Wtf.quote:Op maandag 21 april 2025 19:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Witte schoenen zijn voor vrouwen en homo's.
jaquote:Op maandag 21 april 2025 19:56 schreef GGMM het volgende:
Als het 1-1 wordt gaan we dan verlengen of direct penalty's nemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Een normale dag dus.quote:
Simonis is geen Arnequote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
Simonis bandwagon kan weer de kast in.
Als kardinaal moet je ook in de kast blijvenquote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
Simonis bandwagon kan weer de kast in.
Finales zijn bijna altijd een teleurstelling.quote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef Makamba_ het volgende:
Wat een teleurstelling deze finale eigenlijk.
quote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef Tjacka het volgende:
Gefeliciteerd @:dagoduck en gefeliciteerd alle andere AZ-supporters"Fan" van Ajax uit de provincie neemt loopje met support your local.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lex Meerdinkquote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vin Mexx Meerdink geen topspeler
Laatste twee WK-finales waren een feestje.quote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Finales zijn bijna altijd een teleurstelling.
quote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef Tjacka het volgende:
Gefeliciteerd @:dagoduck en gefeliciteerd alle andere AZ-supportersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Ik denk eigenlijk wel dat hij naar dat niveau kan groeienquote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
"Fan" van Ajax uit de provincie neemt loopje met support your local.
Dan zat hij wel bij Barcelonaquote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, ja. AZ heeft wel in Europa laten zien dat ze onder druk en weerstand goed kunnen voetballen. Zo'n wedstrijd speelt Go Ahead nu ook voor het eerst.quote:Op maandag 21 april 2025 20:00 schreef hhh38 het volgende:
Je kan moeilijk zeggen dat Go Ahead meer verdient
Brobbey is eerste spits in oranjequote:Op maandag 21 april 2025 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Meerdink droomt van Oranje, het blijft bij dromen vermoed ik.
quote:Op maandag 21 april 2025 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben geen fan van de keeper van az
meeste dromen zijn bedrogquote:Op maandag 21 april 2025 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Meerdink droomt van Oranje, het blijft bij dromen vermoed ik.
Wel zieke skillsetquote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
onderhoudquote:Op maandag 21 april 2025 20:03 schreef raptorix het volgende:
Hij word zwaar onderhoud getrokken, hou toch op.
Onderhoudquote:Op maandag 21 april 2025 20:03 schreef raptorix het volgende:
Hij word zwaar onderhoud getrokken, hou toch op.
Het is Stijn gegundquote:Op maandag 21 april 2025 20:03 schreef GGMM het volgende:
Stijn springt nu een gat in de lucht
(@:gurneyisbestoke omdat hij AZ haat)
Ga doorquote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef raptorix het volgende:
Voor elke scheet gaan ze naar de var kijken, maar over beslissende penalty neemt men die moeite niet, bijzonder.
Als de VAR het met de scheids eens is hoeft dat niet idd.quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef raptorix het volgende:
Voor elke scheet gaan ze naar de var kijken, maar over beslissende penalty neemt men die moeite niet, bijzonder.
Verlenging is veel leuker.quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef raptorix het volgende:
Is omdat de VAR een hekel heeft aan AZquote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef raptorix het volgende:
Je bent echt niet goed als je denkt dat dit geen pingel was.quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef raptorix het volgende:
Men heeft meer op met "traditionele" clubs die alles bij elkaar kopen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Is omdat de VAR een hekel heeft aan AZ
En terecht
Apart . net moest AZ nog van de KNVB winnenquote:Op maandag 21 april 2025 20:05 schreef Adames het volgende:
[..]
En terecht
Zal eens kijken.quote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef Tjacka het volgende:
Graag gifje van het penaltymoment @:zipportal
Nee.quote:
Een schertsvertoningquote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Apart . net moest AZ nog van de KNVB winnen
wat is het nu
Hallo Hugoquote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij het scheiden van de markt, 1-1, miraculeus!
Hoe kan je als liefhebber geen hekel hebben aan AZquote:Op maandag 21 april 2025 20:05 schreef Adames het volgende:
[..]
En terecht
Leuk om dat afgestraft te zienquote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Ben voor AZ maar zonder die aanstellerij bij dat lichte vasthouden had Peer ook die handsbal niet gemaakt. Gewoon dom en onprofessioneel.
Dat. Echt volkomen debiel.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Ben voor AZ maar zonder die aanstellerij bij dat lichte vasthouden had Peer ook die handsbal niet gemaakt. Gewoon dom en onprofessioneel.
hou je klep clownquote:
Een klok die stilstaat heeft ook twee keer per 24 uur gelijkquote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
19.37 uur
ik blijf de grootste visionair van Fok
Sportief.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Dat proces is al langer bezig en gaat niet bepaald langzaam.quote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:raptorix begint het langzaam te verliezen.
Ga jij maar eerst een je Harvard diploma tonen, hadden we een deal over weet je nog? Ik heb me aan mijn deel gehouden.quote:
Goede opleiding en dito beleid spreekt in hun voordeelquote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je als liefhebber geen hekel hebben aan AZ
In alles een plastic club
Mad jellyquote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke grote jongens hebben we het exact over?
Harvard is boeken toe.quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ga jij maar eerst een je Harvard diploma tonen, hadden we een deal over weet je nog? Ik heb me aan mijn deel gehouden.
Te lange post voor een livetopic, niet gelezen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een matennaaiers die AZ-spelers. Ja, hij werd vastgehouden maar die beweging met 2 handen naar de bal was wel heel raar, hij dacht ermee weg te komen.
Maar Goes en Martins Indie zijn echt vals. Voetbal moet eens volwassener worden. In de eerste helft duwt indi met zijn arm in de rug van speler Go Ahead en vervolgens doet ie alsof hij niets deed. Meteen ook de coach erbij om mee te doen. Ja, veel voetballers doen dat, maar aan het einde wel zeuren over de scheids en vooral niets zeggen over hun eigen valse acties.
Zie die Goes ook schreeuwen naar de penaltynemer en dat geknijp... walgelijk.
Gestopt met lezen na 'Wat'quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een matennaaiers die AZ-spelers. Ja, hij werd vastgehouden maar die beweging met 2 handen naar de bal was wel heel raar, hij dacht ermee weg te komen.
Maar Goes en Martins Indie zijn echt vals. Voetbal moet eens volwassener worden. In de eerste helft duwt indi met zijn arm in de rug van speler Go Ahead en vervolgens doet ie alsof hij niets deed. Meteen ook de coach erbij om mee te doen. Ja, veel voetballers doen dat, maar aan het einde wel zeuren over de scheids en vooral niets zeggen over hun eigen valse acties.
Hij takelt harder af dan de paus!quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat proces is al langer bezig en gaat niet bepaald langzaam.
Sektebeleidquote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Goede opleiding en dito beleid spreekt in hun voordeel
Gaat het?quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef Vis1980 het volgende:
Lijkt me logisch. Je clubje was een nietszeggende middenmotor. Nu wat gegroeid en dan krijg je ook mensen die een hekel hebben aan die bankpasclub van je.quote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke grote jongens hebben we het exact over?
Helemaal gelezen. Ik kom er na de wedstrijd op terug. Kan eventueel morgen worden.quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef Vis1980 het volgende:
Louis van Gaal wilde zelf wegquote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
AZ, een provincieclubje die het voor elkaar kreeg de beste trainer van de wereld te ontslaan
Goed beleid
Claudio Raneiri?quote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
AZ, een provincieclubje die het voor elkaar kreeg de beste trainer van de wereld te ontslaan
Goed beleid
Oh nu komt de aap uit de mouw.quote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
Goed beleid
Edgyquote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef ashardalan het volgende:
Aangezien een vriend van mij PEC supporter is; Hup Eagles![]()
Moet jij weten! Bedankt voor het melden.quote:Op maandag 21 april 2025 20:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Te lange post voor een livetopic, niet gelezen.
Mourinho heeft AZ nooit getraindquote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
Goed beleid
Een club die tenminste bouwt op zijn eigen jeugd in plaats van alleen altijd te roepen dat ze de beste jeugdopleiding hebben.quote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Je clubje was een nietszeggende middenmotor. Nu wat gegroeid en dan krijg je ook mensen die een hekel hebben aan die bankpasclub van je.
Zo werkt de wereld grote vriend.
Cassisquote:
Wij zijn nu toch ook een topclub toch Arne? Toch?quote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
Goed beleid
Stedendriehoek heeft van oudsher veel molukkers. Vaassen is ook een groot molukker dorp.quote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef ISVV het volgende:
Heeft Eagles zo'n grote Molukse aanhang joh?
Gij zult nooit praten met andere Nederlandse clubs.quote:Op maandag 21 april 2025 20:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wij zijn nu toch ook een topclub toch Arne? Toch?
Vlakbij zaten al die Molukse opvangplekken…quote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef ISVV het volgende:
Eddy.quote:
Vandaar dat ze het jeugdcomplex bij Amsterdam gebouwd hebben. Ik zou me doodschamen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een club die tenminste bouwt op zijn eigen jeugd in plaats van alleen altijd te roepen dat ze de beste jeugdopleiding hebben.
Ja, ze zijn met de trein. André van der Leij als conducteur.quote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef ISVV het volgende:
Lol, nee joh, zo hoort dat toch? Roedel stuurt bij.quote:
Minivoetbaltopperquote:Op maandag 21 april 2025 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn met de trein. André van der Leij als conducteur.
[ afbeelding ]
quote:
Wat heb je exact niet begrepen aan de clubnaam: Alkmaar-Zaanstad?quote:Op maandag 21 april 2025 20:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het jeugdcomplex bij Amsterdam gebouwd hebben. Ik zou me doodschamen.
Heb in het stadion daar nooit zoveel vlaggen gezien, bij Ajax en Feyenoord zie ik ze wel vaak.quote:Op maandag 21 april 2025 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlakbij zaten al die Molukse opvangplekken…
We zetten het op de backlog, kans is groot dat we het niet op gaan pakkenquote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef GGMM het volgende:
Van mij hadden ze ook direct naar penalty's mogen gaan
Volgens mij doe je hier niemand een plezier mee
Tenzij je naar De Punt moetquote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heb in het stadion daar nooit zoveel vlaggen gezien, bij Ajax en Feyenoord zie ik ze wel vaak.
Maar goed, Molukkersmooi volk
Je doet Twente er plezier mee.quote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef GGMM het volgende:
Een zeer goede keus. Ondergewaardeerde drank.quote:
Dit is een Nederlands forum.quote:Op maandag 21 april 2025 20:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
We zetten het op de backlog, kans is groot dat we het niet op gaan pakken
Ik heb liever niet dat je namens mij spreekt.quote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef GGMM het volgende:
Maar ik begrijp jou als geen anderquote:Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je namens mij spreekt.
Ik heb vandaag nog chocomel opquote:Op maandag 21 april 2025 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een zeer goede keus. Ondergewaardeerde drank.
Hoop jij op strafschoppen of een zure goal voor GAE tegen AZ vlak voor het einde?quote:Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kijk hier onderscheiden de vrienden zich van de vijandenquote:Op maandag 21 april 2025 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een zeer goede keus. Ondergewaardeerde drank.
Dan had ie wel gezegd dat ze de beker gewoon aan GAE moeten gevenquote:Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Prima toch?quote:Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop ik voor ze. Anders hebben we wel weinig pingels.
Jaquote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoop jij op strafschoppen of een zure goal voor GAE tegen AZ vlak voor het einde?
Dat is alleen al discutabel daar zit dertig kilometer tussen. Gaat nergens over zielloze fusieclub met die sjoemelende bankier.quote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat heb je exact niet begrepen aan de clubnaam: Alkmaar-Zaanstad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |