Hallo Hugoquote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij het scheiden van de markt, 1-1, miraculeus!
Hoe kan je als liefhebber geen hekel hebben aan AZquote:Op maandag 21 april 2025 20:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Is omdat de VAR een hekel heeft aan AZ
En terecht
Leuk om dat afgestraft te zienquote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Ben voor AZ maar zonder die aanstellerij bij dat lichte vasthouden had Peer ook die handsbal niet gemaakt. Gewoon dom en onprofessioneel.
Dat. Echt volkomen debiel.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Ben voor AZ maar zonder die aanstellerij bij dat lichte vasthouden had Peer ook die handsbal niet gemaakt. Gewoon dom en onprofessioneel.
hou je klep clownquote:
Een klok die stilstaat heeft ook twee keer per 24 uur gelijkquote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
19.37 uur
ik blijf de grootste visionair van Fok
Sportief.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Dat proces is al langer bezig en gaat niet bepaald langzaam.quote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:raptorix begint het langzaam te verliezen.
Ga jij maar eerst een je Harvard diploma tonen, hadden we een deal over weet je nog? Ik heb me aan mijn deel gehouden.quote:
Goede opleiding en dito beleid spreekt in hun voordeelquote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je als liefhebber geen hekel hebben aan AZ
In alles een plastic club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |