Bedankt, ja m'n gevoel klopte toch blijkbaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:38 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd @:3rr0r met de juiste voorspelling
Ja ok Deanquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen verdiend gelijkspel, maar wel lekker.
Je moet altijd vertrouwen op je eerste gevoel!quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bedankt, ja m'n gevoel klopte toch blijkbaar
Die komen van rechts.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:38 schreef Wotte het volgende:
Weet iemand waar de obsessie van vrachtwagenchauffeurs vandaan komt om zoveel mogelijk lampjes op de truck te monteren? Reed er eentje tegemoet dat was godverdomme net een kerstboom.
Hiervoor alleen al zou je uit je ambt gezet moeten worden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Helaas was deze blessuretijd niet te overbruggen.
Beste voorspeller in lange tijd inmiddels.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bedankt, ja m'n gevoel klopte toch blijkbaar
Bronquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:39 schreef leolinedance het volgende:
quote][[ afbeelding ] Op donderdag 20 maart 2025 22:38 schreef cosmosis het volgende: PSV juigt, landverraders
Mwah, ik zie Spanje gewoon winnen hoor.quote:
Ze = Nederlandquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik zie Spanje gewoon winnen hoor.
Lol niemand wil in die kut groep tegen Turkije en Georgiequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland tegen Spanje:
Gefeliciteerd met jullie punt.
Spanje tegen Nederland.
Gefeliciteerd, ook een punt.
Tijd voor de 600 broodjesquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland tegen Spanje:
Spanje tegen Nederland:
En we staan nog steeds samen onderaan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland tegen Spanje:
Spanje tegen Nederland:
Die verliest van Oekraïne, dan heb je weinig rechten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef -XOR- het volgende:
Godver, nu komt @:capuchon_jongen ons zeker uitlachen.
Frankrijk dat verliest is ook heerlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef Zorro het volgende:
Ik weet nog iets wat het een beetje goed maakt:
Oekraine - Belgie 3-1
Ik lees het net ja. (Bedankt voor de mention goede vriend @KingRoland )quote:
Spanje speelt spannende spelletjes, sport spruit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef Montagui het volgende:
Spanje steelt een punt. Dat had ik van tevoren niet gedacht.
Doet het prima bij Joenaited momenteel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:43 schreef SonicVolcano het volgende:
De Ligt brengt alleen maar ongeluk
Het is echt zijn schuld
Dutch Fanatics steunt Oranje en Jenning de Boo!quote:
Zo fanatiek dat we het in het Engels opschrijven!quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Trouwens het publiek was vanavond ook echt dood.
Sfeerloze bende
Ik heb je lief genoemd maar ook een idioot.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik lees het net ja. (Bedankt voor de mention goede vriend @:KingRoland )
Daar ben ik dan heel blij mee.Dat hij maar ver weg van mij blijft.
Ja dit zag ik ook. Best verrassend. Komen we goed weg met een gelijkspel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
xG 0.6 - 1.5
Spanje bestolen van de overwinning
Zou het iemand wat boeien?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb je lief genoemd maar ook een idioot.
Ja je kan beter als Ninja Turtle naar de Arena gaan met rotjes en vuurpijlenquote:
Mij niet.quote:
Zyklon B gaat er dwars doorheen. @Calandquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja je kan beter als Ninja Turtle naar de Arena gaan met rotjes en vuurpijlen
@RipCity heeft zich schor geschreeuwdquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Sfeerloze bende
Tja, ze zitten er wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Sfeerloze bende
Neuh vond het maar matig. Kuip publiek overrated as usualquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:RipCity heeft zich schor geschreeuwd
Koekoek sowquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mij niet.
Sowieso heb je niks aan die halve keutels. Ik durf gerust te zeggen dat ik user Wotte wel een tia gun.
Vind je dit niet gewoon waanzinnig stoer dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja je kan beter als Ninja Turtle naar de Arena gaan met rotjes en vuurpijlen
xG van 1 wedstrijd zeggen niet al teveel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
xG 0.6 - 1.5
Spanje bestolen van de overwinning
Dat nihilisme staat je niet. Ook jij mag er zijn. Kom geef me een knuffel. Alleraardigste moderator.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mij niet.
Sowieso heb je niks aan die halve keutels. Ik durf gerust te zeggen dat ik user Wotte wel een tia gun.
"No, nobody brought an extra bag!"quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je dit niet gewoon waanzinnig stoer dan?
[ afbeelding ]
xDquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
xG van 1 wedstrijd zeggen niet al teveel.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
"No, nobody brought an extra bag!"
KOEKOEKquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mij niet.
Huijsen wordt dan ook de beste verdediger ter wereld.quote:
Real heeft m al bijna binnenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Huijsen wordt dan ook de beste verdediger ter wereld.
Dat zou zonde zijn, het is een echte Premier League verdediger. Bij Real blijft de helft van zijn kwaliteiten onderbelicht.quote:
Nu pas viel mn zn lengte op tussen zn medespelers .. kruising tussen een van Dijk. Roberto Carlos en die "hoe heet die ook al wwer " krullenbol .. we wachten af .. Hij sprak beter Spaans dan Justinquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn, het is een echte Premier League verdediger. Bij Real blijft de helft van zijn kwaliteiten onderbelicht.
Wat een kwast is die @Coco tochquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:40 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:onlogisch kijk eens wat @:coco doet
Ik gun je in ieder geval geen onheil in je leven. Kan je nog een voorbeeld aan nemen, grote vriend.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mij niet.
Wel weer de klassieke valkuil van jezelf te weinig belonen en dan de laatste 20 minuten zie je de gelijkmaker gewoon al van kilometers aankomen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
Frimponggod. Leuk potje verder, een middenveld zonder matige Eredivisiespelers en het spel is opeens wel om aan te zien. En dan waren er mensen die zeiden dat we De Jong niet meer nodig hadden want Schouten was er. (lol)
Typisch Nederlands! Al hadden ze de zaakjes tot de (domme/onnodige) rode kaart van Hato heel aardig voor elkaar. Met 11 tegen 10 beland je zeker tegen Spanje natuurlijk in één grote rondo.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel weer de klassieke valkuil van jezelf te weinig belonen en dan de laatste 20 minuten zie je de gelijkmaker gewoon al van kilometers aankomen.
Los van dat je geen spits hebt en geen wereldkeeper heb je op papier een aardig waanzinnige selectie eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Typisch Nederlands! Al hadden ze de zaakjes tot de (domme/onnodige) rode kaart van Hato heel aardig voor elkaar. Met 11 tegen 10 beland je zeker tegen Spanje natuurlijk in één grote rondo.
Een wijs man zei ooit tegen mij dat je op papier geen wedstrijden wint.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van dat je geen spits hebt en geen wereldkeeper heb je op papier een aardig waanzinnige selectie eigenlijk.
Jammer van de bondscoach.
Ach we haalden ook bijna de halve finale met shagroker Noppert op goal. Geen spits is wel ja, jammer.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van dat je geen spits hebt en geen wereldkeeper heb je op papier een aardig waanzinnige selectie eigenlijk.
Jammer van de bondscoach.
Die speelde cucurella helemaal zoekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
Frimponggod. Leuk potje verder, een middenveld zonder matige Eredivisiespelers en het spel is opeens wel om aan te zien. En dan waren er mensen die zeiden dat we De Jong niet meer nodig hadden want Schouten was er. (lol)
Ik noemde het meer om de zeer waarschijnlijke ‘ja maar de keeper’ te weerleggen. Ik ben best tevreden met Verbruggen, prima Premier League keeper. Gaat altijd jammer blijven dat Bijlows lichaam ongeschikt is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach we haalden ook bijna de halve finale met shagroker Noppert op goal. Geen spits is wel ja, jammer.
Het wordt tijd dat Arend Martijn zijn landsplicht gaat vervullen.
Ja eens hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik noemde het meer om de zeer waarschijnlijke ‘ja maar de keeper’ te weerleggen. Ik ben best tevreden met Verbruggen, prima Premier League keeper. Gaat altijd jammer blijven dat Bijlows lichaam ongeschikt is.
Het zal hierna wel Bosz gaan worden, ik zie geen enkele andere kandidaat na het WK beschikbaar worden.
Ik durfde gisteren niet inloggenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef -XOR- het volgende:
Godver, nu komt @:capuchon_jongen ons zeker uitlachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |