Ik heb je lief genoemd maar ook een idioot.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik lees het net ja. (Bedankt voor de mention goede vriend @:KingRoland )
Daar ben ik dan heel blij mee.Dat hij maar ver weg van mij blijft.
Ja dit zag ik ook. Best verrassend. Komen we goed weg met een gelijkspel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
xG 0.6 - 1.5
Spanje bestolen van de overwinning
Zou het iemand wat boeien?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb je lief genoemd maar ook een idioot.
Ja je kan beter als Ninja Turtle naar de Arena gaan met rotjes en vuurpijlenquote:
Mij niet.quote:
Zyklon B gaat er dwars doorheen. @Calandquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja je kan beter als Ninja Turtle naar de Arena gaan met rotjes en vuurpijlen
@RipCity heeft zich schor geschreeuwdquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Trouwens het publiek was vanavond ook echt dood.
Sfeerloze bende
Tja, ze zitten er wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Trouwens het publiek was vanavond ook echt dood.
Sfeerloze bende
Neuh vond het maar matig. Kuip publiek overrated as usualquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:RipCity heeft zich schor geschreeuwd
Koekoek sowquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mij niet.
Sowieso heb je niks aan die halve keutels. Ik durf gerust te zeggen dat ik user Wotte wel een tia gun.
Vind je dit niet gewoon waanzinnig stoer dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja je kan beter als Ninja Turtle naar de Arena gaan met rotjes en vuurpijlen
xG van 1 wedstrijd zeggen niet al teveel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
xG 0.6 - 1.5
Spanje bestolen van de overwinning
Dat nihilisme staat je niet. Ook jij mag er zijn. Kom geef me een knuffel. Alleraardigste moderator.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mij niet.
Sowieso heb je niks aan die halve keutels. Ik durf gerust te zeggen dat ik user Wotte wel een tia gun.
"No, nobody brought an extra bag!"quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je dit niet gewoon waanzinnig stoer dan?
[ afbeelding ]
xDquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
xG van 1 wedstrijd zeggen niet al teveel.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
"No, nobody brought an extra bag!"
KOEKOEKquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mij niet.
Huijsen wordt dan ook de beste verdediger ter wereld.quote:
Real heeft m al bijna binnenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Huijsen wordt dan ook de beste verdediger ter wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |