Bedankt, ja m'n gevoel klopte toch blijkbaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:38 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd @:3rr0r met de juiste voorspelling
Ja ok Deanquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen verdiend gelijkspel, maar wel lekker.
Je moet altijd vertrouwen op je eerste gevoel!quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bedankt, ja m'n gevoel klopte toch blijkbaar
Die komen van rechts.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:38 schreef Wotte het volgende:
Weet iemand waar de obsessie van vrachtwagenchauffeurs vandaan komt om zoveel mogelijk lampjes op de truck te monteren? Reed er eentje tegemoet dat was godverdomme net een kerstboom.
Hiervoor alleen al zou je uit je ambt gezet moeten worden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helaas was deze blessuretijd niet te overbruggen.
Beste voorspeller in lange tijd inmiddels.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bedankt, ja m'n gevoel klopte toch blijkbaar
Bronquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:39 schreef leolinedance het volgende:
quote][[ afbeelding ] Op donderdag 20 maart 2025 22:38 schreef cosmosis het volgende: PSV juigt, landverraders
Mwah, ik zie Spanje gewoon winnen hoor.quote:
Ze = Nederlandquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik zie Spanje gewoon winnen hoor.
Lol niemand wil in die kut groep tegen Turkije en Georgiequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland tegen Spanje:
Gefeliciteerd met jullie punt.
Spanje tegen Nederland.
Gefeliciteerd, ook een punt.
Tijd voor de 600 broodjesquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland tegen Spanje:
Spanje tegen Nederland:
En we staan nog steeds samen onderaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland tegen Spanje:
Spanje tegen Nederland:
Die verliest van Oekraïne, dan heb je weinig rechten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef -XOR- het volgende:
Godver, nu komt @:capuchon_jongen ons zeker uitlachen.
Frankrijk dat verliest is ook heerlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef Zorro het volgende:
Ik weet nog iets wat het een beetje goed maakt:
Oekraine - Belgie 3-1
Ik lees het net ja. (Bedankt voor de mention goede vriend @KingRoland )quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |