Die mocht al de laatste paar wedstrijden meedoen en op basis daarvan concludeer ik dat Wieffer MOET blijven.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon doen. Verkopen die handel. Dan kan Zerrouki eindelijk opstaan.

Ga weg. Wieffer moet je nu gewoon verkopen.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die mocht al de laatste paar wedstrijden meedoen en op basis daarvan concludeer ik dat Wieffer MOET blijven.

Altijd naar voren spelende stofzuiger Wieffer vervangen door vertragende Zerrouki die oepsie weer een speler uit zijn rug laat lopen. Daar moeten wel heel veel knaken tegenover staan.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga weg. Wieffer moet je nu gewoon verkopen.

Nu netquote:Op maandag 24 juni 2024 09:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wanneer ga je je tekst veranderen naar 'Feyenoord kampioen 2024/2025'?

Ik vind 25 miljoen een heel behoorlijk bedrag voor Wieffer. Hij heeft zelf ook aangegeven een stap te willen maken. Dan moet je daar niet te moeilijk over doen. Aangezien het een Engelse subtopper is die vast geen Europees voetbal haalt kan je geen clausules inbouwen dus misschien moet de Don nog even over een miljoentje of 2 extra onderhandelen. Dat Zerrouki tot op heden tegen is gevallen is vervelend maar ik heb nog wel voldoende vertrouwen in hem om zich tot een waardig vervanger van Wieffer te ontpoppen. Het zou ook wel lekker zijn als deze deal redelijk snel tot stand komt. Dat geeft de Don voldoende tijd om te kijken naar een vervanger. Maar m.b.t. de tijdsduur van deze soap wend ik me graag tot influencer @Calandquote:Op maandag 24 juni 2024 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd naar voren spelende stofzuiger Wieffer vervangen door vertragende Zerrouki die oepsie weer een speler uit zijn rug laat lopen. Daar moeten wel heel veel knaken tegenover staan.

25 miljoen zou een jodenfooi zijn, doe er maar 10 bij Hans.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind 25 miljoen een heel behoorlijk bedrag voor Wieffer. Hij heeft zelf ook aangegeven een stap te willen maken. Dan moet je daar niet te moeilijk over doen. Aangezien het een Engelse subtopper is die vast geen Europees voetbal haalt kan je geen clausules inbouwen dus misschien moet de Don nog even over een miljoentje of 2 extra onderhandelen. Dat Zerrouki tot op heden tegen is gevallen is vervelend maar ik heb nog wel voldoende vertrouwen in hem om zich tot een waardig vervanger van Wieffer te ontpoppen. Het zou ook wel lekker zijn als deze deal redelijk snel tot stand komt. Dat geeft de Don voldoende tijd om te kijken naar een vervanger. Maar m.b.t. de tijdsduur van deze soap wend ik me graag tot influencer @:Caland

PSG mag wel 10 mln extra aftikken als olieland bonusquote:Op maandag 24 juni 2024 09:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Voor een speler met een 1-jarig contract betalen ze maar mooi 25 miljoen

Of zij prikken door een seizoen bij zo'n flutclub heen en zien terecht de potentie.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Die hebben de wedstrijden van Vitesse niet gevolgd.

Die zijn vast geen kop koffie gaan drinken met de clubarts van Feyenoord. Hopelijk blijven zijn spiertjes en pezen heel.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Die hebben de wedstrijden van Vitesse niet gevolgd.

Ga weg van Geelquote:Op maandag 24 juni 2024 09:37 schreef onlogisch het volgende:
Hij heeft zelf ook aangegeven een stap te willen maken. Dan moet je daar niet te moeilijk over doen.

ZKA vs Krabbyquote:Terwijl het EK in Duitsland in volle gang is, komt ook langzaam de interesse los voor spelers van Feyenoord. Maar voor zowel Calvin Stengs (Lazio) als Mats Wieffer (Brighton & Hove Albion) is er nog geen enkel bod binnengekomen.

Gelukkig is influencer @Caland dit niveau ontstegen en post hij eigenlijk alleen maar duidelijke, en correcte info.quote:Op maandag 24 juni 2024 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er gelijk heeft en waarom denk je dat het Krabby is?

Als je zo goed ingelicht bent waarom zou je dan niet vertellen wat het bod is? Of als je bron zo betrouwbaar is waarom zou die je dan alles vertellen maar niet het bod?quote:Op maandag 24 juni 2024 11:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er gelijk heeft en waarom denk je dat het Krabby is?

quote:Start maandag 24 juni:
Thomas Beelen
Bart Nieuwkoop
Antoni Milambo
Mats Wieffer → Brighton is concreet
Givairo Read
Gjivai Zechiël
Calvin Stengs
Thomas van den Belt
Gijs Smal
Lennard Hartjes (terug van verhuur Excelsior)
Shiloh 't Zand (terug van verhuur FC Dordrecht)
Ilias Sebaoui (terug van verhuur FC Dordrecht)
Djomar Giersthove
Start maandag 1 juli:
Timon Wellenreuther
Mikki van Sas
Thijs Jansen (terug van verhuur De Graafschap)
Mannou Berger
Ismail Ka
Ramiz Zerrouki
Ayase Ueda
Igor Paixão
Jaden Slory
Neraysho Kasanwirjo (terug van verhuur Rapid Wien)
Ezequiel Bullaude (terug van verhuur Boca Juniors)
Patrik Wålemark (terug van verhuur SC Heerenveen)
Ramon Hendriks (terug van verhuur Vitesse) → VfB Stuttgart is concreet
Chris-Kévin Nadje
Jan Plug
Antef Tsoungui (terug van verhuur FC Dordrecht)
Individueel starten:
Justin Bijlow (actief op EK met Nederland)
Lutsharel Geertruida (actief op EK met Nederland)
Luka Ivanu¨ec (actief op EK met Kroatië)
Gernot Trauner (actief op EK met Oostenrijk)
Leo Sauer (actief op EK met Slowakije)
Dávid Hancko (actief op EK met Slowakije)
Ondřej Lingr (actief op EK met Tsjechië)
Santiago Gimenez (actief op Copa met Mexico)
Marcos López (actief op Copa met Peru)
Quinten Timber (start per donderdag 4 juli, herstelt van blessure)
Anis Hadj Moussa (start per donderdag 27 juni, eerst presenteren)
Marcus Pedersen (start per maandag 8 juli; terug van verhuur Sassuolo)
✦ Het is nog onduidelijk wanneer Julián Carranza zich bij Feyenoord gaat voegen. De Argentijnse spits, die overkomt van Philadelphia Union, bevindt zich momenteel in zijn thuisland.

Afellay is een cheatquote:Op maandag 24 juni 2024 11:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Zelfs zonder zijn vriendje Van Persie wil Afellay het liefst bij Feyenoord blijven @:psvcl

Naar welke club vertrok Pascal Bosschaart na Feyenoord?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:19 schreef Scrummie het volgende:
!!! OMGEKEERDE QUIZ ALARM !!! !!! OMGEKEERDE QUIZ ALARM !!! !!! OMGEKEERDE QUIZ ALARM !!! !!! OMGEKEERDE QUIZ ALARM !!!
Het antwoord van de quiz vraag vrijdag was 'Naar ADO Den Haag, in 2008'.
Wie weet welke vraag bij dit antwoord hoort?

Helaas. Je zit wel in de buurt.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar welke club vertrok Pascal Bosschaart na Feyenoord?

Je weet nog niet eens wat de vraag was!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:37 schreef Caland het volgende:
Derijck was overigens ook goed zie ik nu
Wat een waardeloze quiz en quizmaster.

Je krijgt een half punt ouwe reus.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:37 schreef Caland het volgende:
Derijck was overigens ook goed zie ik nu
Wat een waardeloze quiz en quizmaster.

Die staat er gewoon tussenquote:Op maandag 24 juni 2024 12:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen is nu al afgeschreven.

Ja en veel later.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die staat er gewoon tussen
Of bedoel je het feit dat ie individueel moet starten?

Snap wel dat hij daar zelf heen wil, zou daar perfect passenquote:Op maandag 24 juni 2024 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Blijkbaar heeft de zaakwaarnemer van Hancko geroepen dat er momenteel wordt onderhandeld met Atlético en dat serieuzer is dan elke andere geïnteresseerde club.
https://www.marca.com/fut(...)2601deb578b45b3.html

Gaat hij wel de boeken in als duurste verdediger die Atlético ooit heeft aangetrokken.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap wel dat hij daar zelf heen wil, zou daar perfect passen
Maar dan moeten ze wel gewoon betalen. Anders kankertyfstraal ik ze zo het water in.

Ja vind je? Vond juist het ideale aan Hancko dat je met hem altijd een linie hoger kan verdedigen terwijl ik de defensie van Atletico tegen ons juist vrij statisch vond. Maar wellicht zie ik dat verkeerd.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]

Contract tot 2028, gewoon poot stijf houden. Vreemd om te verlengen als je nu ineens heel graag weg wil.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel gewoon betalen. Anders kankertyfstraal ik ze zo het water in.

Ik snap wel dat je als verdediger graag onder Simeone zou willen spelen. Verder ben ik niet zo op de hoogte van de speelstijl van Atletico, daar kijk ik te weinig buitenlands (en vooral Spaans) voetbal voor.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja vind je? Vond juist het ideale aan Hancko dat je met hem altijd een linie hoger kan verdedigen terwijl ik de defensie van Atletico tegen ons juist vrij statisch vond. Maar wellicht zie ik dat verkeerd.

Zou niet al teveel waarde hechten aan de woorden van een zaakwaarnemer. Allemaal onderdeel van het spelletje.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Contract tot 2028, gewoon poot stijf houden. Vreemd om te verlengen als je nu ineens heel graag weg wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |