Ze hebben alleen zoete toetjes, en ik eet of kwark of yoghurt naturel. En fruit weet ik niet eens of ze die hebben. Die haal ik altijd op de markt.quote:Op maandag 28 april 2025 02:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn ze lui wat betreft toetjes bij tafeltje dekje dat je altijd een stuk fruit eet na?
Godverdomme, die Rotterdamse tokkie in een van m'n favo podcasts.quote:Op maandag 28 april 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Krabby bij KieftJansenEgmondGijp
@:coco
quote:Op maandag 28 april 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Dickvoormekaarpodcasted.quote:Op maandag 28 april 2025 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ken je Dick van Dijk ?quote:Op dinsdag 29 april 2025 00:06 schreef 3rr0r het volgende:
Bij het tv programma Eva zit een meid die heet Coks @:RamboDirk
Geilquote:Op dinsdag 29 april 2025 00:06 schreef 3rr0r het volgende:
Bij het tv programma Eva zit een meid die heet Coks @:RamboDirk
Maar gelukkig bruist de rest van FOK! als nooit tevoren. Ziekenhuisbezoek achter de rug. Twee leuke verpleegsters bij de oedeemtherapie. Om 15:00 2 vrouwen van Iriszorg en 2 van Betuwezorg op bezoek. Dat wordt lootjes trekken voor de dames.quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze SC is al een tijdje DOOT
@:tong80
Bohhhh. Lekker maatje.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar gelukkig bruist de rest van FOK! als nooit tevoren. Ziekenhuisbezoek achter de rug. Twee leuke verpleegsters bij de oedeemtherapie. Om 15:00 2 vrouwen van Iriszorg en 2 van Betuwezorg op bezoek. Dat wordt lootjes trekken voor de dames.
Kip.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Frietjes. Met bamiblok. En mayo.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet. Het varken staat qua dier dan ook het dichtst bij de mens.quote:
Burger besteld @GGMMquote:Op dinsdag 29 april 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ben je toch ook een vetzak.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar gelukkig bruist de rest van FOK! als nooit tevoren. Ziekenhuisbezoek achter de rug. Twee leuke verpleegsters bij de oedeemtherapie. Om 15:00 2 vrouwen van Iriszorg en 2 van Betuwezorg op bezoek. Dat wordt lootjes trekken voor de dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |