SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Priske is een lollige vent.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geeft Priske een beetje leuke persco's eigenlijk?
Spelers van andere clubs waar Arend gigantisch fan van was zou ik juist mee oppassenquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Geen idee of dit betrouwbaar is, maar een acceptabel bedrag én een speler waar Arend een gigantische fan van was zie ik wel zitten eigenlijk.
quote:
Priske kent hem ook goed. Maar dan scouten we die spelers blijkbaar niet en wordt er iemand weer erg boos.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spelers van andere clubs waar Arend gigantisch fan van was zou ik juist mee oppassen
quote:HOME TOPNIEUWS EXCLUSIEF: STENGS-LAZIO, NIEUWE CONTACTEN VANDAAG. FEYENOORD DRINGT AAN OP ISAKSEN
We herhalen wat we gisteren meldden over Calvin Stengs: Lazio kan elk moment een deal sluiten van 10 miljoen plus 2 miljoen aan bonussen. Feyenoord heeft groen licht gegeven voor die bedragen, maar deals moeten gesloten worden, anders praten we over niets. En vandaag wordt een dag van verdere updates tussen de clubs. Feyenoord is al op zoek naar een vervanger, dus het hangt af van Lazio. Feyenoord zal nogmaals aangeven bereid te zijn tot een ruil op gelijke voorwaarden met Isaksen, de aanvallende buitenspeler waar Oranje afgelopen zomer naar op zoek was voordat hij naar Lazio ging.
Vertaald met DeepL.com (gratis versie)
Je gaat maar een of twee posities correct hebben vrees ik.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WellenGod
Aankoop - Trauner - Beelen - Hancko (zolang Hartman er niet is natuurlijk he, voor iedereen weer witheet wordt)
Zerrouki - Ivanusec - Timber
Isaksen - Ueda - Sauer (Aankoop)
Makkelijk eerste.
Ik hoop zo dat Sauer aankomend seizoen veel meer speeltijd krijgt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WellenGod
Aankoop - Trauner - Beelen - Hancko (zolang Hartman er niet is natuurlijk he, voor iedereen weer witheet wordt)
Makkelijk eerste.
We gaan het 1 september zien.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat maar een of twee posities correct hebben vrees ik.
Met Zerrouki Ivanusec en Ueda ja?quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WellenGod
Makkelijk eerste.
Nieuwe trainer genot.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Zerrouki Ivanusec en Ueda ja?
Drie stuks die tweede seizoen opeens wel kunnen voetballen?
Bijlow blijft gewoon eerste keeperquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan het 1 september zien.![]()
Ik zet in op minimaal 8.
Dacht even dat ik een post van Klaas aan het lezen was.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijlow blijft gewoon eerste keeper
Nieuwkoop start gewoon basis
Trauner gaat naar het bankie, Beelen speelt daar natuurlijk
Hancko doet het veel te goed met Slowakije en gaat verkocht worden vrees ik
Zerrouki gaat nooit meer wat worden, die kan er niks van
Ivanusec gaat naar linksbuiten, dat is geen 10, hoe kan je Stengs een slapzak noemen en veel grotere slapzak Ivanusec op 10 willen, kom op zeg
Timber blijft hopelijk (alhoewel insiders ZKA en Caland zeggen van niet)
Isaksen KOMT NIET
Ueda, tja, lijkt mij sterk dat die Carranza niet beter is (en ik denk dat Santi blijft)
Sauer heeft nog te veel concurrentie, maar wie weet.
Maar we gaan het zien, juni is nog veel te vroeg voor opstellingslijstjes
Ik eet twee eieren per dag.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dacht even dat ik een post van Klaas aan het lezen was.
Kan je je post niet daarmee beginnen, nu heb ik je lijstje voor niets gelezen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die gaan we verkopen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:07 schreef Caland het volgende:
Geen idee waarom @:dombohetolifantje1 Paixao vergeten is aangezien hij altijd top is in warme maanden
Eigenlijk had ik daar ook Lingr willen neerzetten ipv Ivanusec. Maar goed.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijlow blijft gewoon eerste keeper
Nieuwkoop start gewoon basis
Trauner gaat naar het bankie, Beelen speelt daar natuurlijk
Hancko doet het veel te goed met Slowakije en gaat verkocht worden vrees ik
Zerrouki gaat nooit meer wat worden, die kan er niks van
Ivanusec gaat naar linksbuiten, dat is geen 10, hoe kan je Stengs een slapzak noemen en veel grotere slapzak Ivanusec op 10 willen, kom op zeg
Timber blijft hopelijk (alhoewel insiders ZKA en Caland zeggen van niet)
Isaksen KOMT NIET
Ueda, tja, lijkt mij sterk dat die Carranza niet beter is (en ik denk dat Santi blijft)
Sauer heeft nog te veel concurrentie, maar wie weet.
Ik denk dat @dombo gelijk heeft. We hebben drie linksbuitens dus er gaat vast ééntje weg.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je hem was vergeten
Gezien zijn staat van dienst ben ik eerder geneigd @Caland te geloven.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:dombo gelijk heeft. We hebben drie linksbuitens dus er gaat vast ééntje weg.
Je bent gewoon een jaloers anoniempje. Let maar op wie de meeste primeurtjes gaat krijgen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien zijn staat van dienst ben ik eerder geneigd @:Caland te geloven.
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je hem was vergeten
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:36 schreef hhh38 het volgende:
Willen jullie aub een betrouwbaarheidsscore geven bij jullie claims
Hoe weet ik nu of het een gerucht is of 100% zeker?
Op de schaal van ZKA tot Caland, hoe betrouwbaar is dit?quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Paixao wordt verkocht.
Betrouwbaarheidsscore: 85%
quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Op de schaal van ZKA tot Caland, hoe betrouwbaar is dit?
Je bedoeld dat Feyenoord er even tussendoor kwam fietsen de laatste 3 jaar.. het lelijke PSV is weer ouderwets terug op niveauquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Paixao moet net als Timber nog een seizoentje bij Feyenoord blijven. Alsof Feyenoord per se een draaideurclub is. Behalve Kökcu is er t.o.v. het kampioensjaar ook juist een stap vooruitgezet, ware het niet dat het graflelijke PSV er tussendoor fietste.
Wacht, die is er nog niet?quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten maar eens een Oh Arne topic neerpennen.
Schrijf een mooie OP.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten maar eens een Oh Arne topic neerpennen.
De kans dat die in de Kuip speelt komend seizoen lijkt me zo’n 5%quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Is het wbt Minteh nu eigenlijk echt al definitief?
Als je mijn opstelling gezien had vanmiddag wist je al genoeg!quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Is het wbt Minteh nu eigenlijk echt al definitief?
Nee, want we konden het altijd hier bespreken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wacht, die is er nog niet?
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #244 - Een nieuw beginquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, want we konden het altijd hier bespreken.
Maar nu moeten we het laten voor wat het is en door naar de volgende periode.
Zelfs als hij er is stel je hem niet op.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je mijn opstelling gezien had vanmiddag wist je al genoeg!
Na de Vrij zou je met die club niet moeten onderhandelen over bonussen, dus gewoon 20 miljoen voor Lazio.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:09 schreef Caland het volgende:
Nieuws van die Di Marzio
Lazio blijft werken aan de inkomende markt. Te beginnen met de 25-jarige Feyenoord-spits Calvin Stengs. De Nederlandse club, om de speler te verkopen, heeft twee verzoeken ingediend bij de club uit de biancoceleste: ofwel de verkoop van de speler voor ongeveer 16/17 miljoen euro plus bonussen, om zo op 20 te komen. Of een ruil op gelijke voorwaarden met Isaksen. Maar in die zin heeft Lazio al geweigerd: de Deense speler zal niet verhuizen.
Dat lijkt me al wat meer een marktconform bedrag
20 miljoen marktconform? Op basis van wat precies? Het Nederlands elftal ligt qua buitenspelers echt compleet op zijn gat en zelfs daar zit hij niet bij..quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:09 schreef Caland het volgende:
Nieuws van die Di Marzio
Lazio blijft werken aan de inkomende markt. Te beginnen met de 25-jarige Feyenoord-spits Calvin Stengs. De Nederlandse club, om de speler te verkopen, heeft twee verzoeken ingediend bij de club uit de biancoceleste: ofwel de verkoop van de speler voor ongeveer 16/17 miljoen euro plus bonussen, om zo op 20 te komen. Of een ruil op gelijke voorwaarden met Isaksen. Maar in die zin heeft Lazio al geweigerd: de Deense speler zal niet verhuizen.
Dat lijkt me al wat meer een marktconform bedrag
Stengs is dan ook geen buitenspeler.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
20 miljoen marktconform? Op basis van wat precies? Het Nederlands elftal ligt qua buitenspelers echt compleet op zijn gat en zelfs daar zit hij niet bij..
We hebben het over Calvin Stengs, die vooral op 8 of 10 speelt de laatste jaren en afgelopen seizoen goed was voor 18 assists en 8 goals. Overigens geeft transfermarkt ook al een waarde van 15 aan. https://www.transfermarkt.nl/calvin-stengs/profil/spieler/409344quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
20 miljoen marktconform? Op basis van wat precies? Het Nederlands elftal ligt qua buitenspelers echt compleet op zijn gat en zelfs daar zit hij niet bij..
Verbaasd zijn over 20 miljoen. Zelfs Til ging voor 18 miljoen en de markt is nog gekker geworden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er is zelfs een club in de wereld te vinden die 7 miljoen gaat neerleggen voor Rosario, de bruine Jorrit Hendrix.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Verbaasd zijn over 20 miljoen. Zelfs Til ging voor 18 miljoen en de markt is nog gekker geworden.
Dat Bergwijn minstens 60 miljoen waard is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Verbaasd zijn over 20 miljoen. Zelfs Til ging voor 18 miljoen en de markt is nog gekker geworden.
En Summerville gaat makkelijk 40 miljoen opleveren. En die zit er ook niet bij. Dus je punt is?
Eerst morgen die Fransen slopen in plaats van meisje Veerman (of middelmaat Dumfries, maar dat zal wel niet)quote:
20 miljoenquote:Atlético Madrid brengt formeel bod uit op Hancko
Atlético Madrid heeft zich officieel bij Feyenoord gemeld om Dávid Hancko over te nemen. De verdediger is ondertussen met Slowakije actief op het EK en staat in de groep met België, Roemenië en Oekraïne verdienstelijk op de gedeelde eerste plaats in de poule. Nadat Hancko er ook op het Europese podium met kop en schouder bovenuit stak, is Atléti gas gaan geven: de club uit Madrid probeert vroeg in de window een transfer van de grond te krijgen. Hancko kan de opvolger van de linksbenige Mario Hermoso worden, die deze zomer uit contract loopt in Madrid.
Een eerste geruststelling voor de Feyenoordsupporter: de aanbieding van de club uit de Spaanse La Liga komt volgens ingewijden 'bij lange na niet in de buurt' van wat Feyenoord verlangt. Er leeft intern dan ook scepsis of de verdediger deze zomer überhaupt wel een uitgaande transfer maakt. Atléti heeft het openingsbod ter waarde van zo'n 20 miljoen euro direct van tafel geveegd zien worden door Feyenoord directeur Dennis te Kloese, al blijft de Madrileense belangstelling concreet voortbestaan. Een nieuwe, verbeterde Madrileense aanbieding is dan ook niet uitgesloten: Atlético lijkt op een later moment terug te keren met een verbeterde formele aanbieding.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
20 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb in ieder geval al gelachen vandaag, ik neem aan Dennis ook
Voor 20 miljoen mogen ze een SCC van Feyenoord en komend seizoen komen kijken naar Hancko.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
20 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft zijn Engels geoefend merk ik! Was altijd al prima, maar hij kwam soms nog ff in de knel met zinsopbouw en uitspraak van bepaalde klanken, maar klinkt echt soepel nu. Denk dat Arend Martijn erg zelfbewust is en absoluut niet van die Van Gaal/Koeman/Ten Hag filmpjes wil van zichzelf.quote:
Martin van Geel spreekt van een uitstekende winst op een belangrijke speler die je zo’n stap gunt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
20 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie stap lijkt mequote:Benita naar Heracles
De eerste uitgaande zomertransfer is een feit: Mimeirhel Benita gaat, nadat zijn contract in Rotterdam formeel verlengd wordt, spoedig de nieuwste aanwinst van Heracles Almelo worden. Daarmee blijft de rechtsback actief in de Eredivisie.
Het jeugdproduct van Feyenoord kwam afgelopen seizoen uit voor stadsgenoot Excelsior Rotterdam, waar hij voornamelijk aan het slot van het seizoen wist te imponeren. RKC Waalwijk gooide deze maand ook een lijntje uit naar zijn diensten, maar het is Heracles Almelo waar de keuze op is gevallen. Benita gaat in Almelo spelen onder trainer Erwin van de Looi.
Feyenoord bezit aan het begin van het nieuwe seizoen nog altijd over een overschot aan rechtsbacks. Er wordt dan ook meer beweging verwacht op die positie. Intern wordt aangenomen dat Lutsharel Geertruida, Marcus Holmgren Pedersen en Naraysho Kasanwirjo een transfer gaan maken. Over laatstgenoemde is nog wat twijfel, gezien hij ook centraal uit de voeten kan.
De Rotterdammers lenen Benita voor één seizoen uit, zonder koopoptie. Zoals gemeld gaat zijn contract eerst nog met een jaar verlengd worden. De 20-jarige rechtervleugelverdediger keert in de zomer van 2025 terug bij Feyenoord.
Zit hij al niet best dicht tegen het eerste aan?quote:
Voorspelling: hij gaat niet naar Atlético.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
20 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Guus Til 2.0quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bullaude komt trouwens ook weer terug.
Hopelijk kunnen we daar nog wat wisselgeld voor vangen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bullaude komt trouwens ook weer terug.
Nog steeds beter dan de teringzooi die we 14 jaar geleden hadden rondlopen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we daar nog wat wisselgeld voor vangen.
Bullaude, Pedersen, Kasandinges, Van den Belt, Ueda, eruit met die kkzooi.
Atletico mag dat pretpakketje hebben voor 20 miljoen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we daar nog wat wisselgeld voor vangen.
Bullaude, Pedersen, Kasandinges, Van den Belt, Ueda, eruit met die kkzooi.
Moet je toch alsnog wel 25 uit kunnen halenquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met eenjarig contract zal dat wel wat meevallen vermoed ik.
Tien tot maximaal vijftien miljoen denk ik eerder.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je toch alsnog wel 25 uit kunnen halen
quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tien tot maximaal vijftien miljoen denk ik eerder.
[..]
Nee hoor, 25 is niet een beetje veel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
25 is wel een beetje veel.
Maximaal 20.
Voor een eenjarig contract wel een beetje heel veel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, 25 is niet een beetje veel.
Kreeg je niet al max 17 voor een Senesi na een jaar waarin je met afstand derde werd? En dan blij wezen met 20. Zelfs bij de Duitser hadden ze het laatst over 25 miljoenquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor een eenjarig contract wel een beetje heel veel.
Zou leuk zijn als plekken op de ranglijst meewerken in de uiteindelijke transfersom, zouden we echt kunnen lachen bij Ajax.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kreeg je niet al max 17 voor een Senesi na een jaar waarin je met afstand derde werd? En dan blij wezen met 20. Zelfs bij de Duitser hadden ze het laatst over 25 miljoen
Zelfs Pavlidis gaat met een jaarcontract weg voor 20. Ja het is een spits. Maar wel bij de nr 4 van NL (met afstand) en die heeft een stuk minder kapitaalkrachtige clubs achter zich aan.
Ja is wel weer zo. Hele markt draait met de jaar meer door. Maar Feyenoord zal altijd de uitzondering blijven.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als plekken op de ranglijst meewerken in de uiteindelijke transfersom, zouden we echt kunnen lachen bij Ajax.
Maar zo werkt het dus niet.
Dat ligt aan de kwaliteit van de spelers.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja is wel weer zo. Hele markt draait met de jaar meer door. Maar Feyenoord zal altijd de uitzondering blijven.
En tuurlijk speelt dat wel mee. Denk je dat ze ook maar een bod van 40+ miljoen krijgen als voor Kudus? Laat staan als de periode met De Jong en De Ligt
Ja dit minderwaardigheidscomplex ga je idd nooit meer vanaf komen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de kwaliteit van de spelers.
Niet aan de ranglijst. Ajax gaat gewoon weer miraculeuze winsten pakken op spelers die ze afgelopen seizoen gehaald hebben. Zou volgens jouw theorie niet kunnen.
Knettergek.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja dit minderwaardigheidscomplex ga je idd nooit meer vanaf komen.
Maar ok goed om te weten dat jij Lingr op hetzelfde niveau als lingr schaart.
Naja, die spelen wel mee, en wat dat betreft is het zonde dat Koeman de ernstig beperkte Dumfries heilig heeft verklaard.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Straks gaan speelminuten op het EK nog meespelen.
Maar ziet Ronald dat ookquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, die spelen wel mee, en wat dat betreft is het zonde dat Koeman de ernstig beperkte Dumfries heilig heeft verklaard.
Maar tegen Frankrijk zie ik weinig andere logische formaties zonder Geert, dus ach
Ik vrees dat ie Blind ziet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ziet Ronald dat ook
Het feit dat Kooij ons nu niet mag fluiten maakt Stengs al 100 miljoen waardquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Denk dat ik er dichterbij zit dan jij met je vijfentwintig. Voor verdediger uit de Eredivisie met een eenjarige contract.quote:
Hij speelt met een dubbele tien. Gakpo speelt sowieso in een vrije rol dan is Simons logische rechtsbuiten en daarachter speelt een wingback om de flank te bestrijken. Geertruida is een inverted fullback en daar heb je aan de andere kant Ake lopen die een klasse beter is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, die spelen wel mee, en wat dat betreft is het zonde dat Koeman de ernstig beperkte Dumfries heilig heeft verklaard.
Maar tegen Frankrijk zie ik weinig andere logische formaties zonder Geert, dus ach
quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk Hoop dat ik er dichterbij zit dan jij met je vijfentwintig. Voor verdediger uit de Eredivisie met een eenjarige contract.
Het maakt mij echt geen hol uit. Het lijkt mij wishful thinking als een leuke club komt met een bod van een miljoen of vijftien. Dat Geertruida rustig achterover leunt om een tweede toptransfer door zijn neus te laten boren.quote:
[..]
Ik weet niet wat jij tegenwoordig in je bacootjes pleurt maar d it gaat echt van kwaad tot ergerquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan toch maar weer de Senesi vergelijking. 1 jaar max 17 miljoen. Wat toen ook zijn waarde was op Transfermarkt. En nu moet je bij Geert met een (volgens TM) waarde van 32 miljoen de polonaise dansen met max 15.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het maakt mij echt geen hol uit. Het lijkt mij wishful thinking als een leuke club komt met een bod van een miljoen of vijftien. Dat Geertruida rustig achterover leunt om een tweede toptransfer door zijn neus te laten boren.
quote:Portugese krant ontkracht Ueda-geruchten
20/06/2024 20:05 4147 reacties
Ayase Ueda werd de afgelopen dagen besproken in de Portugese media. Sporting Clube de Portugal zou namelijk opnieuw geïnteresseerd zijn in de spits van Feyenoord. De Japanner moest de extra spits in de selectie worden nadat de inkomende transfer van Fotis Ioannidis niet van de grond kwam.
Record maakt een einde aan alle geruchten en meldt dat Sporting CP niet van plan is om Ueda van Feyenoord over te nemen. De krant bevestigt wel dat de 25-jarige spits in het verleden uitgebreid is gescout en in zijn periode in België diverse pogingen zijn gedaan om Feyenoord af te troeven. De Rotterdammers waren slagvaardiger en wisten wel een deal te sluiten met Cercle Brugge.
Transfermarkt wordt samengesteld door forum gebruikers. Je kon vroeger ook stemmen op de speler van de week. Bleek altijd een Feyenoorder. Maar dat terzijde. Als hij voorgaande jaar rond de 32 moet kosten en en nu de helft van het contract van toen heeft ga je een beetje zaakwaarnemer niet met een korting van 25% het riet insturen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 06:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan toch maar weer de Senesi vergelijking. 1 jaar max 17 miljoen. Wat toen ook zijn waarde was op Transfermarkt. En nu moet je bij Geert met een (volgens TM) waarde van 32 miljoen de polonaise dansen met max 15.Niet dat TM heilig is, maar toch.
Maar ok uiteindelijk win jij. Want ik hap wel.
Ik vermoed eerder dat hij niet goed genoeg bevonden is door Sporting. Die kan er namelijk echt geen kut van.quote:
Speler die door menig topclub in Europa gevolgd wordt, kan op praktisch alle posities achterin uit de voeten, scoort daarbij ook nog eens aardig wat. Zou het eerder zeer teleurstellend vinden als hij minder dan 20 opbrengt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
17 tot 20 miljoen voor Geertruida moet echt wel lukken, zeker als de grotere clubs zich voor hem gaan melden.
Maar meer dan 20 miljoen met nog maar 1 jaar contract zou ik echt knap onderhandeld vinden.
Leuk verhaal maar dit gaat alleen op als de speler persé naar een club wilt. Als Geert die keuze niet perse heeft dan kan je als club wel halsstarrig bij je bod blijven maar dan gaat die gewoon naar een ander.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Transfermarkt wordt samengesteld door forum gebruikers. Je kon vroeger ook stemmen op de speler van de week. Bleek altijd een Feyenoorder. Maar dat terzijde. Als hij voorgaande jaar rond de 32 moet kosten en en nu de helft van het contract van toen heeft ga je een beetje zaakwaarnemer niet met een korting van 25% het riet insturen.
Ik heb soms het idee dat ik goed ben voor de samenhorigheid in de topic, inderdaad.
quote:PSG niet tevreden over defensie: Geertruida serieuze optie'
20/06/2024 08:52 460 reacties
''PSG is verliefd op Lutsharel Geertruida!'' opent de Franse journalist van Foot Mercato het artikel over de verdediger van Feyenoord. Geertruida is een serieuze optie voor Paris Saint-Germain om de verdediging te versterken. De kampioen van Ligue 1 is niet tevreden over de achterhoede en intern valt de naam van de international van Oranje nadrukkelijk.
Geertruida wordt gezien als een uitstekend alternatief voor Achraf Hakimi. De rechtsback wordt niet alleen in verband gebracht met een transfer naar Real Madrid, maar de Fransen hebben ook geen back-up voor de international van Marokko. Geertruida past uitstekend in het profiel waar PSG momenteel naar op zoek is: een moderne vleugelverdediger met snelheid die ook aanvallend zijn bijdragen levert.
Foot Mercato meldt dat het losweken van Geertruida geen makkelijke opgave gaat worden. Clubs uit de Premier League en Duitsland azen namelijk ook op zijn handtekening. De verdediger van Feyenoord heeft een contract tot medio 2025, waardoor hij deze zomer verkocht gaat worden. Het is in De Kuip niet meer de vraag of Geertruida vertrekt, maar welke club de komende weken gaat toehappen.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooiquote:Mats Wieffer lijkt een droomtransfer naar het Italiaanse AC Milan te kunnen vergeten. Volgens Corriere dello Sport kijkt de Italiaanse topclub door de hoge vraagprijs voor de 25-jarige verdedigende middenvelder verder.
AC Milan heeft volgens het medium zijn de pijlen nu gericht op Pierre-Emile Højbjerg van Tottenham Hotspur. Afgelopen winter was Ajax nog concreet geïnteresseerd in de komst van de 29-jarige middenvelder, maar hij werd te duur bevonden op dit moment. Nu lijkt de Deen de plek op te gaan vullen bij de Italianen.
De door Feyenoord vastgestelde vraagprijs voor Wieffer ligt volgens de Italiaanse sportkrant nog hoger dan de eerder genoemde 25 miljoen euro hetgeen zij dus niet willen betalen.
Hopelijk een niet al te zware blessure zeg.quote:
Leek hamstring, even 4 weken rusten en die gaat weer als de brandweer.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk een niet al te zware blessure zeg.
Hancko die nu even twee maandjes eruit is zou een absoluut droomscenario zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leek hamstring, even 4 weken rusten en die gaat weer als de brandweer.
Wat wil je ook na een seizoen alles spelen.
Wat is de verrassing?quote:
Het is bizar hoe vaak Trauner hun ongelijk moet bewijzen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:12 schreef Pistolero het volgende:
Mensen die van Trauner af willen doen nu echt definitief niet meer mee.
Waar staat Szymanski eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is bizar hoe vaak Trauner hun ongelijk moet bewijzen.
Ik wilde het net zeggen. Ruud Geels en Ronald Koeman zijn ex-Feijenoorders. Nog meer ?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Wat een treurige statistiek.
Genoeg ex-Feyenoorders maar daar gaat deze statistiek niet overquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Ruud Geels en Ronald Koeman zijn ex-Feijenoorders. Nog meer ?
Wel weer geblesseerd afquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:12 schreef Pistolero het volgende:
Mensen die van Trauner af willen doen nu echt definitief niet meer mee.
Pierre zonder goal op een EK?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Wat een treurige statistiek.
Oh tijdens.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Speelde niet voor ons tijdens EK's
quote:Alle oefenwedstrijden alleen op Feyenoord ONE te zien
vandaag, 10:04 629 reacties
Alle oefenwedstrijden van Feyenoord tijdens de voorbereiding zijn live en exclusief te zien zijn op Feyenoord ONE! Terwijl het EK nog in volle gang is, richt Feyenoord de blik alweer op seizoen 2024-2025. Over twee weken start trainer Brian Priske met de selectie van Feyenoord de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Onderdeel van de voorbereiding is de oefencampagne waarin Feyenoord het opneemt tegen zes tegenstanders. Voor het eerst zijn alle wedstrijden in de voorbereiding live en exclusief bij Feyenoord ONE te zien. Het is dus niet mogelijk om een oefenduel van de Rotterdamse club te volgen via ESPN.
Om de wedstrijden live te kunnen kijken, moet je een Feyenoord ONE-lidmaatschap hebben. Een Feyenoord ONE-lidmaatschap kost ¤50,- per jaar. Leden van Het Legioen en seizoenkaarthouders krijgen 50% korting en betalen dus ¤25,- voor een heel jaar.
stel je voor dat dit al het geval was geweest tijdens de zomerstop vorig jaar, betaal je voor een abbo zodat je kan zien hoe we 0-7 geneukt worden door een team vol nobody's.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:05 schreef bbuddybb het volgende:
Alle oefenwedstrijden zitten vanaf nu dus achter ONE. Jammer.
Toen was het vaak op ESPN, betaal je ook voor.quote:Op zondag 23 juni 2024 06:32 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
stel je voor dat dit al het geval was geweest tijdens de zomerstop vorig jaar, betaal je voor een abbo zodat je kan zien hoe we 0-7 geneukt worden door een team vol nobody's.
quote:Priske neemt piepjonge assistent-trainer mee naar Feyenoord
Martijn Krabbendam
11.11,
Vandaag
2 Reacties
Lukas Babalola wordt de nieuwe assistent-trainer van Feyenoord, zo bevestigen bronnen aan Voetbal International. Dat valt niet los te zien van de eerdere aanstelling van Brian Priske, de twee werkten namelijk bij Sparta Praag ook al samen. Opvallend: Babalola is uitermate jong, hij is pas 27 jaar.
Priske neemt piepjonge assistent-trainer mee naar Feyenoord
© Pro Shots
DELEN:
Babalola, een Deen die ook over de Nigeriaanse nationaliteit beschikt, werd door Priske als analist naar Tsjechië gehaald alvorens hij promotie maakte en in de tweede helft van het voorbije seizoen als assistent fungeerde. Samen werden ze kampioen van de Tsjechische competitie, en nu blijft het duo dus samenwerken.
Op 1 juli begint Feyenoord aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen, met Priske en dus mogelijk ook Babalola op het veld. Op 6 juli oefenen de Rotterdammers tegen partnerclub FC Dordrecht, waarna er ook nog gespard wordt met Cercle Brugge en Benfica alvorens het seizoen officieel begint met de Johan Cruijff Schaal tegen PSV op 4 augustus. Feyenoord is de eerste Nederlandse club in ruim twintig jaar die als runner-up van de Eredivisie direct de groepsfase van de Champions League in mag.
Dat er minimaal één assistent mee gaat van de trainer lijkt mij logisch.quote:
Oh Hancko @maxi-musquote:Volop lof voor Hancko: 'Snap dat Slot hem mee zou willen nemen'
Links en rechts klinkt dat Arne Slot het wel zou zien zitten om Dávid Hancko mee te nemen van Feyenoord naar Liverpool. Na een paar EK-wedstrijden met Slowakije snapt BBC-analist Ashley Williams best waarom de trainer dat zou willen.
Nee, dit verbaast me niet. Ik heb hem tegen België zien spelen en was diep onder de indruk. Hij is atletisch en snel. Wat ik graag zie: hij heeft zelfvertrouwen en treedt persoonlijke duels met vertrouwen tegemoet', zo sprak Williams (ex-verdediger voor Swansea City en Everton) op de nationale Britse zender. Hancko's zaakwaarnemer Branislav Jasurek gaf eerder dit jaar te verstaan dat de Anfield-bespelers één van de geïnteresseerde partijen zouden zijn.
Ook in Spanje siert Hancko de kranten. Atlético Madrid zou de Slowaak maar wat graag inlijven. Dat Hancko tegen Oekraïne met een spierblessure uitviel, komt in dat licht niet slecht uit, schrijft MARCA. Zonder een sterkhouder als de man van Feyenoord zou Slowakije minder kans hebben om lang op het EK te blijven en zou Hancko eventueel de voorbereiding in Madrid kunnen meedraaien, loopt de krant enthousiast op de zaken vooruit.
@Wotte 🥈🤝quote:Lutsharel Geertruida gaat Feyenoord hoogstwaarschijnlijk verlaten deze zomer. De rechtsback geniet interesse van meerdere topclubs, waarvan er steeds meer bijkomen. Zo ook zondagochtend.
Journalist Ekrem Konur meldt op X dat Tottenham Hotspur een contractaanbieding heeft neergelegd bij de Feyenoorder. Eerder werd onder andere Liverpool al in verband gebracht met Geertruida.
De bedragen die worden genoemd liggen rond de 25 miljoen euro. Tottenham Hotspur zal aan hetzelfde bedrag moeten denken.
Nooit gezegd.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, vraag maar aan @:dombohetolifantje1
"Maximaal 20"quote:Op zondag 23 juni 2024 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nooit gezegd.
Je ziet ze vliegen vrolijke vriend.
[..]
quote:
Je mag bij nader inzien niet eens iets anders vinden? Bijvoorbeeld voorheen was ik extreem rechts en vond ik buitenlanders niet zo leuk tegenwoordig ben ik veel milder.quote:
Ah, een verstandige userquote:Op zondag 23 juni 2024 17:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag bij nader inzien niet eens iets anders vinden? Bijvoorbeeld voorheen was ik extreem rechts en vond ik buitenlanders niet zo leuk tegenwoordig ben ik veel milder.
Het leven van een ambtenaar is altijd een beetje raar.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag bij nader inzien niet eens iets anders vinden? Bijvoorbeeld voorheen was ik extreem rechts en vond ik buitenlanders niet zo leuk tegenwoordig ben ik veel milder.
Bijstand. Werken moet in je aard liggen.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het leven van een ambtenaar is altijd een beetje raar.
Ik heb een stevige mening over dit soort types.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bijstand. Werken moet in je aard liggen.
Daar heb ik schruft aan beetje roken, beetje drinken. Dom kijken is mijn dagelijkse occupatie.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een stevige mening over dit soort types.
Oké Wotte, negatieve aandacht is natuurlijk ook aandacht.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar heb ik schruft aan beetje roken, beetje drinken. Dom kijken is mijn dagelijkse occupatie.
quote:Op zondag 23 juni 2024 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké Wotte, negatieve aandacht is natuurlijk ook aandacht.
Ik ben een zeer welkome toevoeging in dit topic dat de afgelopen jaren tot een onaangenaam bad van zelfpijperij is verworden.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké Wotte, negatieve aandacht is natuurlijk ook aandacht.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een schamele 30 miljoen Britse Ponden. (oftewel 25 miljoen euro) vind ik toch wat MWOAH
quote:1 Britse pond is gelijk aan
1,18 Euro
23 jun, 20:02 UTC
Probeer het nog eens.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een schamele 30 miljoen Britse Ponden. (oftewel 25 miljoen euro) vind ik toch wat MWOAH
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je trouwens nog een vervanger halen voor Wieffer als je al 3 man hebt voor zijn positie.
Nadje, Zechiel en Zerrouki gaan shinen dit jaar.
FC Dordrecht zoekt ook nog een 6. (Nadje dus)quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je trouwens nog een vervanger halen voor Wieffer als je al 3 man hebt voor zijn positie. Willen we alles vierdubbel bezet hebben ofzo?
Dat is leuk als je weer ergens rond plek 4 tot 6 wil eindigen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je trouwens nog een vervanger halen voor Wieffer als je al 3 man hebt voor zijn positie. Willen we alles vierdubbel bezet hebben ofzo?
Ik durf er wel op in te zetten dat 2 van die 3 na 1 september niet bij Feyenoord spelen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Pistolero het volgende:
Zechiel zou inderdaad lekker bij een Heracles of Zwolle moeten gaan ballen voor een jaartje.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik durf er wel op in te zetten dat 2 van die 3 na 1 september niet bij Feyenoord spelen.
Middenveld van Milambo, Zechiel en 't Zand. Sauer en Slory op de flanken en Read op rechtsback. Intens genot.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:10 schreef Slobeend het volgende:
@:pistolero wil elke jeugdspeler die enigszins met een bal om kan gaan in de basis. JEUGD JEUGD JEUGD
Op naar de Keukenkampioen divisie!quote:Op zondag 23 juni 2024 22:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Middenveld van Milambo, Zechiel en 't Zand. Sauer en Slory op de flanken en Read op rechtsback. Intens genot.
Waar kan ik tekenen?
Jij bent echt niet goed met cijfers hè.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik doe mijn best, daar gaat het om.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed met cijfers hè.
De pond is nog nooit lager dan de euro geweest.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, daar gaat het om.
(Had gewoon de verkeerde wisselkoers)
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brighton lijkt me sportief gezien wel een uitstekende keuze van Wieffer. Stapje hoger betwijfel ik of hij echt basisspeler is. Enigszins jammer van gebrek aan Europees voetbal aldaar dat zou nog een overweging waard zijn.quote:
Die mocht al de laatste paar wedstrijden meedoen en op basis daarvan concludeer ik dat Wieffer MOET blijven.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon doen. Verkopen die handel. Dan kan Zerrouki eindelijk opstaan.
Wanneer ga je je tekst veranderen naar 'Feyenoord kampioen 2024/2025'?quote:
Ga weg. Wieffer moet je nu gewoon verkopen.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die mocht al de laatste paar wedstrijden meedoen en op basis daarvan concludeer ik dat Wieffer MOET blijven.
Altijd naar voren spelende stofzuiger Wieffer vervangen door vertragende Zerrouki die oepsie weer een speler uit zijn rug laat lopen. Daar moeten wel heel veel knaken tegenover staan.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga weg. Wieffer moet je nu gewoon verkopen.
Nu netquote:Op maandag 24 juni 2024 09:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wanneer ga je je tekst veranderen naar 'Feyenoord kampioen 2024/2025'?
Ik vind 25 miljoen een heel behoorlijk bedrag voor Wieffer. Hij heeft zelf ook aangegeven een stap te willen maken. Dan moet je daar niet te moeilijk over doen. Aangezien het een Engelse subtopper is die vast geen Europees voetbal haalt kan je geen clausules inbouwen dus misschien moet de Don nog even over een miljoentje of 2 extra onderhandelen. Dat Zerrouki tot op heden tegen is gevallen is vervelend maar ik heb nog wel voldoende vertrouwen in hem om zich tot een waardig vervanger van Wieffer te ontpoppen. Het zou ook wel lekker zijn als deze deal redelijk snel tot stand komt. Dat geeft de Don voldoende tijd om te kijken naar een vervanger. Maar m.b.t. de tijdsduur van deze soap wend ik me graag tot influencer @Calandquote:Op maandag 24 juni 2024 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd naar voren spelende stofzuiger Wieffer vervangen door vertragende Zerrouki die oepsie weer een speler uit zijn rug laat lopen. Daar moeten wel heel veel knaken tegenover staan.
25 miljoen zou een jodenfooi zijn, doe er maar 10 bij Hans.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind 25 miljoen een heel behoorlijk bedrag voor Wieffer. Hij heeft zelf ook aangegeven een stap te willen maken. Dan moet je daar niet te moeilijk over doen. Aangezien het een Engelse subtopper is die vast geen Europees voetbal haalt kan je geen clausules inbouwen dus misschien moet de Don nog even over een miljoentje of 2 extra onderhandelen. Dat Zerrouki tot op heden tegen is gevallen is vervelend maar ik heb nog wel voldoende vertrouwen in hem om zich tot een waardig vervanger van Wieffer te ontpoppen. Het zou ook wel lekker zijn als deze deal redelijk snel tot stand komt. Dat geeft de Don voldoende tijd om te kijken naar een vervanger. Maar m.b.t. de tijdsduur van deze soap wend ik me graag tot influencer @:Caland
PSG mag wel 10 mln extra aftikken als olieland bonusquote:Op maandag 24 juni 2024 09:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Voor een speler met een 1-jarig contract betalen ze maar mooi 25 miljoen
Of zij prikken door een seizoen bij zo'n flutclub heen en zien terecht de potentie.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Die hebben de wedstrijden van Vitesse niet gevolgd.
Die zijn vast geen kop koffie gaan drinken met de clubarts van Feyenoord. Hopelijk blijven zijn spiertjes en pezen heel.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Die hebben de wedstrijden van Vitesse niet gevolgd.
Ga weg van Geelquote:Op maandag 24 juni 2024 09:37 schreef onlogisch het volgende:
Hij heeft zelf ook aangegeven een stap te willen maken. Dan moet je daar niet te moeilijk over doen.
ZKA vs Krabbyquote:Terwijl het EK in Duitsland in volle gang is, komt ook langzaam de interesse los voor spelers van Feyenoord. Maar voor zowel Calvin Stengs (Lazio) als Mats Wieffer (Brighton & Hove Albion) is er nog geen enkel bod binnengekomen.
Wie denk jij dat er gelijk heeft en waarom denk je dat het Krabby is?quote:
Gelukkig is influencer @Caland dit niveau ontstegen en post hij eigenlijk alleen maar duidelijke, en correcte info.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er gelijk heeft en waarom denk je dat het Krabby is?
Als je zo goed ingelicht bent waarom zou je dan niet vertellen wat het bod is? Of als je bron zo betrouwbaar is waarom zou die je dan alles vertellen maar niet het bod?quote:Op maandag 24 juni 2024 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er gelijk heeft en waarom denk je dat het Krabby is?
quote:Start maandag 24 juni:
Thomas Beelen
Bart Nieuwkoop
Antoni Milambo
Mats Wieffer → Brighton is concreet
Givairo Read
Gjivai Zechiël
Calvin Stengs
Thomas van den Belt
Gijs Smal
Lennard Hartjes (terug van verhuur Excelsior)
Shiloh 't Zand (terug van verhuur FC Dordrecht)
Ilias Sebaoui (terug van verhuur FC Dordrecht)
Djomar Giersthove
Start maandag 1 juli:
Timon Wellenreuther
Mikki van Sas
Thijs Jansen (terug van verhuur De Graafschap)
Mannou Berger
Ismail Ka
Ramiz Zerrouki
Ayase Ueda
Igor Paixão
Jaden Slory
Neraysho Kasanwirjo (terug van verhuur Rapid Wien)
Ezequiel Bullaude (terug van verhuur Boca Juniors)
Patrik Wålemark (terug van verhuur SC Heerenveen)
Ramon Hendriks (terug van verhuur Vitesse) → VfB Stuttgart is concreet
Chris-Kévin Nadje
Jan Plug
Antef Tsoungui (terug van verhuur FC Dordrecht)
Individueel starten:
Justin Bijlow (actief op EK met Nederland)
Lutsharel Geertruida (actief op EK met Nederland)
Luka Ivanu¨ec (actief op EK met Kroatië)
Gernot Trauner (actief op EK met Oostenrijk)
Leo Sauer (actief op EK met Slowakije)
Dávid Hancko (actief op EK met Slowakije)
Ondřej Lingr (actief op EK met Tsjechië)
Santiago Gimenez (actief op Copa met Mexico)
Marcos López (actief op Copa met Peru)
Quinten Timber (start per donderdag 4 juli, herstelt van blessure)
Anis Hadj Moussa (start per donderdag 27 juni, eerst presenteren)
Marcus Pedersen (start per maandag 8 juli; terug van verhuur Sassuolo)
✦ Het is nog onduidelijk wanneer Julián Carranza zich bij Feyenoord gaat voegen. De Argentijnse spits, die overkomt van Philadelphia Union, bevindt zich momenteel in zijn thuisland.
Afellay is een cheatquote:Op maandag 24 juni 2024 11:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Zelfs zonder zijn vriendje Van Persie wil Afellay het liefst bij Feyenoord blijven @:psvcl
Naar welke club vertrok Pascal Bosschaart na Feyenoord?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:19 schreef Scrummie het volgende:
!!! OMGEKEERDE QUIZ ALARM !!! !!! OMGEKEERDE QUIZ ALARM !!! !!! OMGEKEERDE QUIZ ALARM !!! !!! OMGEKEERDE QUIZ ALARM !!!
Het antwoord van de quiz vraag vrijdag was 'Naar ADO Den Haag, in 2008'.
Wie weet welke vraag bij dit antwoord hoort?
Helaas. Je zit wel in de buurt.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar welke club vertrok Pascal Bosschaart na Feyenoord?
Je weet nog niet eens wat de vraag was!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:37 schreef Caland het volgende:
Derijck was overigens ook goed zie ik nu
Wat een waardeloze quiz en quizmaster.
Je krijgt een half punt ouwe reus.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:37 schreef Caland het volgende:
Derijck was overigens ook goed zie ik nu
Wat een waardeloze quiz en quizmaster.
Die staat er gewoon tussenquote:Op maandag 24 juni 2024 12:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen is nu al afgeschreven.
Ja en veel later.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die staat er gewoon tussen
Of bedoel je het feit dat ie individueel moet starten?
Snap wel dat hij daar zelf heen wil, zou daar perfect passenquote:Op maandag 24 juni 2024 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Blijkbaar heeft de zaakwaarnemer van Hancko geroepen dat er momenteel wordt onderhandeld met Atlético en dat serieuzer is dan elke andere geïnteresseerde club.
https://www.marca.com/fut(...)2601deb578b45b3.html
Gaat hij wel de boeken in als duurste verdediger die Atlético ooit heeft aangetrokken.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap wel dat hij daar zelf heen wil, zou daar perfect passen
Maar dan moeten ze wel gewoon betalen. Anders kankertyfstraal ik ze zo het water in.
Ja vind je? Vond juist het ideale aan Hancko dat je met hem altijd een linie hoger kan verdedigen terwijl ik de defensie van Atletico tegen ons juist vrij statisch vond. Maar wellicht zie ik dat verkeerd.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Contract tot 2028, gewoon poot stijf houden. Vreemd om te verlengen als je nu ineens heel graag weg wil.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel gewoon betalen. Anders kankertyfstraal ik ze zo het water in.
Ik snap wel dat je als verdediger graag onder Simeone zou willen spelen. Verder ben ik niet zo op de hoogte van de speelstijl van Atletico, daar kijk ik te weinig buitenlands (en vooral Spaans) voetbal voor.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja vind je? Vond juist het ideale aan Hancko dat je met hem altijd een linie hoger kan verdedigen terwijl ik de defensie van Atletico tegen ons juist vrij statisch vond. Maar wellicht zie ik dat verkeerd.
Zou niet al teveel waarde hechten aan de woorden van een zaakwaarnemer. Allemaal onderdeel van het spelletje.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Contract tot 2028, gewoon poot stijf houden. Vreemd om te verlengen als je nu ineens heel graag weg wil.
Nou ja niet extreem aanvallend, en daar is Hancko juist uitermate geschikt voor, dat je volledig op de helft van de tegenstander kan spelen en niet eens kwetsbaar achterin bent is een zeldzame luxe die je voornamelijk aan Hancko te danken hebt. Maar goed ik begrijp nog steeds niet goed hoe Feyenoord aan een speler van dat niveau is gekomen, het is veruit de beste speler van de Eredivisie. Gezien zijn lange contract zou ik hem niet eens voor 40/45 miljoen weg willen doen.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je als verdediger graag onder Simeone zou willen spelen. Verder ben ik niet zo op de hoogte van de speelstijl van Atletico, daar kijk ik te weinig buitenlands (en vooral Spaans) voetbal voor.
Tsja, als eredivisieclub en als Feyenoord écht stappen wil gaan zetten ontkom je niet aan een massale leegloop deze zomer. Het ijzer smeden wanneer het heet is geldt wat mij betreft zeker voor Wieffer, Geert en Hancko. Bij een Timber en Gimenez zou je nog wel een seizoen kunnen wachten.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja niet extreem aanvallend, en daar is Hancko juist uitermate geschikt voor, dat je volledig op de helft van de tegenstander kan spelen en niet eens kwetsbaar achterin bent is een zeldzame luxe die je voornamelijk aan Hancko te danken hebt. Maar goed ik begrijp nog steeds niet goed hoe Feyenoord aan een speler van dat niveau is gekomen, het is veruit de beste speler van de Eredivisie. Gezien zijn lange contract zou ik hem niet eens voor 40/45 miljoen weg willen doen.
Hancko en Wieffer zijn zo ontzettend goed dat het ijzer volgende zomer nog altijd net zo heet is, zo niet heter. Het zijn je belangrijkste spelers en ze worden eerder onder- dan overschat, je gaat nu nooit het bedrag krijgen wat ze echt waard zijn (in tegenstelling tot Hartman en Gimenez die naar mijn mening een tijdje juist nogal overschat werden en die je graag op hun piek verkocht had).quote:Op maandag 24 juni 2024 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als eredivisieclub en als Feyenoord écht stappen wil gaan zetten ontkom je niet aan een massale leegloop deze zomer. Het ijzer smeden wanneer het heet is geldt wat mij betreft zeker voor Wieffer, Geert en Hancko. Bij een Timber en Gimenez zou je nog wel een seizoen kunnen wachten.
Vind dat altijd moeilijk inschatten. Feyenoord is nu hot, je trainer is net naar één van de grootste clubs ter wereld gegaan, Hancko speelt een goed EK. Dat zijn meestal wel de momenten waarop je wil gaan cashen.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko en Wieffer zijn zo ontzettend goed dat het ijzer volgende zomer nog altijd net zo heet is, zo niet heter. Het zijn je belangrijkste spelers en ze worden eerder onder- dan overschat, je gaat nu nooit het bedrag krijgen wat ze echt waard zijn (in tegenstelling tot Hartman en Gimenez die naar mijn mening een tijdje juist nogal overschat werden en die je graag op hun piek verkocht had).
Gezien hun contracten tot respectievelijk 2028 en 2027 zou ik er eigenlijk alles op inzetten om ze nog een jaar te behouden, je krijgt er dan echt niet meer minder voor. Maar die vormdip van Gimenez en blessure van Hartman gooien wel wat roet in het eten, want nu wil je die miljoenen ergens anders vandaan halen.
Naar mijn mening is het te behouden, we zijn financieel gezond en bij sommige spelers moet je concluderen dat er eigenlijk nooit een goed moment gaat zijn om te cashen, Wieffer en Hancko vallen daar wel onder. De kans dat je hun kwaliteiten op de korte termijn kan vervangen is nihil en hoewel ze niet veel meer in waarde gaan stijgen, zal het ook niet gauw minder worden.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat altijd moeilijk inschatten. Feyenoord is nu hot, je trainer is net naar één van de grootste clubs ter wereld gegaan, Hancko speelt een goed EK. Dat zijn meestal wel de momenten waarop je wil gaan cashen.
Moet het wel echt een dikke transfersom zijn. Hancko is de afgelopen 2 jaar de enige echte constante geweest in de verdediging en heeft soms gevoelsmatig in z'n eentje een hoop gevaarlijke situaties voorkomen. Daarnaast is ie nooit geblesseerd. Praktisch onvervangbaar.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat altijd moeilijk inschatten. Feyenoord is nu hot, je trainer is net naar één van de grootste clubs ter wereld gegaan, Hancko speelt een goed EK. Dat zijn meestal wel de momenten waarop je wil gaan cashen.
Uiteindelijk moet je je huid duur verkopen maar niet vergeten dat je maar een simpel eredivisieclubje bent die op nationaal niveau niet eens de hoogste salarissen kan bieden.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het te behouden, we zijn financieel gezond en bij sommige spelers moet je concluderen dat er eigenlijk nooit een goed moment gaat zijn om te cashen, Wieffer en Hancko vallen daar wel onder. De kans dat je hun kwaliteiten op de korte termijn kan vervangen is nihil en hoewel ze niet veel meer in waarde gaan stijgen, zal het ook niet gauw minder worden.
Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan, zoals ik al zei de twee spelers op wie je nu ideaal had kunnen cashen zijn enigszins weggevallen, en de speler heeft ook wat te willen
Herman?quote:Op zondag 23 juni 2024 17:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bijstand. Werken moet in je aard liggen.
Noem het maar bloedje heet, al een jaar je beste middenvelder die op het einde van het seizoen geblesseerd raakt en het EK misloopt waar hij gezien alle blessures waarschijnlijk basisspeler was geweest. En de beoogde vervanger speelde waardeloos in zijn afwezigheid.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand te laat weggegaan is.
Het ijzer is nu BLOEDJE heet. Dus een Wieffer zou je altijd moeten laten gaan nu.
Al besprokenquote:
quote:Feyenoord legt zoon Tomasson vast
19.07,
Vandaag
2 Reacties
Luca Dahl Tomasson treedt in de voetsporen van zijn vader. De zestienjarige middenvelder heeft een tweejarig contract getekend bij Feyenoord.
Feyenoord legt zoon Tomasson vast
© Pro Shots
DELEN:
De zoon van Jon Dahl Tomasson, die met Feyenoord de UEFA Cup won in 2002, komt over van Blackburn Rovers. Bij die club was Tomasson sr. tot 9 februari werkzaam als hoofdtrainer. Sinds 1 maart fungeert hij als bondscoach van Zweden.
'Feyenoord is voor mij in veel opzichten een speciale club', aldus de aanwinst van Feyenoord op de clubwebsite. 'Als kleine jongen kwam ik regelmatig in De Kuip om naar de wedstrijden van mijn vader te kijken. Dat ik nu in zijn voetsporen kan treden maakt het voor mij extra bijzonder. Ik kan niet wachten om zelf ook in het Feyenoord-shirt te spelen en te laten zien wat ik in huis heb.'
Tomasson zal in eerste instantie aansluiten bij Feyenoord Onder-17, zo melden de Rotterdammers.
Daarover gesproken: aangezien hij vandaag alweer meetraint en Oranje pas 2 groepswedstrijden gespeeld heeft. Hij had best mee kunnen gaan.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noem het maar bloedje heet, al een jaar je beste middenvelder die op het einde van het seizoen geblesseerd raakt en het EK misloopt waar hij gezien alle blessures waarschijnlijk basisspeler was geweest. En de beoogde vervanger speelde waardeloos in zijn afwezigheid.
Hij is iig niet van de melkboer.quote:
Hoe jij geen Technisch Directeur bent geworden is mij een raadsel…quote:Op maandag 24 juni 2024 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook aangegeven een stap te willen maken. Dan moet je daar niet te moeilijk over doen. Aangezien het een Engelse subtopper is die vast geen Europees voetbal haalt kan je geen clausules inbouwen.
Dan hadden we Kökcü voor 2 miljoen aan Augsburg verkocht ofzoquote:Op maandag 24 juni 2024 21:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoe jij geen Technisch Directeur bent geworden is mij een raadsel…
Jammer, zag daar tijdens de vorige voorbereiding wel een toekomstig eerste elftalspeler in. Heeft een matig seizoen gehad maar ook niet makkelijk bij een club waar echt alles fout ging wat er fout kon gaan.quote:'Beweging rond Hendriks: Feyenoord ontvangt een paar miljoen'
Feyenoord heeft in hoofdlijnen een akkoord bereikt met VfB Stuttgart. De Rotterdammers ontvangen een paar miljoen voor Ramon Hendriks. Beide partijen werken aan de laatste details en de verwachtingen zijn dat dinsdag alles getekend kan worden. Dit meldt 1908.nl.
Hendriks heeft eerder al een akkoord bereikt met VfB Stuttgart over een contract voor meerdere seizoenen. De centrale verdediger maakt hiermee een fraaie stap naar de Bundesliga. De Duitsers eindigden afgelopen seizoen als tweede en komen aankomend seizoen uit in de Champions League.
Naast VfB Stuttgart was ook Nürnberg in de markt voor Hendriks. Eerstgenoemde club was uiteindelijk doortastender en wist Feyenoord en de 22-jarige Dordtenaar te overtuigen. Hij heeft een contract tot 2026 en zijn marktwaarde wordt geschat op iets minder dan een miljoen euro.
De in Hendrik-Ido-Ambacht geboren Hendriks maakte in de zomer van 2017 de overstap van de jeugdopleiding van FC Dordrecht naar Feyenoord Academy. In seizoen 2021-2022 haalde trainer Arne Slot de linksbenige back bij de selectie van Feyenoord 1, waarna een officieel debuut al snel volgde.
Hendriks speelde tien officiële duels in het eerste van Feyenoord. De Rotterdammers verhuurden de verdediger de afgelopen jaren aan NAC Breda, FC Utrecht en Vitesse. Totaal speelde hij 43 duels in de Eredivisie en vier in de TOTO KNVB Beker.
Was wel echt heel matig bij Vitesse. Maar zoals je zegt wel begrijpelijk gezien de abominabele staat daar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer, zag daar tijdens de vorige voorbereiding wel een toekomstig eerste elftalspeler in. Heeft een matig seizoen gehad maar ook niet makkelijk bij een club waar echt alles fout ging wat er fout kon gaan.
Als we hier maar geen spijt van gaan krijgen.
Tsja, meerdere zware blessures gehad en pas 1 volledig seizoen gespeeld in zijn carriere terwijl hij toch al weer bijna 23 is.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer, zag daar tijdens de vorige voorbereiding wel een toekomstig eerste elftalspeler in. Heeft een matig seizoen gehad maar ook niet makkelijk bij een club waar echt alles fout ging wat er fout kon gaan.
Gezien de interesse in Hancko ook wel fijn als je nog één linksbenige CV in je selectie had (of is een van die Dordrecht-spelers links)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog een reden om Hancko niet te verkopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de interesse in Hancko ook wel fijn als je nog één linksbenige CV in je selectie had (of is een van die Dordrecht-spelers links)
Tsoungui is echt heel goed en linksbenig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de interesse in Hancko ook wel fijn als je nog één linksbenige CV in je selectie had (of is een van die Dordrecht-spelers links)
Paar miljoen klinkt ook vrij weinig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
De Mickey van de Ven-route? Die heeft nooit zijn kruisband afgescheurd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Paar miljoen klinkt ook vrij weinig.
Echt zo'n speler die de 'Mickey van de Ven' route kan bewandelen en binnen mum van tijd 40 miljoen waard zou kunnen worden in de Bundesliga.
van de Ven stak er bij Volendam al mijlenver bovenuit terwijl Hendriks bij NAC mee hobbelde en bij Vitesse dramatisch was. Een paar miljoen vind ik nog bijna diefstal en in ieder geval een prima deal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Echt zo'n speler die de 'Mickey van de Ven' route kan bewandelen en binnen mum van tijd 40 miljoen waard zou kunnen worden in de Bundesliga.
Haha nee die speelt over 2 jaar bij Viktoria Plzen ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat het allebei jonge linksbenige verdedigers uit een Nederlands inteeltdorp zijn leggen ze precies dezelfde route af.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
van de Ven stak er bij Volendam al mijlenver bovenuit terwijl Hendriks bij NAC mee hobbelde en bij Vitesse dramatisch was. Een paar miljoen vind ik nog bijna diefstal en in ieder geval een prima deal.
Goals.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor net dat Geertruida speelt.
Die gaat nu zeker 30 miljoen opleveren na zijn goal.
Een van de weinigen die goed speelde.quote:
Tweede helft zekerquote:
Twee klassen beter dan die twee uilskuikens die er vandaag stonden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nog steeds boos dat Gravenberch als enige dit toernooi zonder minuten naar huis gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |