Gekeken.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Ondertussen deelt @:tong80 een klap uit aan @:alaphilippe_ in het CL topic.
Die gast begreep m'n 1 april niet eens toen hij de mod was. Moest ik de grap uitleggen.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Ondertussen deelt @:tong80 een klap uit aan @:alaphilippe_ in het CL topic.
Gniffelen is zoooooo19e eeuws.quote:
De krapte op de arbeidsmarkt betaalt zich uit.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik chat met de belastingdienst en iemand schrijft "Je betaald".
Vrijdag frietdag en geen malle fratsenquote:Op woensdag 30 april 2025 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke dag schikt het wel ? Het is toch lekkere trek die niet te voorspellen is?
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Krijgt niet iedereen altijd bakken met geld terug dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 14:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga meteen kijken.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:51 schreef onlogisch het volgende:
Even een bommetje geplaatst in NWS.
Ik log vast weer uit voor vandaag.
Gebbetje maat. Alleen joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
Dit is wel next level trollen, ik snap wel waarom je per direct bent uitgelogd @:onlogisch
Je bent wel op dreef vandaag, makker.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebbetje maat. Alleen joden lopen altijd weg.
OF je waardeert gewoon de snelheid waarmee ik opereer. Is namelijk niet altijd het geval!quote:Op woensdag 30 april 2025 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overigens kwam je like voor deze post. Je besodemietert de boel gewoon.
quote:Op woensdag 30 april 2025 16:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
Er wordt flink aardig op je gehapt @:onlogisch
Ik ga vanavond diverse rauwe visfilets op bedjes van rijst en zeewier kanenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne.
Ik ook!quote:Op woensdag 30 april 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |