Ik ben een zeer welkome toevoeging in dit topic dat de afgelopen jaren tot een onaangenaam bad van zelfpijperij is verworden.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ok้ Wotte, negatieve aandacht is natuurlijk ook aandacht.
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een schamele 30 miljoen Britse Ponden. (oftewel 25 miljoen euro) vind ik toch wat MWOAH
quote:1 Britse pond is gelijk aan
1,18 Euro
23 jun, 20:02 UTC
Probeer het nog eens.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een schamele 30 miljoen Britse Ponden. (oftewel 25 miljoen euro) vind ik toch wat MWOAH
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je trouwens nog een vervanger halen voor Wieffer als je al 3 man hebt voor zijn positie.
Nadje, Zechiel en Zerrouki gaan shinen dit jaar.
FC Dordrecht zoekt ook nog een 6. (Nadje dus)quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je trouwens nog een vervanger halen voor Wieffer als je al 3 man hebt voor zijn positie. Willen we alles vierdubbel bezet hebben ofzo?
Dat is leuk als je weer ergens rond plek 4 tot 6 wil eindigen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je trouwens nog een vervanger halen voor Wieffer als je al 3 man hebt voor zijn positie. Willen we alles vierdubbel bezet hebben ofzo?
Ik durf er wel op in te zetten dat 2 van die 3 na 1 september niet bij Feyenoord spelen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Pistolero het volgende:
Zechiel zou inderdaad lekker bij een Heracles of Zwolle moeten gaan ballen voor een jaartje.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik durf er wel op in te zetten dat 2 van die 3 na 1 september niet bij Feyenoord spelen.
Middenveld van Milambo, Zechiel en 't Zand. Sauer en Slory op de flanken en Read op rechtsback. Intens genot.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:10 schreef Slobeend het volgende:
@:pistolero wil elke jeugdspeler die enigszins met een bal om kan gaan in de basis. JEUGD JEUGD JEUGD
Op naar de Keukenkampioen divisie!quote:Op zondag 23 juni 2024 22:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Middenveld van Milambo, Zechiel en 't Zand. Sauer en Slory op de flanken en Read op rechtsback. Intens genot.
Waar kan ik tekenen?
Jij bent echt niet goed met cijfers h่.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik doe mijn best, daar gaat het om.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed met cijfers h่.
De pond is nog nooit lager dan de euro geweest.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, daar gaat het om.
(Had gewoon de verkeerde wisselkoers)
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brighton lijkt me sportief gezien wel een uitstekende keuze van Wieffer. Stapje hoger betwijfel ik of hij echt basisspeler is. Enigszins jammer van gebrek aan Europees voetbal aldaar dat zou nog een overweging waard zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |