hebben gehad.
KBR maatquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
User fetx is niet afhankelijk van een mokerdebiel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Had jij niet eindelijk weer wat relevantie door mij?
Geintje joh. Maak je toch niet altijd zo dik. Overigens is mokerdebiel wel wat kinderachtig voor een dertiger als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User fetx is niet afhankelijk van een mokerdebiel.
Hoe wil je als dertiger liever genoemd worden dan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geintje joh. Maak je toch niet altijd zo dik. Overigens is mokerdebiel wel wat kinderachtig voor een dertiger als je het mij vraagt.
Geintje joh. Maak je toch niet altijd zo dik.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:03 schreef Wotte het volgende:
Overigens @:DombohetOlifantje1 het is wel opmerkelijk dat je me of uitscheldt of medische aandoeningen toewenst. Hoe gaat het nou eigenlijk echt met je?
Gewoon een mongool. Mokerdebiel schaar ik in dezelfde categorie als mensen die constant mega zeggen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe wil je als dertiger liever genoemd worden dan?
Dombo is iemand die met heel veel frustratie zitquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:03 schreef Wotte het volgende:
Overigens @:DombohetOlifantje1 het is wel opmerkelijk dat je me of uitscheldt of medische aandoeningen toewenst. Hoe gaat het nou eigenlijk echt met je?
Mega mee eens.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gewoon een mongool. Mokerdebiel schaar ik in dezelfde categorie als mensen die constant mega zeggen.
Ondertussen in het hoofd van Wotte:quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gewoon een mongool. Mokerdebiel schaar ik in dezelfde categorie als mensen die constant mega zeggen.
Maak je toch niet zo dik.quote:
Check mijn notes.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo is iemand die met heel veel frustratie zit
Ik zit met jou in mijn hoofd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:09 schreef GGMM het volgende:
Dat blijkt wel als hij nu nog met een belediging uit maart zit
Bekt wel lekker toch volslagen idioot.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ondertussen in het hoofd van Wotte:
[..]
Maak je toch niet zo dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |