abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2025 @ 23:28:23 #51
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_217452279
Hoe komisch het ook is om Dumfries na te doen, of dit verstandig is met het oog op 4 mei weet ik zo net nog niet :') Alsof AZ meer motivatie nodig heeft na afgelopen maandag :P

Llansana daarentegen heeft al niet eens meer vertrouwen in Almere komend weekend, whoops!

https://www.oost.nl/video(...)n-almere-city-zondag
  woensdag 23 april 2025 @ 23:38:24 #52
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_217452315
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 23:28 schreef Xurk het volgende:
Hoe komisch het ook is om Dumfries na te doen, of dit verstandig is met het oog op 4 mei weet ik zo net nog niet :') Alsof AZ meer motivatie nodig heeft na afgelopen maandag :P

Llansana daarentegen heeft al niet eens meer vertrouwen in Almere komend weekend, whoops!

https://www.oost.nl/video(...)n-almere-city-zondag
Wat zullen ze wakker liggen n Deventer als AZ die wedstrijd wél weet te winnen. Seizoen verpest misschien wel.
AZ
ALKMAAR
  woensdag 23 april 2025 @ 23:43:59 #53
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_217452334
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 23:38 schreef Durmada het volgende:

[..]
Wat zullen ze wakker liggen n Deventer als AZ die wedstrijd wél weet te winnen. Seizoen verpest misschien wel.
Uiteraard zal het hen niet zoveel meer schelen, en daarnaast is EL groepsfase ook al veilig gesteld. Alsnog heb ik liever geen afstraffing, zeker niet als er nog een reële kans is om het seizoen als nummer 5 of 6 af te sluiten (wat de hoogste eindnotering sinds 1969 (vierde) zou zijn). Maar inmiddels zou het meer een kers op de taart zijn, met de beker en alleen in theorie nog plek 7 kunnen kwijtraken is het sowieso al een legendarisch seizoen O+
  woensdag 23 april 2025 @ 23:59:22 #54
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_217452377
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 23:43 schreef Xurk het volgende:

[..]
Uiteraard zal het hen niet zoveel meer schelen, en daarnaast is EL groepsfase ook al veilig gesteld. Alsnog heb ik liever geen afstraffing, zeker niet als er nog een reële kans is om het seizoen als nummer 5 of 6 af te sluiten (wat de hoogste eindnotering sinds 1969 (vierde) zou zijn). Maar inmiddels zou het meer een kers op de taart zijn, met de beker en alleen in theorie nog plek 7 kunnen kwijtraken is het sowieso al een legendarisch seizoen O+
Gelukkig maar, geniet er ook zo veel mogelijk van!
Mijn seizoen is in ieder geval verpest, ook bij een riante overwinning tegen GAE. ;)
AZ
ALKMAAR
  Trouwste user 2022 donderdag 24 april 2025 @ 08:54:56 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_217453573
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Bij Nederland-Argentinië afgelopen WK genoot heel Nederland van de winnaarsmentaliteit van de Argentijnen. Het was prachtig!

Het is vooral een stukje oneliner van veel mensen dat we meer ‘klootzakken’ nodig hebben. En ja, soms kan je functioneel etteren, met name wanneer de tegenstander voetballend beter is om af te leiden en/of om te vertragen, en om een onzekere scheidsrechter te manipuleren.

Maar wat Stijn ook zegt, het is dan een middel, geen doel op zich. Ik geloof er ook niet zo in dat bepaalde culturen dat zo veel beter kunnen, het hangt ook een beetje af van waar je tegenstander en scheidsrechter gevoelig voor is wat werkt, en uiteraard van het scoreverloop.
Nederland is juist groot geworden met weinig van dit soort figuren of defensief voetbal. Zo'n Nigel de Jong met z'n grinta. Daardoor verloren we niet van Argentinië. Puur omdat zij Messi hebben en de strafschoppen beter namen. Kijk wat er gebeurt als we ons wel verlagen. Flikkeren we er uit tegen Portugal of halen met hangen en wurgen de halve finale van het laatste EK. We onderscheiden ons van andere kleine landen juist door altijd, bijna altijd, de Hollandse school of filosofie te gebruiken. Wij hebben Gullit en van Basten als helden. De Belgen Preud'homme en Pfaff. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')