We hebben het over Calvin Stengs, die vooral op 8 of 10 speelt de laatste jaren en afgelopen seizoen goed was voor 18 assists en 8 goals. Overigens geeft transfermarkt ook al een waarde van 15 aan. https://www.transfermarkt.nl/calvin-stengs/profil/spieler/409344quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
20 miljoen marktconform? Op basis van wat precies? Het Nederlands elftal ligt qua buitenspelers echt compleet op zijn gat en zelfs daar zit hij niet bij..
Verbaasd zijn over 20 miljoen. Zelfs Til ging voor 18 miljoen en de markt is nog gekker geworden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
20 miljoen marktconform? Op basis van wat precies? Het Nederlands elftal ligt qua buitenspelers echt compleet op zijn gat en zelfs daar zit hij niet bij..
Er is zelfs een club in de wereld te vinden die 7 miljoen gaat neerleggen voor Rosario, de bruine Jorrit Hendrix.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Verbaasd zijn over 20 miljoen. Zelfs Til ging voor 18 miljoen en de markt is nog gekker geworden.
Dat Bergwijn minstens 60 miljoen waard is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Verbaasd zijn over 20 miljoen. Zelfs Til ging voor 18 miljoen en de markt is nog gekker geworden.
En Summerville gaat makkelijk 40 miljoen opleveren. En die zit er ook niet bij. Dus je punt is?
Eerst morgen die Fransen slopen in plaats van meisje Veerman (of middelmaat Dumfries, maar dat zal wel niet)quote:
20 miljoenquote:Atlético Madrid brengt formeel bod uit op Hancko
Atlético Madrid heeft zich officieel bij Feyenoord gemeld om Dávid Hancko over te nemen. De verdediger is ondertussen met Slowakije actief op het EK en staat in de groep met België, Roemenië en Oekraïne verdienstelijk op de gedeelde eerste plaats in de poule. Nadat Hancko er ook op het Europese podium met kop en schouder bovenuit stak, is Atléti gas gaan geven: de club uit Madrid probeert vroeg in de window een transfer van de grond te krijgen. Hancko kan de opvolger van de linksbenige Mario Hermoso worden, die deze zomer uit contract loopt in Madrid.
Een eerste geruststelling voor de Feyenoordsupporter: de aanbieding van de club uit de Spaanse La Liga komt volgens ingewijden 'bij lange na niet in de buurt' van wat Feyenoord verlangt. Er leeft intern dan ook scepsis of de verdediger deze zomer überhaupt wel een uitgaande transfer maakt. Atléti heeft het openingsbod ter waarde van zo'n 20 miljoen euro direct van tafel geveegd zien worden door Feyenoord directeur Dennis te Kloese, al blijft de Madrileense belangstelling concreet voortbestaan. Een nieuwe, verbeterde Madrileense aanbieding is dan ook niet uitgesloten: Atlético lijkt op een later moment terug te keren met een verbeterde formele aanbieding.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
20 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb in ieder geval al gelachen vandaag, ik neem aan Dennis ook
Voor 20 miljoen mogen ze een SCC van Feyenoord en komend seizoen komen kijken naar Hancko.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
20 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft zijn Engels geoefend merk ik! Was altijd al prima, maar hij kwam soms nog ff in de knel met zinsopbouw en uitspraak van bepaalde klanken, maar klinkt echt soepel nu. Denk dat Arend Martijn erg zelfbewust is en absoluut niet van die Van Gaal/Koeman/Ten Hag filmpjes wil van zichzelf.quote:
Martin van Geel spreekt van een uitstekende winst op een belangrijke speler die je zo’n stap gunt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
20 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie stap lijkt mequote:Benita naar Heracles
De eerste uitgaande zomertransfer is een feit: Mimeirhel Benita gaat, nadat zijn contract in Rotterdam formeel verlengd wordt, spoedig de nieuwste aanwinst van Heracles Almelo worden. Daarmee blijft de rechtsback actief in de Eredivisie.
Het jeugdproduct van Feyenoord kwam afgelopen seizoen uit voor stadsgenoot Excelsior Rotterdam, waar hij voornamelijk aan het slot van het seizoen wist te imponeren. RKC Waalwijk gooide deze maand ook een lijntje uit naar zijn diensten, maar het is Heracles Almelo waar de keuze op is gevallen. Benita gaat in Almelo spelen onder trainer Erwin van de Looi.
Feyenoord bezit aan het begin van het nieuwe seizoen nog altijd over een overschot aan rechtsbacks. Er wordt dan ook meer beweging verwacht op die positie. Intern wordt aangenomen dat Lutsharel Geertruida, Marcus Holmgren Pedersen en Naraysho Kasanwirjo een transfer gaan maken. Over laatstgenoemde is nog wat twijfel, gezien hij ook centraal uit de voeten kan.
De Rotterdammers lenen Benita voor één seizoen uit, zonder koopoptie. Zoals gemeld gaat zijn contract eerst nog met een jaar verlengd worden. De 20-jarige rechtervleugelverdediger keert in de zomer van 2025 terug bij Feyenoord.
Zit hij al niet best dicht tegen het eerste aan?quote:
Voorspelling: hij gaat niet naar Atlético.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
20 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Guus Til 2.0quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bullaude komt trouwens ook weer terug.
Hopelijk kunnen we daar nog wat wisselgeld voor vangen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bullaude komt trouwens ook weer terug.
Nog steeds beter dan de teringzooi die we 14 jaar geleden hadden rondlopen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we daar nog wat wisselgeld voor vangen.
Bullaude, Pedersen, Kasandinges, Van den Belt, Ueda, eruit met die kkzooi.
Atletico mag dat pretpakketje hebben voor 20 miljoen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we daar nog wat wisselgeld voor vangen.
Bullaude, Pedersen, Kasandinges, Van den Belt, Ueda, eruit met die kkzooi.
Moet je toch alsnog wel 25 uit kunnen halenquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met eenjarig contract zal dat wel wat meevallen vermoed ik.
Tien tot maximaal vijftien miljoen denk ik eerder.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je toch alsnog wel 25 uit kunnen halen
quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tien tot maximaal vijftien miljoen denk ik eerder.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tien tot maximaal vijftien miljoen denk ik eerder.
Nee hoor, 25 is niet een beetje veel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
25 is wel een beetje veel.
Maximaal 20.
Voor een eenjarig contract wel een beetje heel veel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, 25 is niet een beetje veel.
Kreeg je niet al max 17 voor een Senesi na een jaar waarin je met afstand derde werd? En dan blij wezen met 20. Zelfs bij de Duitser hadden ze het laatst over 25 miljoenquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor een eenjarig contract wel een beetje heel veel.
Zou leuk zijn als plekken op de ranglijst meewerken in de uiteindelijke transfersom, zouden we echt kunnen lachen bij Ajax.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kreeg je niet al max 17 voor een Senesi na een jaar waarin je met afstand derde werd? En dan blij wezen met 20. Zelfs bij de Duitser hadden ze het laatst over 25 miljoen
Zelfs Pavlidis gaat met een jaarcontract weg voor 20. Ja het is een spits. Maar wel bij de nr 4 van NL (met afstand) en die heeft een stuk minder kapitaalkrachtige clubs achter zich aan.
Ja is wel weer zo. Hele markt draait met de jaar meer door. Maar Feyenoord zal altijd de uitzondering blijven.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als plekken op de ranglijst meewerken in de uiteindelijke transfersom, zouden we echt kunnen lachen bij Ajax.
Maar zo werkt het dus niet.
Dat ligt aan de kwaliteit van de spelers.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja is wel weer zo. Hele markt draait met de jaar meer door. Maar Feyenoord zal altijd de uitzondering blijven.
En tuurlijk speelt dat wel mee. Denk je dat ze ook maar een bod van 40+ miljoen krijgen als voor Kudus? Laat staan als de periode met De Jong en De Ligt
Ja dit minderwaardigheidscomplex ga je idd nooit meer vanaf komen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de kwaliteit van de spelers.
Niet aan de ranglijst. Ajax gaat gewoon weer miraculeuze winsten pakken op spelers die ze afgelopen seizoen gehaald hebben. Zou volgens jouw theorie niet kunnen.
Knettergek.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja dit minderwaardigheidscomplex ga je idd nooit meer vanaf komen.
Maar ok goed om te weten dat jij Lingr op hetzelfde niveau als lingr schaart.
Naja, die spelen wel mee, en wat dat betreft is het zonde dat Koeman de ernstig beperkte Dumfries heilig heeft verklaard.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Straks gaan speelminuten op het EK nog meespelen.
Maar ziet Ronald dat ookquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, die spelen wel mee, en wat dat betreft is het zonde dat Koeman de ernstig beperkte Dumfries heilig heeft verklaard.
Maar tegen Frankrijk zie ik weinig andere logische formaties zonder Geert, dus ach
Ik vrees dat ie Blind ziet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ziet Ronald dat ook
Het feit dat Kooij ons nu niet mag fluiten maakt Stengs al 100 miljoen waardquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |