Mourinho heeft AZ nooit getraindquote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
AZ, een provincieclubje die het voor elkaar kreeg de beste trainer van de wereld te ontslaan
Goed beleid
Een club die tenminste bouwt op zijn eigen jeugd in plaats van alleen altijd te roepen dat ze de beste jeugdopleiding hebben.quote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Je clubje was een nietszeggende middenmotor. Nu wat gegroeid en dan krijg je ook mensen die een hekel hebben aan die bankpasclub van je.
Zo werkt de wereld grote vriend.
Cassisquote:
Wij zijn nu toch ook een topclub toch Arne? Toch?quote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef Caland het volgende:
AZ, een provincieclubje die het voor elkaar kreeg de beste trainer van de wereld te ontslaan
Goed beleid
Stedendriehoek heeft van oudsher veel molukkers. Vaassen is ook een groot molukker dorp.quote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef ISVV het volgende:
Heeft Eagles zo'n grote Molukse aanhang joh?
Gij zult nooit praten met andere Nederlandse clubs.quote:Op maandag 21 april 2025 20:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wij zijn nu toch ook een topclub toch Arne? Toch?
Vlakbij zaten al die Molukse opvangplekken…quote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef ISVV het volgende:
Heeft Eagles zo'n grote Molukse aanhang joh?
Eddy.quote:
Vandaar dat ze het jeugdcomplex bij Amsterdam gebouwd hebben. Ik zou me doodschamen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een club die tenminste bouwt op zijn eigen jeugd in plaats van alleen altijd te roepen dat ze de beste jeugdopleiding hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |