O wie wordt nu scheidsrechter dan?quote:
Dat Ajax kampioen zou worden dit seizoen staat nog in dat geval èèn keer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk weleens een voetbaluitspraak gedaan waar enigszins wat van klopte?
Ik ben geen fan van Cubarsi.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef -XOR- het volgende:
Dean Huijsen![]()
Cubarsi-Huijsen gaat zo'n goddelijk duo worden.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk weleens een voetbaluitspraak gedaan waar enigszins wat van klopte?
quote:
Laten we dat nog maar afwachten. Ik vermoed verlies in de hel van Eindhoven @PSVCLquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat Ajax kampioen zou worden dit seizoen staat nog in dat geval èèn keer.
Ik vond Iniesta uitfluiten toen nog treuriger. Omdat hij een goal heeft gemaakt, nou poe poe.quote:
Raar.quote:
De rug om?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Uitfluiten keur ik 9 van de 10 keer niet goed, maar er zijn uitzonderingen. Je land keer je niet de rug om.
Snap er nog steeds geen kut van.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij kijkt het Journaal in makkelijke taal twee maal omdat het de eerste keer te snel ging
Zou Stijn zich weer druk maken om de meningen van de Nederlandse media omdat ze joie de vivre missen?quote:
Dit is een opvallende mening. Waarom niet, teveel hype?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Cubarsi.
Amai, da's straf ne.quote:
We wachten af. Zou goed zijn om mijn FOK! Status op te vijzelen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we dat nog maar afwachten. Ik vermoed verlies in de hel van Eindhoven @:psvcl
Ik zou een moslim inbrengen is vaker succesvol geweest in de contreien.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Spanje staat op omvallen. Voor de genade klap Brabbie inbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |