Ja, ze zijn met de trein. André van der Leij als conducteur.quote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef ISVV het volgende:
Heeft Eagles zo'n grote Molukse aanhang joh?
Lol, nee joh, zo hoort dat toch? Roedel stuurt bij.quote:
Minivoetbaltopperquote:Op maandag 21 april 2025 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn met de trein. André van der Leij als conducteur.
[ afbeelding ]
quote:
Wat heb je exact niet begrepen aan de clubnaam: Alkmaar-Zaanstad?quote:Op maandag 21 april 2025 20:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het jeugdcomplex bij Amsterdam gebouwd hebben. Ik zou me doodschamen.
Heb in het stadion daar nooit zoveel vlaggen gezien, bij Ajax en Feyenoord zie ik ze wel vaak.quote:Op maandag 21 april 2025 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlakbij zaten al die Molukse opvangplekken…
We zetten het op de backlog, kans is groot dat we het niet op gaan pakkenquote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef GGMM het volgende:
Van mij hadden ze ook direct naar penalty's mogen gaan
Volgens mij doe je hier niemand een plezier mee
Tenzij je naar De Punt moetquote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heb in het stadion daar nooit zoveel vlaggen gezien, bij Ajax en Feyenoord zie ik ze wel vaak.
Maar goed, Molukkersmooi volk
Je doet Twente er plezier mee.quote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef GGMM het volgende:
Een zeer goede keus. Ondergewaardeerde drank.quote:
Dit is een Nederlands forum.quote:Op maandag 21 april 2025 20:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
We zetten het op de backlog, kans is groot dat we het niet op gaan pakken
Ik heb liever niet dat je namens mij spreekt.quote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef GGMM het volgende:
Maar ik begrijp jou als geen anderquote:Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je namens mij spreekt.
Ik heb vandaag nog chocomel opquote:Op maandag 21 april 2025 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een zeer goede keus. Ondergewaardeerde drank.
Hoop jij op strafschoppen of een zure goal voor GAE tegen AZ vlak voor het einde?quote:Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kijk hier onderscheiden de vrienden zich van de vijandenquote:Op maandag 21 april 2025 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een zeer goede keus. Ondergewaardeerde drank.
Dan had ie wel gezegd dat ze de beker gewoon aan GAE moeten gevenquote:Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Prima toch?quote:Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop ik voor ze. Anders hebben we wel weinig pingels.
Jaquote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoop jij op strafschoppen of een zure goal voor GAE tegen AZ vlak voor het einde?
Dat is alleen al discutabel daar zit dertig kilometer tussen. Gaat nergens over zielloze fusieclub met die sjoemelende bankier.quote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat heb je exact niet begrepen aan de clubnaam: Alkmaar-Zaanstad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |