Mad jellyquote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke grote jongens hebben we het exact over?
Harvard is boeken toe.quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ga jij maar eerst een je Harvard diploma tonen, hadden we een deal over weet je nog? Ik heb me aan mijn deel gehouden.
Te lange post voor een livetopic, niet gelezen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een matennaaiers die AZ-spelers. Ja, hij werd vastgehouden maar die beweging met 2 handen naar de bal was wel heel raar, hij dacht ermee weg te komen.
Maar Goes en Martins Indie zijn echt vals. Voetbal moet eens volwassener worden. In de eerste helft duwt indi met zijn arm in de rug van speler Go Ahead en vervolgens doet ie alsof hij niets deed. Meteen ook de coach erbij om mee te doen. Ja, veel voetballers doen dat, maar aan het einde wel zeuren over de scheids en vooral niets zeggen over hun eigen valse acties.
Zie die Goes ook schreeuwen naar de penaltynemer en dat geknijp... walgelijk.
Gestopt met lezen na 'Wat'quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef Vis1980 het volgende:
Wat een matennaaiers die AZ-spelers. Ja, hij werd vastgehouden maar die beweging met 2 handen naar de bal was wel heel raar, hij dacht ermee weg te komen.
Maar Goes en Martins Indie zijn echt vals. Voetbal moet eens volwassener worden. In de eerste helft duwt indi met zijn arm in de rug van speler Go Ahead en vervolgens doet ie alsof hij niets deed. Meteen ook de coach erbij om mee te doen. Ja, veel voetballers doen dat, maar aan het einde wel zeuren over de scheids en vooral niets zeggen over hun eigen valse acties.
Hij takelt harder af dan de paus!quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat proces is al langer bezig en gaat niet bepaald langzaam.
Sektebeleidquote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Goede opleiding en dito beleid spreekt in hun voordeel
Gaat het?quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef Vis1980 het volgende:
Lijkt me logisch. Je clubje was een nietszeggende middenmotor. Nu wat gegroeid en dan krijg je ook mensen die een hekel hebben aan die bankpasclub van je.quote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke grote jongens hebben we het exact over?
Helemaal gelezen. Ik kom er na de wedstrijd op terug. Kan eventueel morgen worden.quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef Vis1980 het volgende:
Louis van Gaal wilde zelf wegquote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
AZ, een provincieclubje die het voor elkaar kreeg de beste trainer van de wereld te ontslaan
Goed beleid
Claudio Raneiri?quote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
AZ, een provincieclubje die het voor elkaar kreeg de beste trainer van de wereld te ontslaan
Goed beleid
Oh nu komt de aap uit de mouw.quote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
Goed beleid
Edgyquote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef ashardalan het volgende:
Aangezien een vriend van mij PEC supporter is; Hup Eagles![]()
Moet jij weten! Bedankt voor het melden.quote:Op maandag 21 april 2025 20:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Te lange post voor een livetopic, niet gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |