Nou ja niet extreem aanvallend, en daar is Hancko juist uitermate geschikt voor, dat je volledig op de helft van de tegenstander kan spelen en niet eens kwetsbaar achterin bent is een zeldzame luxe die je voornamelijk aan Hancko te danken hebt. Maar goed ik begrijp nog steeds niet goed hoe Feyenoord aan een speler van dat niveau is gekomen, het is veruit de beste speler van de Eredivisie. Gezien zijn lange contract zou ik hem niet eens voor 40/45 miljoen weg willen doen.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je als verdediger graag onder Simeone zou willen spelen. Verder ben ik niet zo op de hoogte van de speelstijl van Atletico, daar kijk ik te weinig buitenlands (en vooral Spaans) voetbal voor.
Tsja, als eredivisieclub en als Feyenoord écht stappen wil gaan zetten ontkom je niet aan een massale leegloop deze zomer. Het ijzer smeden wanneer het heet is geldt wat mij betreft zeker voor Wieffer, Geert en Hancko. Bij een Timber en Gimenez zou je nog wel een seizoen kunnen wachten.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja niet extreem aanvallend, en daar is Hancko juist uitermate geschikt voor, dat je volledig op de helft van de tegenstander kan spelen en niet eens kwetsbaar achterin bent is een zeldzame luxe die je voornamelijk aan Hancko te danken hebt. Maar goed ik begrijp nog steeds niet goed hoe Feyenoord aan een speler van dat niveau is gekomen, het is veruit de beste speler van de Eredivisie. Gezien zijn lange contract zou ik hem niet eens voor 40/45 miljoen weg willen doen.
Hancko en Wieffer zijn zo ontzettend goed dat het ijzer volgende zomer nog altijd net zo heet is, zo niet heter. Het zijn je belangrijkste spelers en ze worden eerder onder- dan overschat, je gaat nu nooit het bedrag krijgen wat ze echt waard zijn (in tegenstelling tot Hartman en Gimenez die naar mijn mening een tijdje juist nogal overschat werden en die je graag op hun piek verkocht had).quote:Op maandag 24 juni 2024 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als eredivisieclub en als Feyenoord écht stappen wil gaan zetten ontkom je niet aan een massale leegloop deze zomer. Het ijzer smeden wanneer het heet is geldt wat mij betreft zeker voor Wieffer, Geert en Hancko. Bij een Timber en Gimenez zou je nog wel een seizoen kunnen wachten.
Vind dat altijd moeilijk inschatten. Feyenoord is nu hot, je trainer is net naar één van de grootste clubs ter wereld gegaan, Hancko speelt een goed EK. Dat zijn meestal wel de momenten waarop je wil gaan cashen.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko en Wieffer zijn zo ontzettend goed dat het ijzer volgende zomer nog altijd net zo heet is, zo niet heter. Het zijn je belangrijkste spelers en ze worden eerder onder- dan overschat, je gaat nu nooit het bedrag krijgen wat ze echt waard zijn (in tegenstelling tot Hartman en Gimenez die naar mijn mening een tijdje juist nogal overschat werden en die je graag op hun piek verkocht had).
Gezien hun contracten tot respectievelijk 2028 en 2027 zou ik er eigenlijk alles op inzetten om ze nog een jaar te behouden, je krijgt er dan echt niet meer minder voor. Maar die vormdip van Gimenez en blessure van Hartman gooien wel wat roet in het eten, want nu wil je die miljoenen ergens anders vandaan halen.
Naar mijn mening is het te behouden, we zijn financieel gezond en bij sommige spelers moet je concluderen dat er eigenlijk nooit een goed moment gaat zijn om te cashen, Wieffer en Hancko vallen daar wel onder. De kans dat je hun kwaliteiten op de korte termijn kan vervangen is nihil en hoewel ze niet veel meer in waarde gaan stijgen, zal het ook niet gauw minder worden.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat altijd moeilijk inschatten. Feyenoord is nu hot, je trainer is net naar één van de grootste clubs ter wereld gegaan, Hancko speelt een goed EK. Dat zijn meestal wel de momenten waarop je wil gaan cashen.
Moet het wel echt een dikke transfersom zijn. Hancko is de afgelopen 2 jaar de enige echte constante geweest in de verdediging en heeft soms gevoelsmatig in z'n eentje een hoop gevaarlijke situaties voorkomen. Daarnaast is ie nooit geblesseerd. Praktisch onvervangbaar.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat altijd moeilijk inschatten. Feyenoord is nu hot, je trainer is net naar één van de grootste clubs ter wereld gegaan, Hancko speelt een goed EK. Dat zijn meestal wel de momenten waarop je wil gaan cashen.
Uiteindelijk moet je je huid duur verkopen maar niet vergeten dat je maar een simpel eredivisieclubje bent die op nationaal niveau niet eens de hoogste salarissen kan bieden.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het te behouden, we zijn financieel gezond en bij sommige spelers moet je concluderen dat er eigenlijk nooit een goed moment gaat zijn om te cashen, Wieffer en Hancko vallen daar wel onder. De kans dat je hun kwaliteiten op de korte termijn kan vervangen is nihil en hoewel ze niet veel meer in waarde gaan stijgen, zal het ook niet gauw minder worden.
Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan, zoals ik al zei de twee spelers op wie je nu ideaal had kunnen cashen zijn enigszins weggevallen, en de speler heeft ook wat te willen
Herman?quote:Op zondag 23 juni 2024 17:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bijstand. Werken moet in je aard liggen.
Noem het maar bloedje heet, al een jaar je beste middenvelder die op het einde van het seizoen geblesseerd raakt en het EK misloopt waar hij gezien alle blessures waarschijnlijk basisspeler was geweest. En de beoogde vervanger speelde waardeloos in zijn afwezigheid.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand te laat weggegaan is.
Het ijzer is nu BLOEDJE heet. Dus een Wieffer zou je altijd moeten laten gaan nu.
Al besprokenquote:
quote:Feyenoord legt zoon Tomasson vast
19.07,
Vandaag
2 Reacties
Luca Dahl Tomasson treedt in de voetsporen van zijn vader. De zestienjarige middenvelder heeft een tweejarig contract getekend bij Feyenoord.
Feyenoord legt zoon Tomasson vast
© Pro Shots
DELEN:
De zoon van Jon Dahl Tomasson, die met Feyenoord de UEFA Cup won in 2002, komt over van Blackburn Rovers. Bij die club was Tomasson sr. tot 9 februari werkzaam als hoofdtrainer. Sinds 1 maart fungeert hij als bondscoach van Zweden.
'Feyenoord is voor mij in veel opzichten een speciale club', aldus de aanwinst van Feyenoord op de clubwebsite. 'Als kleine jongen kwam ik regelmatig in De Kuip om naar de wedstrijden van mijn vader te kijken. Dat ik nu in zijn voetsporen kan treden maakt het voor mij extra bijzonder. Ik kan niet wachten om zelf ook in het Feyenoord-shirt te spelen en te laten zien wat ik in huis heb.'
Tomasson zal in eerste instantie aansluiten bij Feyenoord Onder-17, zo melden de Rotterdammers.
Daarover gesproken: aangezien hij vandaag alweer meetraint en Oranje pas 2 groepswedstrijden gespeeld heeft. Hij had best mee kunnen gaan.quote:Op maandag 24 juni 2024 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noem het maar bloedje heet, al een jaar je beste middenvelder die op het einde van het seizoen geblesseerd raakt en het EK misloopt waar hij gezien alle blessures waarschijnlijk basisspeler was geweest. En de beoogde vervanger speelde waardeloos in zijn afwezigheid.
Hij is iig niet van de melkboer.quote:
Hoe jij geen Technisch Directeur bent geworden is mij een raadsel…quote:Op maandag 24 juni 2024 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook aangegeven een stap te willen maken. Dan moet je daar niet te moeilijk over doen. Aangezien het een Engelse subtopper is die vast geen Europees voetbal haalt kan je geen clausules inbouwen.
Dan hadden we Kökcü voor 2 miljoen aan Augsburg verkocht ofzoquote:Op maandag 24 juni 2024 21:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoe jij geen Technisch Directeur bent geworden is mij een raadsel…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |