Afellay is een cheatquote:Op maandag 24 juni 2024 11:07 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Zelfs zonder zijn vriendje Van Persie wil Afellay het liefst bij Feyenoord blijven @:psvcl
Naar welke club vertrok Pascal Bosschaart na Feyenoord?quote:Op maandag 24 juni 2024 12:19 schreef Scrummie het volgende:
!!! OMGEKEERDE QUIZ ALARM !!! !!! OMGEKEERDE QUIZ ALARM !!! !!! OMGEKEERDE QUIZ ALARM !!! !!! OMGEKEERDE QUIZ ALARM !!!
Het antwoord van de quiz vraag vrijdag was 'Naar ADO Den Haag, in 2008'.
Wie weet welke vraag bij dit antwoord hoort?
Helaas. Je zit wel in de buurt.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar welke club vertrok Pascal Bosschaart na Feyenoord?
Je weet nog niet eens wat de vraag was!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:37 schreef Caland het volgende:
Derijck was overigens ook goed zie ik nu
Wat een waardeloze quiz en quizmaster.
Je krijgt een half punt ouwe reus.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:37 schreef Caland het volgende:
Derijck was overigens ook goed zie ik nu
Wat een waardeloze quiz en quizmaster.
Die staat er gewoon tussenquote:Op maandag 24 juni 2024 12:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen is nu al afgeschreven.
Ja en veel later.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die staat er gewoon tussen
Of bedoel je het feit dat ie individueel moet starten?
Snap wel dat hij daar zelf heen wil, zou daar perfect passenquote:Op maandag 24 juni 2024 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Blijkbaar heeft de zaakwaarnemer van Hancko geroepen dat er momenteel wordt onderhandeld met Atltico en dat serieuzer is dan elke andere genteresseerde club.
https://www.marca.com/fut(...)2601deb578b45b3.html
Gaat hij wel de boeken in als duurste verdediger die Atltico ooit heeft aangetrokken.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap wel dat hij daar zelf heen wil, zou daar perfect passen
Maar dan moeten ze wel gewoon betalen. Anders kankertyfstraal ik ze zo het water in.
Ja vind je? Vond juist het ideale aan Hancko dat je met hem altijd een linie hoger kan verdedigen terwijl ik de defensie van Atletico tegen ons juist vrij statisch vond. Maar wellicht zie ik dat verkeerd.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Contract tot 2028, gewoon poot stijf houden. Vreemd om te verlengen als je nu ineens heel graag weg wil.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze wel gewoon betalen. Anders kankertyfstraal ik ze zo het water in.
Ik snap wel dat je als verdediger graag onder Simeone zou willen spelen. Verder ben ik niet zo op de hoogte van de speelstijl van Atletico, daar kijk ik te weinig buitenlands (en vooral Spaans) voetbal voor.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja vind je? Vond juist het ideale aan Hancko dat je met hem altijd een linie hoger kan verdedigen terwijl ik de defensie van Atletico tegen ons juist vrij statisch vond. Maar wellicht zie ik dat verkeerd.
Zou niet al teveel waarde hechten aan de woorden van een zaakwaarnemer. Allemaal onderdeel van het spelletje.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Contract tot 2028, gewoon poot stijf houden. Vreemd om te verlengen als je nu ineens heel graag weg wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |