Daar zit ik totaal niet mee, eigenlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 19:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Stijn de 4-0 oorwassing nog niet echt verwerkt heeft
Az speelt.quote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stijn je komt vandaag wat gefrustreerd over maat
quote:Op maandag 21 april 2025 19:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar zit ik totaal niet mee, eigenlijk.
Goh, dat had ik helemaal niet door. Knap dat jij tussen de regels door kan lezenquote:
En een hoop Zwolse hoon. Nu al geen zin in.quote:
Niemand geeft toch een fuck om die dorpsvetequote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En een hoop Zwolse hoon. Nu al geen zin in.
27 april komt me niet helemaal uit voor het kampioenschap, maatje. Nu is dat scenario zeker uit de lucht.quote:
Is Mexx vernoemd naar dat failliete kledingmerk?quote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mexx wil iets te graag voor eigen succes gaan vandaag
Wat dat betreft ben ik heel goed in het ontleden van de subtekst.quote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goh, dat had ik helemaal niet door. Knap dat jij tussen de regels door kan lezen
Nee, naar zijn vader. Die heette ook Meerdinkquote:Op maandag 21 april 2025 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is Mexx vernoemd naar dat failliete kledingmerk?
Dus je kiest je eigen belang boven een nieuw litteken en schande?quote:Op maandag 21 april 2025 19:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
27 april komt me niet helemaal uit voor het kampioenschap, maatje. Nu is dat scenario zeker uit de lucht.
@klaasweetalles is daar wat minder goed in hebben we vandaag geleerdquote:Op maandag 21 april 2025 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik heel goed in het ontleden van de subtekst.
Knap, want ik vind Stijn altijd heel subtiel in zijn voorkeurenquote:Op maandag 21 april 2025 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik heel goed in het ontleden van de subtekst.
AZ ook allesbehalve goedquote:Op maandag 21 april 2025 19:52 schreef Caland het volgende:
Speel je voor het eerst in 40-45 jaar een bekerfinale zie je je club twee halve kansjes bij elkaar voetballen
quote:Op maandag 21 april 2025 19:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, naar zijn vader. Die heette ook Meerdink
Daarom snap ik niet dat Stijn zo chagrijnig isquote:Op maandag 21 april 2025 19:54 schreef RamboDirk het volgende:
Voor de coefficienten van volgend jaar is dit een prima resultaat.
Klaasweetniksquote:Op maandag 21 april 2025 19:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
@:klaasweetalles is daar wat minder goed in hebben we vandaag geleerd
Zwarte sneakerfan gespotquote:Op maandag 21 april 2025 19:54 schreef Gunner het volgende:
Wat is dat toch met die lui langs de lijn. Donkere kleding met witte schoentjes.
Heb ik een modetrend gemist?
Deze finale is helemaal niet leuk.quote:Op maandag 21 april 2025 19:54 schreef fetX het volgende:
Zullen we Stijn met rust laten en het leuk houden?
@klaasweetalles pak hemquote:Op maandag 21 april 2025 19:56 schreef MadMaster het volgende:
De 3e helft vind dit keer plaats op het veld…
Witte schoenen zijn voor vrouwen en homo's.quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 19:56 schreef raptorix het volgende:
WTF, hij zal wel geknepen hebben, wat is dat nou voor kut insinuatie.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |