Wil je Danny Blind weer?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:02 schreef TLC het volgende:
Nederland wint nooit van een topland maar we zitten blijkbaar aanman vast tot en met 2026, en wellicht nog langer
Memphis schijnt ook heel actief te zijn op de weg.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:03 schreef bbuddybb het volgende:
Hato heeft als excuus dat ie 15 is, maar wat Memphis allemaal loopt te doen...
Ah, hij is heel actief, aldus de commentator.
Die doet tenminste wat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:03 schreef bbuddybb het volgende:
Hato heeft als excuus dat ie 15 is, maar wat Memphis allemaal loopt te doen...
Ah, hij is heel actief, aldus de commentator.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:03 schreef Scrummie het volgende:
Jammer, nu klopt mijn voorspelling niet meer.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sluit trouwens lekker aan vanavond
Met een biertje in bad. Om te herstellen van een pittige baantraining.
Brobbey, Hato, Geertruida in z'n Feyenoord tijd, Bijlow, Veerman, Schouten buiten het EK om. Allemaal niets.quote:
We gaan nu voor een Silverstone 54% en gaan er lekker wat te roken bij pakken.quote:
Pics van zijn wijf.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Luuk zit liever in het Florida van Nederland naast zijn wijf.
Die maakt die dan maar bij Jong Oranje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:10 schreef AmaninFull het volgende:
Beetje makkelijk om nu allemaal op Hato te schieten. Ja hij had die bal gewoon weg moeten rossen, maar een jongen van zijn leeftijd maakt nou eenmaal dat soort fouten. En het is Nations League, er staat niks op het spel, al komt er nu vast een nerd uitleggen op een manier die niemand kan volgen dat ereen WK ticket te verdienen is.
Speelt die mee?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:10 schreef Zorro het volgende:
Kluivert is nog beter dan de scheidsrechter in het ontwjken van de bal.
Dat is wel iemand van de buitencategorie.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:09 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
yamal is jonger en staat er gewoon.
Zoveel mogelijk van ajax zodat blessures mogelijk zijn.quote:
Dit is gewoon een hele belangrijke prijsquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:10 schreef AmaninFull het volgende:
Beetje makkelijk om nu allemaal op Hato te schieten. Ja hij had die bal gewoon weg moeten rossen, maar een jongen van zijn leeftijd maakt nou eenmaal dat soort fouten. En het is Nations League, er staat niks op het spel, al komt er nu vast een nerd uitleggen op een manier die niemand kan volgen dat ereen WK ticket te verdienen is.
Laten we zeggen dat ze hem hoogstwaarschijnlijk geen hoofd had gegeven als hij niet zo goed kon koppen.quote:
Oei bange PSVert gespotquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk van ajax zodat blessures mogelijk zijn.
Oranje heeft meer ajacieden nodigquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk van ajax zodat blessures mogelijk zijn.
en dat is maar goed ookquote:
Noem een speler die beschikbaar was op zijn positie en het beter had gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die maakt die dan maar bij Jong Oranje.
Maar ze spelen op gras.quote:
Nou nee maar de paniek die dan ontstaat is altijd erg vermakelijk.quote:
Ik kijk al een tien minuten maar die heeft nog geen bal aangeraakt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:09 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
yamal is jonger en staat er gewoon.
Clown Bassiequote:Op donderdag 20 maart 2025 21:12 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Noem een speler die beschikbaar was op zijn positie en het beter had gedaan.
Maatsen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:12 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Noem een speler die beschikbaar was op zijn positie en het beter had gedaan.
Dezelfde Tillman die in Amsterdam verantwoordelijk was voor de 3-2? Boh boh bohquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou nee maar de paniek die dan ontstaat is altijd erg vermakelijk.
Tillman komt er weer bij
Kleinigheidjes hou je altijdquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:14 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dezelfde Tillman die in Amsterdam verantwoordelijk was voor de 3-2? Boh boh boh
Speelt elke week top niveau,Hato moet eerst maar even verder ontwikkelen in een betere competitiequote:Op donderdag 20 maart 2025 21:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kijk al een tien minuten maar die heeft nog geen bal aangeraakt.
NIETS is toeval.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:15 schreef Wotte het volgende:
Nederland is ook gewoon beter dan Spanje sinds ik kijk. Toeval?
Overigens is iedereen die niet het talent van Hato ziet zwakbegaafd.
Picsquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
Vriendin van Cody niet in beeld gebracht
Ja zonder stuur was hij lastig te herkennen hèquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
heb nu pas door dat er een Kluivert mee doet (lol)
Hij legt niemand een strobreed in de weg dus ik denk het welquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?
In de rust even Seedorf uit de selectie zetten?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?
Jij moet niet zoveel voelen, Coco.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:19 schreef Coco het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen!
Nou dan kunnen we het WK wel vergetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:19 schreef Coco het volgende:
"We zullen het nooit weten"quote:
Ben ik de enige die nul emoties krijgt van de Nations League?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:19 schreef Coco het volgende:
Nee die is kroket eten bij z'n omaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit Asensio ook nog op de bank?
Zeker nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nul emoties krijgt van de Nations League?
Maar De Kuip heeft helemaal geen hoeken!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Coco het volgende:
Spanje krijgt alle hoeken van de Kuip te zien.
Drinkt ie koffie?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit Asensio ook nog op de bank?
I see what you did there.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Coco het volgende:
En een boterham met hagelslag erbijquote:
Niet omdat hij Europees kampioen werd met een grote invloed?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die speelt hier omdat Barcelona nagenoeg failliet was.
Het is wachten op de penalty voor de thuisploeg.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Coco het volgende:
Zwaar overhyped denk dat zelfs Gimenez beter is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet omdat hij Europees kampioen werd met een grote invloed?
Jij kijkt het Journaal in makkelijke taal twee maal omdat het de eerste keer te snel gingquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het de Nations League betrof tot aan dit moment.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zwaar overhyped denk dat zelfs Gimenez beter is.
Speelt in Indonesië.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die Kluivert speelt wel echt heel aardig trouwens, waar speelt hij? Echt nog nooit van gehoord.
Heb jij eigenlijk weleens een voetbaluitspraak gedaan waar enigszins wat van klopte?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zwaar overhyped denk dat zelfs Gimenez beter is.
Soms ren ik langs de Kuip, en dan hoor ik hem zachtjes van een afstand om een strafschop schreeuwenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wachten op de penalty voor de thuisploeg.
O wie wordt nu scheidsrechter dan?quote:
Dat Ajax kampioen zou worden dit seizoen staat nog in dat geval èèn keer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk weleens een voetbaluitspraak gedaan waar enigszins wat van klopte?
Ik ben geen fan van Cubarsi.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef -XOR- het volgende:
Dean Huijsen![]()
Cubarsi-Huijsen gaat zo'n goddelijk duo worden.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk weleens een voetbaluitspraak gedaan waar enigszins wat van klopte?
quote:
Laten we dat nog maar afwachten. Ik vermoed verlies in de hel van Eindhoven @PSVCLquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat Ajax kampioen zou worden dit seizoen staat nog in dat geval èèn keer.
Ik vond Iniesta uitfluiten toen nog treuriger. Omdat hij een goal heeft gemaakt, nou poe poe.quote:
Raar.quote:
De rug om?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Uitfluiten keur ik 9 van de 10 keer niet goed, maar er zijn uitzonderingen. Je land keer je niet de rug om.
Snap er nog steeds geen kut van.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij kijkt het Journaal in makkelijke taal twee maal omdat het de eerste keer te snel ging
Zou Stijn zich weer druk maken om de meningen van de Nederlandse media omdat ze joie de vivre missen?quote:
Dit is een opvallende mening. Waarom niet, teveel hype?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Cubarsi.
Amai, da's straf ne.quote:
We wachten af. Zou goed zijn om mijn FOK! Status op te vijzelen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we dat nog maar afwachten. Ik vermoed verlies in de hel van Eindhoven @:psvcl
Ik zou een moslim inbrengen is vaker succesvol geweest in de contreien.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Spanje staat op omvallen. Voor de genade klap Brabbie inbrengen.
Patrick kloof alle vlees er al afquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hoezo is die Justin eigenlijk zo’n ukkie?
Wat mij betreft is het wel klaar met Depay.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg bij deze variant van Depay een Lucas Pratto gevoel.
Hij kan ook een strafschop nemen @:fetx
Cijfers geef je maar aan het einde van de wedstrijd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Ik geef zelden een 9 of een 10 voor een speler in Oranje, maar bij dezen krijgt Frimpong van mij een 9 (tot nu toe)
ik ga thee zetten als jij het niet erg vindtquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Cijfers geef je maar aan het einde van de wedstrijd.
Ik denk op Koeman na iedereen wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het wel klaar met Depay.
Precies daarom mag Depay lekker blijven staan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk op Koeman na iedereen wel.
Jammer dat de alternatieven Brubbie goed en Wappie Wout zijn. Ben wel benieuwd of zo’n Emegha dan meer kan brengen
Nu begin je te ijlenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Brobbey speelt als prime Ronaldo in Oranje
Hij heeft wel gelijk.quote:
Brobbey is wel beter dan Ueda toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk op Koeman na iedereen wel.
Jammer dat de alternatieven Brubbie goed en Wappie Wout zijn. Ben wel benieuwd of zo’n Emegha dan meer kan brengen
quote:Like Alert
20-03-2025 @ 21:39:44
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [20/3 UEFA Nations League] Nederland - Spanje #2 Ach Hato"
Ik doe mijn best om positief te blijven, maar ik zie het oprecht niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Die werd ook niet opgesteld.
Dombo is ook een volslagen idioot. Ik vertouw alleen Gurney en die pastoor met de moeilijke naam van een wielrenner.quote:
ajax gaat eraanquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we dat nog maar afwachten. Ik vermoed verlies in de hel van Eindhoven @:psvcl
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om positief te blijven, maar ik zie het oprecht niet.
Maar als het tegendeel wordt bewezen, is dat een win-win, want Oranje
Oh.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.
Ik bedoelde dus eigenlijk dat ie net zo goed speelt als in "ze worden allebei niet in Oranje opgesteld"
Je denkt toch niet dat ik de Brobbie ook maar beter vind dan Jhon vd Beukering?
Kom op zeg.
Verder wel aardig daar niet van maar ik vertrouw niemand die niet depressief uit Rotterdam komt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef KingRoland het volgende:
User @:wotte zoekt @:dombohetolifantje1 op
Los van de WK-finale heeft Spanje het altijd moeilijk tegen Nederland. zieke statsquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:45 schreef Nober het volgende:
Spanje won nog nooit van ons in ons land.
Warm badquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Mooi om te zien hoe @:zorro en @:flitsbezorger het bijleggen
KroatiëGoden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland gaat weer eens van Italie verliezen goh
oh lijkt op kettle chipsquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wist het merk niet meer uit mn hoofd, is Deens
[ afbeelding ]
Binnen een kwartier bij je!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Mooi om te zien hoe @:zorro en @:flitsbezorger het bijleggen
Je verkoopt de huid voor de beer ook maar gezien is.quote:
Manke vergelijking want het zijn allebei spitsen met tamelijk frustrerende beperkingen.quote:
Dumfries MOEST spelenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:51 schreef Zorro het volgende:
Weten jullie nog, het EK?
Waar Koeman met grote tegenzin heel af en toe Frimpong liet spelen?
Victor Reinierquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Le Normand lijkt op die FBI agent van Prison Break. ben even zijn naam vergeten.
Frimpong staat nu ook geen rechtsbackquote:
Wel een keer tachtig jaar over gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:45 schreef Nober het volgende:
Spanje won nog nooit van ons in ons land.
Patatas Bravas Panaderoquote:
Dumfries en Frimpong als combinatie kan ook niet echt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Frimpong staat nu ook geen rechtsback
Oh jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dumfries en Frimpong als combinatie kan ook niet echt.
Toen deed die gek Dumfries en Frimpong tegen Spanje en vervolgens Geert en Malen tegen Oostenrijkdat was echt lachwekkend dom
Man man manquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dumfries en Frimpong als combinatie kan ook niet echt.
Toen deed die gek Dumfries en Frimpong tegen Frankrijk en vervolgens Geert en Malen tegen Oostenrijkdat was echt lachwekkend dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |