SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Priske is een lollige vent.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geeft Priske een beetje leuke persco's eigenlijk?
Spelers van andere clubs waar Arend gigantisch fan van was zou ik juist mee oppassenquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Geen idee of dit betrouwbaar is, maar een acceptabel bedrag én een speler waar Arend een gigantische fan van was zie ik wel zitten eigenlijk.
quote:
Priske kent hem ook goed. Maar dan scouten we die spelers blijkbaar niet en wordt er iemand weer erg boos.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spelers van andere clubs waar Arend gigantisch fan van was zou ik juist mee oppassen
quote:HOME TOPNIEUWS EXCLUSIEF: STENGS-LAZIO, NIEUWE CONTACTEN VANDAAG. FEYENOORD DRINGT AAN OP ISAKSEN
We herhalen wat we gisteren meldden over Calvin Stengs: Lazio kan elk moment een deal sluiten van 10 miljoen plus 2 miljoen aan bonussen. Feyenoord heeft groen licht gegeven voor die bedragen, maar deals moeten gesloten worden, anders praten we over niets. En vandaag wordt een dag van verdere updates tussen de clubs. Feyenoord is al op zoek naar een vervanger, dus het hangt af van Lazio. Feyenoord zal nogmaals aangeven bereid te zijn tot een ruil op gelijke voorwaarden met Isaksen, de aanvallende buitenspeler waar Oranje afgelopen zomer naar op zoek was voordat hij naar Lazio ging.
Vertaald met DeepL.com (gratis versie)
Je gaat maar een of twee posities correct hebben vrees ik.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WellenGod
Aankoop - Trauner - Beelen - Hancko (zolang Hartman er niet is natuurlijk he, voor iedereen weer witheet wordt)
Zerrouki - Ivanusec - Timber
Isaksen - Ueda - Sauer (Aankoop)
Makkelijk eerste.
Ik hoop zo dat Sauer aankomend seizoen veel meer speeltijd krijgt.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WellenGod
Aankoop - Trauner - Beelen - Hancko (zolang Hartman er niet is natuurlijk he, voor iedereen weer witheet wordt)
Makkelijk eerste.
We gaan het 1 september zien.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat maar een of twee posities correct hebben vrees ik.
Met Zerrouki Ivanusec en Ueda ja?quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WellenGod
Makkelijk eerste.
Nieuwe trainer genot.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Zerrouki Ivanusec en Ueda ja?
Drie stuks die tweede seizoen opeens wel kunnen voetballen?
Bijlow blijft gewoon eerste keeperquote:Op woensdag 19 juni 2024 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan het 1 september zien.![]()
Ik zet in op minimaal 8.
Dacht even dat ik een post van Klaas aan het lezen was.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijlow blijft gewoon eerste keeper
Nieuwkoop start gewoon basis
Trauner gaat naar het bankie, Beelen speelt daar natuurlijk
Hancko doet het veel te goed met Slowakije en gaat verkocht worden vrees ik
Zerrouki gaat nooit meer wat worden, die kan er niks van
Ivanusec gaat naar linksbuiten, dat is geen 10, hoe kan je Stengs een slapzak noemen en veel grotere slapzak Ivanusec op 10 willen, kom op zeg
Timber blijft hopelijk (alhoewel insiders ZKA en Caland zeggen van niet)
Isaksen KOMT NIET
Ueda, tja, lijkt mij sterk dat die Carranza niet beter is (en ik denk dat Santi blijft)
Sauer heeft nog te veel concurrentie, maar wie weet.
Maar we gaan het zien, juni is nog veel te vroeg voor opstellingslijstjes
Ik eet twee eieren per dag.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dacht even dat ik een post van Klaas aan het lezen was.
Kan je je post niet daarmee beginnen, nu heb ik je lijstje voor niets gelezen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die gaan we verkopen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:07 schreef Caland het volgende:
Geen idee waarom @:dombohetolifantje1 Paixao vergeten is aangezien hij altijd top is in warme maanden
Eigenlijk had ik daar ook Lingr willen neerzetten ipv Ivanusec. Maar goed.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijlow blijft gewoon eerste keeper
Nieuwkoop start gewoon basis
Trauner gaat naar het bankie, Beelen speelt daar natuurlijk
Hancko doet het veel te goed met Slowakije en gaat verkocht worden vrees ik
Zerrouki gaat nooit meer wat worden, die kan er niks van
Ivanusec gaat naar linksbuiten, dat is geen 10, hoe kan je Stengs een slapzak noemen en veel grotere slapzak Ivanusec op 10 willen, kom op zeg
Timber blijft hopelijk (alhoewel insiders ZKA en Caland zeggen van niet)
Isaksen KOMT NIET
Ueda, tja, lijkt mij sterk dat die Carranza niet beter is (en ik denk dat Santi blijft)
Sauer heeft nog te veel concurrentie, maar wie weet.
Ik denk dat @dombo gelijk heeft. We hebben drie linksbuitens dus er gaat vast ééntje weg.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je hem was vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |