Moet je wel de kantoorwandeling voor de lunch doen, zou ik dus niet aan beginnen.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:33 schreef GGMM het volgende:
Een of andere vieze klootzak hier vond het wel een leuk idee om met z'n allen te gaan lunchen vandaag.
Oke akkoord
Zegt hij daarna 'ja wel om 1300 anders kan ik niet'
Godverdomse klootzak
Klaas heeft @Flitsbezorger naar de SC geloktquote:Op woensdag 30 april 2025 12:07 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
@:RamboDirk Kan jij een echte vrouw posten aub
Welke dag schikt het wel ? Het is toch lekkere trek die niet te voorspellen is?quote:
Op een dag dat je niet werktquote:Op woensdag 30 april 2025 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke dag schikt het wel ? Het is toch lekkere trek die niet te voorspellen is?
Stokbrood en ham/kaas. Roemeense yoghurt en peertje.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:06 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk en maak er ook een mooie dag van!
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 30 april 2025 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stokbrood en ham/kaas. Roemeense yoghurt en peertje.
quote:Op woensdag 30 april 2025 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klaas heeft @:Flitsbezorger naar de SC gelokt
Even Danny vragen wanneer het uitkomt om als de redder des FOK!s te snipperen. Of bestaat dat niet meer ? Snipperdagen.quote:
Jij weet ook steeds lastiger de weg naar deze SC te vinden, makker.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klaas heeft @:Flitsbezorger naar de SC gelokt
Ik heb helemaal niks te vertellen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij weet ook steeds lastiger de weg naar deze SC te vinden, makker.
Saai.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks te vertellen.
Ja net als deze SC.quote:
Trek eens aan mijn vinger.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:02 schreef tong80 het volgende:
Net weer vochtige oogjes.......
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |