Nou dan kunnen we het WK wel vergetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:19 schreef Coco het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen!
"We zullen het nooit weten"quote:
Ben ik de enige die nul emoties krijgt van de Nations League?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:19 schreef Coco het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen!
Nee die is kroket eten bij z'n omaquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit Asensio ook nog op de bank?
Zeker nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nul emoties krijgt van de Nations League?
Maar De Kuip heeft helemaal geen hoeken!quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Coco het volgende:
Spanje krijgt alle hoeken van de Kuip te zien.
Drinkt ie koffie?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit Asensio ook nog op de bank?
I see what you did there.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Coco het volgende:
En een boterham met hagelslag erbijquote:
Niet omdat hij Europees kampioen werd met een grote invloed?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die speelt hier omdat Barcelona nagenoeg failliet was.
Het is wachten op de penalty voor de thuisploeg.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Coco het volgende:
Zwaar overhyped denk dat zelfs Gimenez beter is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet omdat hij Europees kampioen werd met een grote invloed?
Jij kijkt het Journaal in makkelijke taal twee maal omdat het de eerste keer te snel gingquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het de Nations League betrof tot aan dit moment.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zwaar overhyped denk dat zelfs Gimenez beter is.
Speelt in Indonesië.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die Kluivert speelt wel echt heel aardig trouwens, waar speelt hij? Echt nog nooit van gehoord.
Heb jij eigenlijk weleens een voetbaluitspraak gedaan waar enigszins wat van klopte?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zwaar overhyped denk dat zelfs Gimenez beter is.
Soms ren ik langs de Kuip, en dan hoor ik hem zachtjes van een afstand om een strafschop schreeuwenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wachten op de penalty voor de thuisploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |