Stedendriehoek heeft van oudsher veel molukkers. Vaassen is ook een groot molukker dorp.quote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef ISVV het volgende:
Heeft Eagles zo'n grote Molukse aanhang joh?
Gij zult nooit praten met andere Nederlandse clubs.quote:Op maandag 21 april 2025 20:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wij zijn nu toch ook een topclub toch Arne? Toch?
Vlakbij zaten al die Molukse opvangplekken…quote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef ISVV het volgende:
Eddy.quote:
Vandaar dat ze het jeugdcomplex bij Amsterdam gebouwd hebben. Ik zou me doodschamen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een club die tenminste bouwt op zijn eigen jeugd in plaats van alleen altijd te roepen dat ze de beste jeugdopleiding hebben.
Ja, ze zijn met de trein. André van der Leij als conducteur.quote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef ISVV het volgende:
Lol, nee joh, zo hoort dat toch? Roedel stuurt bij.quote:
Minivoetbaltopperquote:Op maandag 21 april 2025 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn met de trein. André van der Leij als conducteur.
[ afbeelding ]
quote:
Wat heb je exact niet begrepen aan de clubnaam: Alkmaar-Zaanstad?quote:Op maandag 21 april 2025 20:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het jeugdcomplex bij Amsterdam gebouwd hebben. Ik zou me doodschamen.
Heb in het stadion daar nooit zoveel vlaggen gezien, bij Ajax en Feyenoord zie ik ze wel vaak.quote:Op maandag 21 april 2025 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlakbij zaten al die Molukse opvangplekken…
We zetten het op de backlog, kans is groot dat we het niet op gaan pakkenquote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef GGMM het volgende:
Van mij hadden ze ook direct naar penalty's mogen gaan
Volgens mij doe je hier niemand een plezier mee
Tenzij je naar De Punt moetquote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heb in het stadion daar nooit zoveel vlaggen gezien, bij Ajax en Feyenoord zie ik ze wel vaak.
Maar goed, Molukkersmooi volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |