Spanje speelt spannende spelletjes, sport spruit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef Montagui het volgende:
Spanje steelt een punt. Dat had ik van tevoren niet gedacht.
Doet het prima bij Joenaited momenteel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:43 schreef SonicVolcano het volgende:
De Ligt brengt alleen maar ongeluk
Het is echt zijn schuld
Dutch Fanatics steunt Oranje en Jenning de Boo!quote:
Zo fanatiek dat we het in het Engels opschrijven!quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Trouwens het publiek was vanavond ook echt dood.
Sfeerloze bende
Ik heb je lief genoemd maar ook een idioot.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik lees het net ja. (Bedankt voor de mention goede vriend @:KingRoland )
Daar ben ik dan heel blij mee.Dat hij maar ver weg van mij blijft.
Ja dit zag ik ook. Best verrassend. Komen we goed weg met een gelijkspel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
xG 0.6 - 1.5
Spanje bestolen van de overwinning
Zou het iemand wat boeien?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb je lief genoemd maar ook een idioot.
Ja je kan beter als Ninja Turtle naar de Arena gaan met rotjes en vuurpijlenquote:
Mij niet.quote:
Zyklon B gaat er dwars doorheen. @Calandquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja je kan beter als Ninja Turtle naar de Arena gaan met rotjes en vuurpijlen
@RipCity heeft zich schor geschreeuwdquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Sfeerloze bende
Tja, ze zitten er wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Sfeerloze bende
Neuh vond het maar matig. Kuip publiek overrated as usualquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:RipCity heeft zich schor geschreeuwd
Koekoek sowquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mij niet.
Sowieso heb je niks aan die halve keutels. Ik durf gerust te zeggen dat ik user Wotte wel een tia gun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |