Wel weer de klassieke valkuil van jezelf te weinig belonen en dan de laatste 20 minuten zie je de gelijkmaker gewoon al van kilometers aankomen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
Frimponggod. Leuk potje verder, een middenveld zonder matige Eredivisiespelers en het spel is opeens wel om aan te zien. En dan waren er mensen die zeiden dat we De Jong niet meer nodig hadden want Schouten was er. (lol)
Typisch Nederlands! Al hadden ze de zaakjes tot de (domme/onnodige) rode kaart van Hato heel aardig voor elkaar. Met 11 tegen 10 beland je zeker tegen Spanje natuurlijk in één grote rondo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel weer de klassieke valkuil van jezelf te weinig belonen en dan de laatste 20 minuten zie je de gelijkmaker gewoon al van kilometers aankomen.
Los van dat je geen spits hebt en geen wereldkeeper heb je op papier een aardig waanzinnige selectie eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Typisch Nederlands! Al hadden ze de zaakjes tot de (domme/onnodige) rode kaart van Hato heel aardig voor elkaar. Met 11 tegen 10 beland je zeker tegen Spanje natuurlijk in één grote rondo.
Een wijs man zei ooit tegen mij dat je op papier geen wedstrijden wint.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van dat je geen spits hebt en geen wereldkeeper heb je op papier een aardig waanzinnige selectie eigenlijk.
Jammer van de bondscoach.
Ach we haalden ook bijna de halve finale met shagroker Noppert op goal. Geen spits is wel ja, jammer.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van dat je geen spits hebt en geen wereldkeeper heb je op papier een aardig waanzinnige selectie eigenlijk.
Jammer van de bondscoach.
Die speelde cucurella helemaal zoekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
Frimponggod. Leuk potje verder, een middenveld zonder matige Eredivisiespelers en het spel is opeens wel om aan te zien. En dan waren er mensen die zeiden dat we De Jong niet meer nodig hadden want Schouten was er. (lol)
Ik noemde het meer om de zeer waarschijnlijke ‘ja maar de keeper’ te weerleggen. Ik ben best tevreden met Verbruggen, prima Premier League keeper. Gaat altijd jammer blijven dat Bijlows lichaam ongeschikt is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach we haalden ook bijna de halve finale met shagroker Noppert op goal. Geen spits is wel ja, jammer.
Het wordt tijd dat Arend Martijn zijn landsplicht gaat vervullen.
Ja eens hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik noemde het meer om de zeer waarschijnlijke ‘ja maar de keeper’ te weerleggen. Ik ben best tevreden met Verbruggen, prima Premier League keeper. Gaat altijd jammer blijven dat Bijlows lichaam ongeschikt is.
Het zal hierna wel Bosz gaan worden, ik zie geen enkele andere kandidaat na het WK beschikbaar worden.
Ik durfde gisteren niet inloggenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef -XOR- het volgende:
Godver, nu komt @:capuchon_jongen ons zeker uitlachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |