SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Toch kut om zoiets op een maandag te droppen als de meeste mensen vanaf morgen 4 dagen vrij hebbenquote:Op donderdag 17 april 2025 12:05 schreef StateOfMind het volgende:
https://insider-gaming.co(...)o-game-pass-day-one/
Oblivion waarschijnlijk aanstaande maandag de 21e al
Gamen op de dag dat Jezus gestorven is voor onze zondenquote:Op donderdag 17 april 2025 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Toch kut om zoiets op een maandag te droppen als de meeste mensen vanaf morgen 4 dagen vrij hebben
Nee joh, op die dag heeft ie chocolade eieren verstopt toch?quote:Op donderdag 17 april 2025 12:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gamen op de dag dat Jezus gestorven is voor onze zonden
Die vuige zombie, die veredelde goochelaar, hij kan de tering krijgenquote:Op donderdag 17 april 2025 12:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Yup samen met de paashaasquote:Op donderdag 17 april 2025 12:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee joh, op die dag heeft ie chocolade eieren verstopt toch?
Ik verstop ze altijd op zaterdagmiddag.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee joh, op die dag heeft ie chocolade eieren verstopt toch?
Tsss. Het is gewoon Eostre/Ostara, godin van de vruchtbaarheid en start van de lente.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Fquote:Op donderdag 17 april 2025 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Ang3l ben Shadowheart kwijt
Ze is dood nu.
RIPquote:Op donderdag 17 april 2025 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is dood nu.
Veel plezierquote:
Watquote:Op donderdag 17 april 2025 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is dood nu.
Hij is Shadowheart kwijt, ze is doodquote:
HOE DANquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij is Shadowheart kwijt, ze is dood
Omdat ze de Nightsong niet mocht vermoorden, viel ze me aan.quote:
Ik weet niet meer welke keuze ik heb gemaakt daar maar weet wel dat ik mijn hele party corrupted heb gemaakt en die luisteren allemaal naar mij zonder pardonquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze de Nightsong niet mocht vermoorden, viel ze me aan.
Dit is ook echt een fucking geweldig spel, als je Rainbow Six Vegas enzo leuk vind dan ga je dit diggenquote:
Roleplay, hè.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke keuze ik heb gemaakt daar maar weet wel dat ik mijn hele party corrupted heb gemaakt en die luisteren allemaal naar mij zonder pardon
Maar Shadowheart dood zal mij nooit gebeuren, dan maar een reload, die girl is goat
Volgens mij kan je haar redden en de nightsong ookquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roleplay, hè.
Doe een goede playthrough. Dan laat ik haar niet een duidelijke aasimar vermoorden voor haar duistere godin.
Zag geen dialoogopties daarvoor. Geloof dat ik ergens eerder in het verhaal een paar verkeerde antwoorden heb gegeven, of dingen niet gedaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij kan je haar redden en de nightsong ook
Ja je moet wel besties zijn volgens mijquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag geen dialoogopties daarvoor. Geloof dat ik ergens eerder in het verhaal een paar verkeerde antwoorden heb gegeven, of dingen niet gedaan.
Meh, volgens mij was het al een gemiddeld spelquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:46 schreef 2dope het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Misschien toch de moeite om nog eens opnieuw door te spelen
Er komt geen BG4, LarianGODEN gaan verder met Divinity-franchise, mark my wordsquote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb ‘m toevallig laatst voor de tweede keer doorlopen. Welke gek zou nu BG4 voor z’n rekening willen nemen na dit kwaliteitsspektakel.
Geen idee waar dit over gaat. Ik heb die game uitgespeeld en was zeer goed vermaak, enige nadeel was dat ieder wapen uit een specifieke weapon-class dezelfde moveset had.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Meh, volgens mij was het al een gemiddeld spel
En daarna ging die director ook nog ff speciaal voor de anti woke jankerts de body types veranderen van type a/b naar male/female (want a/b is schijnbaar woke)
Nee die shit hoef ik niet aan te raken met een stok van 10 meter
Genoeg devs die bg4 aan zullen willen doen lijkt mijquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er komt geen BG4, LarianGODEN gaan verder met Divinity-franchise, mark my words
Die lui hebben geprobeerd zodanig de game te positioneren dat het een championed game is voor de incels en chuds door eerst te roepen nee politiek doen we niet aanquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat. Ik heb die game uitgespeeld en was zeer goed vermaak, enige nadeel was dat ieder wapen uit een specifieke weapon-class dezelfde moveset had.
quote:More Attractive” Feminine Features
Echt zo sneu, om eerst te zeggen nee politiek doen we niet aan, en je vervolgens helemaal in dat politieke spectrum te plaatsen aan de kant van de Asmongolds en Grummz types.quote:Another highly popular community request has been the ability to create more attractive and generally realistic-looking characters. We’ve also increased the femininity of the female body type with more attractive face options and a more conventionally feminine body shape.”
Ah ok niet meegekregen, ik vind dat soort discussies en "controverse" sowieso fucking cringe dus besteed er geen aandacht aan. Snap het überhaupt niet want je loopt 99% van de tijd met full armor en helm op lolzquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die lui hebben geprobeerd zodanig de game te positioneren dat het een championed game is voor de incels en chuds door eerst te roepen nee politiek doen we niet aan
Vervolgens zaten er lui te klagen ja maar body type a/b in je character creator is woke!
Toen dachten ze ok dan maken we er gewoon male en female van want dan zijn die incels happy en verkopen wij weer meer
https://invader.be/lords-(...)-elementen-in-games/
En daarna meer aantrekkelijkere wijven erin gedaan want Stellar Blade
[..]
[..]
Echt zo sneu, om eerst te zeggen nee politiek doen we niet aan, en je vervolgens helemaal in dat politieke spectrum te plaatsen aan de kant van de Asmongolds en Grummz types.
Dit soort politieke kutspelletjes hou ik al helemaal niet van. Aan beide kanten. Flikker gewoon op met al die bullshit en maak een goed spel en laat dat spel voor zichzelf spreken.
Ja ik lees zowel Resetera waar deze developer inmiddels volledig is uitgekakt want hij is niet meer inclusiefquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah ok niet meegekregen, ik vind dat soort discussies en "controverse" sowieso fucking cringe dus besteed er geen aandacht aan. Snap het überhaupt niet want je loopt 99% van de tijd met full armor en helm op lolz
Ik heb me er ook erg goed mee vermaakt ja, ik vond het een van de betere/toffere soulslikes.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat. Ik heb die game uitgespeeld en was zeer goed vermaak, enige nadeel was dat ieder wapen uit een specifieke weapon-class dezelfde moveset had.
Nee, maar de vorige waren ook niet door Larian gemaakt, toch? Dit was toch een eenmalige keer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er komt geen BG4, LarianGODEN gaan verder met Divinity-franchise, mark my words
Dit heeft mijn interesse nu gewektquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:59 schreef 2dope het volgende:
Plz don't be shit Prayge
Ja ik las je reactie verkeerd, het zal iig niet uit de koker van Larian komen (althans dat hebben ze zelf gezegd). Ik hoop persoonlijk op Original Sin 3quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar de vorige waren ook niet door Larian gemaakt, toch? Dit was toch een eenmalige keer.
Nieuwe IP in een scifi jasje aub.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik las je reactie verkeerd, het zal iig niet uit de koker van Larian komen (althans dat hebben ze zelf gezegd). Ik hoop persoonlijk op Original Sin 3
Even geduld voor Exodusquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nieuwe IP in een scifi jasje aub.
Waar zijn de scifi rpg's? Fantasy hebben we echt genoeg
Maar de sprong laten ze weer niet zienquote:
De amateurquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar de sprong laten ze weer niet zien
Ook welkom, alles wat zij aanraken verandert toch in goud. Maar DoS2 is één van m'n persoonlijke favorieten, vind die wereld/lore ook wel tofquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nieuwe IP in een scifi jasje aub.
Waar zijn de scifi rpg's? Fantasy hebben we echt genoeg
Ik ben nog nooit in zo'n klimhal geweest.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:00 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik heb betere klimmers gezien in de lokale boulderhal.
Deze lijkt mij echt enorm vet. Hyped!quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:59 schreef 2dope het volgende:
Plz don't be shit Prayge
Inderdaad ja, maar helaas.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:22 schreef DKUp het volgende:
Gisteren was wel de ideale dag voor Oblivion Remastered om uit te komen….
Aankomende week komt er van alles uit.
Op goede vrijdag zijn de financiele markten dichtquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:22 schreef DKUp het volgende:
Gisteren was wel de ideale dag voor Oblivion Remastered om uit te komen….
Aankomende week komt er van alles uit.
Forza Horizon 5 op PS5 en CLAIR OBSCUR: EXPEDITION 33.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar helaas.
Volgende week ook Days Gone upgraden voor een tientje.
Wat komt er nog meer dan?
Dan zal er wel een aankondiging maandag komen. Anders hebben ze schijt en zeggen ze geniet er vandaag maar van.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op goede vrijdag zijn de financiele markten dicht
Op maandag is het een nationale feestdag in de UK en dan komen er nooit games uit
Maandag aankondiging dinsdag/donderdag drop is mogelijk
Degenen die er op zitten te wachten zijn natuurlijk niet degenen die er op zitten te zeikenquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:14 schreef Evangelion het volgende:
Altijd zeiken op remasters hier maar nu kunnen ze niet wachten hoor.
Ah, FH5 al kort op de X gespeeld, race/sport games zijn niet mijn ding.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Forza Horizon 5 op PS5 en CLAIR OBSCUR: EXPEDITION 33.
PLEEEEASE OH BABY DON'T GOquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ga binnenkort maar eens beginnen aan Kingdom Hearts the story so far en Kingdom Hearts 3, samen voor 15 euro opgepikt. Tot ergens in de winter
Geen physical en geen days gone 2quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar helaas.
Volgende week ook Days Gone upgraden voor een tientje.
Wat komt er nog meer dan?
Kingdom Heartsquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
https://playsense.nl/6466(...)earts-in-een-pakket/
Nooit gespeeld, wel mensen gehoord die er erg van genoten hebben; misschien dit maar eens aangrijpen om het te proberen.
Je kan ook 'The story so far' en Kingdom Hearts 3 kopen (tweedehands), dan heb je hetzelfde. Als je een beetje goed zoekt kan je het voor 20 euro samen halen, ik toevallig vandaag op Vinted voor 15 samen. Deze aangekondigde versie mist de DLC van Kingdom Hearts 3 en Hearts of Melody, maar die heb je niet per se nodig of kan je alsnog later in de sale halen. Mocht Kingdom Hearts 4 uitkomen zal er over 3 jaar wel een 'final collection' uitkomen....quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
https://playsense.nl/6466(...)earts-in-een-pakket/
Nooit gespeeld, wel mensen gehoord die er erg van genoten hebben; misschien dit maar eens aangrijpen om het te proberen.
Ja waar ik een beetje bang voor ben is dat er straks weer een ps5 versie komt ook...quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:46 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Je kan ook 'The story so far' en Kingdom Hearts 3 kopen (tweedehands), dan heb je hetzelfde. Als je een beetje goed zoekt kan je het voor 20 euro samen halen, ik toevallig vandaag op Vinted voor 15 samen. Deze aangekondigde versie mist de DLC van Kingdom Hearts 3 en Hearts of Melody, maar die heb je niet per se nodig of kan je alsnog later in de sale halen. Mocht Kingdom Hearts 4 uitkomen zal er over 3 jaar wel een 'final collection' uitkomen....
Kingdom Hearts 4 komt sowieso op de PS5 uit. Maar ik denk dat het grafisch niet beter gaat worden al die oude games dan nu met de PS4 versies, dan moeten ze echt remakes gaan maken. De PS4 versies kan je ook gewoon op de PS5 spelenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja waar ik een beetje bang voor ben is dat er straks weer een ps5 versie komt ook...
Gewoon dit kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:46 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Je kan ook 'The story so far' en Kingdom Hearts 3 kopen (tweedehands), dan heb je hetzelfde. Als je een beetje goed zoekt kan je het voor 20 euro samen halen, ik toevallig vandaag op Vinted voor 15 samen. Deze aangekondigde versie mist de DLC van Kingdom Hearts 3 en Hearts of Melody, maar die heb je niet per se nodig of kan je alsnog later in de sale halen. Mocht Kingdom Hearts 4 uitkomen zal er over 3 jaar wel een 'final collection' uitkomen....
Chain of memories is kinoquote:Op zondag 20 april 2025 17:04 schreef Bananenpap het volgende:
Kingdom Hearts moet je niet voor het verhaal spelen. Zou het sowieso laten bij deel 1 en 2.
Als het niet zo lang zou duren, had ik voorgesteld om bg3 coop te spelen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
Lords of the Fallen heel even opgestart, blijft een ontzettend toffe game.
Ik laat hem geïnstalleerd staan voor een NG+ tzt.
Heb sowieso wel een flinke backlog inmiddels.
Ben met AC Shadows bezig, als de KCD2 dlc uitkomt weet met die game verder, dan heb ik nog geïnstalleerd staan Lost in Random, Prince of Persia Lost Crown, Banishers Ghosts of New Ede, Asterigos Curse of the Stars en Outcast 2 A New Beginning, en de Phantom Liberty dlc van Cyberpunk
Daarnaast wil ik Baldurs Gate 3 nog een keer een kans geven.
En Stellar Blade en Rise of the Ronin heb ik ook nog niet gespeeld
En dan op de X nog een stuk of 4-5 Game Pass games (Hellblade 2, Avowed, Atomfall, Eternal Strands en volgens mij nog een)
Ik kan nog wel even vooruit tot diep in 2026.
zou sowieso bg 3 met jou spelenquote:Op zondag 20 april 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het niet zo lang zou duren, had ik voorgesteld om bg3 coop te spelen.
Moet ik ergens wat tijd vrijmaken. Moet ook af en toe wat aan vrouw en kind besteden.quote:
nee joh gek, lekker tijd in je vrouwtje(s?) stoppenquote:Op zondag 20 april 2025 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik ergens wat tijd vrijmaken. Moet ook af en toe wat aan vrouw en kind besteden.
al zeker?quote:
Of pcquote:Op maandag 21 april 2025 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
En meteen op Game Pass voor degenen met ook een Xbox
Parrrrrrrrrrrdon?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is dood nu.
We will all remember that day.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:29 schreef Evangelion het volgende:
apology for poor english
when were you when shadowheart dies?
i was sat at home fokking when kaneelstokje ring
'shadowheart is kill'
'no'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik romance me helemaal suf met Jan, Alleman en Allegender.
Slechts 1 heb ik af moeten kappen. Wel handig dat ze je een waarschuwing geven of een keuze je in een permanente relatie zet of nietVoor een hoer als ik is dat cruciaal!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben overigens nog steeds vrolijk aan het Dragonageveilguarden.
Net een dik gevecht overleefd.Zou IRL ook wel handig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik romance me helemaal suf met Jan, Alleman en Allegender.
Slechts 1 heb ik af moeten kappen. Wel handig dat ze je een waarschuwing geven of een keuze je in een permanente relatie zet of nietVoor een hoer als ik is dat cruciaal!!
Ik ga haar toch niet een Aasimar laten vermoorden? Wtf.quote:
Waarom niet tho? Ben jij vriendjes met die aasimarquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga haar toch niet een Aasimar laten vermoorden? Wtf.
En kreeg niet de optie om haar eruit te praten.
Je komt daar aan, hoort en ziet dat iemand die duidelijk evil is, met behulp van zijn ondode maatje die necromancer is, een engel heeft vastgezet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom niet tho? Ben jij vriendjes met die aasimar
Ja ik weet niet meer wat mijn keuzes precies waren maar no way dat ik Shadowheart ging verliezenquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je komt daar aan, hoort en ziet dat iemand die duidelijk evil is, met behulp van zijn ondode maatje die necromancer is, een engel heeft vastgezet.
Je metgezel, die een evil godin aanbidt, wil de engel vermoorden.
En jij zegt ja? Wtf!
Nou ik heb haar ook niet die Aasimar laten vermoorden, maar mij viel ze ook niet aan hoorquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga haar toch niet een Aasimar laten vermoorden? Wtf.
En kreeg niet de optie om haar eruit te praten.
Ja, had het er al over met MMaSu.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik heb haar ook niet die Aasimar laten vermoorden, maar mij viel ze ook niet aan hoor
Beide zaten daarna in mijn team.
Aan Virtuous gevenquote:Op dinsdag 22 april 2025 17:10 schreef DKUp het volgende:
In dit tempo kunnen beter andere ontwikkelaars TES en Fallout overnemen…..
Velen hier hebben ook een xdoos en aangezien het Xbox topic zo goed als dood is, zet ik het hier ook neerquote:
Voor 12,50 zeg ik het jequote:Op dinsdag 22 april 2025 18:34 schreef Friday12 het volgende:
Waar is mijn physical editie:(
Waar is Days Gone 2
Waar is TLoU 3
Bij Spores lever je je wildshapes eigenlijk in het meeste van de tijd. Dus bedenk je goed wat je wilt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
Denk dat ik sowieso de nieuwe playthrough tzt als Druid ga.
Twijfel nog tussen die beestenboel of Circle of Spores.
Welke druïd class zou je aanraden voor een beginner cq n00b?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Spores lever je je wildshapes eigenlijk in het meeste van de tijd. Dus bedenk je goed wat je wilt.
55 euro zie ik.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:19 schreef MMaRsu het volgende:
Staat nu ook in de Playstation store
Moon is voor beginners het meest eenvoudig. Beetje wildshapen, en als je geen wildshape meer hebt, lekker achteraan staan met supportspells of nog een blast spell.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke druïd class zou je aanraden voor een beginner cq n00b?
Dan zal die het denk ik worden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moon is voor beginners het meest eenvoudig. Beetje wildshapen, en als je geen wildshape meer hebt, lekker achteraan staan met supportspells of nog een blast spell.
Zou wel heel top zijn als het er wel in zit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
We shall see
Ik las streamlined goals en geen free roam
dat is wat ze zelf zeiden haha
Dit wel ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:34 schreef Friday12 het volgende:
Waar is mijn physical editie:(
Waar is Days Gone 2
Waar is TLoU 3
Zeker maar zij hebben natuurlijk zelf op hun site gezet van die 2 minute timer en streamlined goalsquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zou wel heel top zijn als het er wel in zit.
Ze hopen tweedehands zo tegen te gaan he. Meer aankopen via store is meer omzet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit wel ja.
Forza Horizon 5, Oblivion Remastered en Days Gone Remastered wil ik het liefst gewoon op disc![]()
Days Gone 2 komt echt niet meer als deze remaster flopt door Oblivion Remastered die even alles weg gaat vegen![]()
TLOU Part III komt wel over een aantal jaar.
Eerlijk, het is ook gewoon een hele goede game.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan zal die het denk ik worden.
Nu jij en @:Ang3l het continue over die game hebben, begint het toch te kriebelen
Ik heb sowieso KCD2 momenteel gepauzeerd staan en ik denk dat ik daar weer mee verder ga als de 1e dlc uit is (in de zomer dacht ik).
En dat ik na AC Shadows en Oblivion Remastered aan de 2e poging van Baldur's Gate 3 ga beginnen
Tijd an sich wel, ik werk ben halve dagen aanwezigquote:Op woensdag 23 april 2025 08:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerlijk, het is ook gewoon een hele goede game.
Veel toegankelijker dan een Pathfinder bijvoorbeeld. Als ik de tijd had, zou ik wel samen met jou, Jimbo en Ang3l een coop willen doen.
Lekker de nieuwe classes uitproberen. Hexblade, Giant Barb, shadow sorc en een healer.
Je hebt nogal veel te spelen. Heb je ook de tijd?
O ik dacht dat t een soort winter olympic spel was; forever skies.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:21 schreef Questular het volgende:
Wat is forever skies een heerlijk ontspannende game. Beetje je zeppelin uitbouwen, vliegen, dingetjes craften.
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:05 schreef Drankster het volgende:
Lost Odyssey walked so Clair Obscur: Expedition 33 could run. Ik twijfel nu of ik deze via GamePass ga spelen of gewoon koop voor de PS5 Pro.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:15 schreef Evangelion het volgende:
^ ik was net bezig maar kreeg 3x een twitter embed error
[ x ]
Als de geruchten dat GTA6 op de base PS5 idd maar 30fps loopt, en Ghost of Yotei komt redelijk tegelijkertijd met GTA, dan ga ik voor Ghost of Yotei, absoluutquote:Op woensdag 23 april 2025 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze durven het aan, 2 oktober. Je hoorde veel over publishers die bewust aan het wachten zijn om GTA VI te ontlopen. Ze gokken er dus op eerder te zijn.
GTA wacht toch niemand op joh.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze durven het aan, 2 oktober. Je hoorde veel over publishers die bewust aan het wachten zijn om GTA VI te ontlopen. Ze gokken er dus op eerder te zijn.
Ik denk dat je de enige persoon op aarde bent.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als de geruchten dat GTA6 op de base PS5 idd maar 30fps loopt, en Ghost of Yotei komt redelijk tegelijkertijd met GTA, dan ga ik voor Ghost of Yotei, absoluut
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat je de enige persoon op aarde bent.
+1quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nope, GTA kan wachten.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
quote:
Gek genoeg om niet voor GTA te gaan jaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 april 2025 14:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit, en deze video is 7 jaar oud en over een paar maanden net zo relevant (ik hoop dat ik ongelijk heb).
100%, de Western wereld van RDR is echt duizendmaal interessanter dan de grote steden van GTA. RDR is echt een avontuur, daarin speel je als Arthur Morgan, een cowboy.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Two can play that game. R* games zijn magisch.
Dat soort dingen klinken wel tof. Tot je bedenkt dat je dan 50+ uur tijd moet vinden om met de zelfde vriend co op te doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:05 schreef Questular het volgende:
Ik zou graag een GTA storymode co-op zien, dat zou wel legendarisch gaaf zijn.
Ik vond co-op Gears, Resident Evil 5 en 6 en Dead Space 3 al behoorlijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat soort dingen klinken wel tof. Tot je bedenkt dat je dan 50+ uur tijd moet vinden om met de zelfde vriend co op te doen.
En dat is onmogelijk tegenwoordigIedereen is oud en hebben een leven
Ik heb 2 co-op dagen per week met een vaste co-op partner. Het duurt wel even maar we spelen alles uit waar we aan beginnenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat soort dingen klinken wel tof. Tot je bedenkt dat je dan 50+ uur tijd moet vinden om met de zelfde vriend co op te doen.
En dat is onmogelijk tegenwoordigIedereen is oud en hebben een leven
Zag er wel vet uit.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:05 schreef Drankster het volgende:
Lost Odyssey walked so Clair Obscur: Expedition 33 could run. Ik twijfel nu of ik deze via GamePass ga spelen of gewoon koop voor de PS5 Pro.
[ afbeelding ]
Er is echt niks mis met turn based zolang de game fun is maakt het echt niet uitquote:Op woensdag 23 april 2025 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik weinig aandacht gegeven heb aan die game, omdat ik een aversie tegen turn based heb (het is een gods/allahs/jahwehs/budhad/vliegendspaghettimonsters wonder dat ik BG3 gekocht heb
Maar ik moet zeggen dat nu ik de beelden reviews zie, dat mijn interesse toch wel gewekt is nu
Weer een voor op de inmiddels lange lijst
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit, en deze video is 7 jaar oud en over een paar maanden net zo relevant (ik hoop dat ik ongelijk heb).
Ik heb er gewoon helemaal niks mee, vind het verschrikkelijkquote:Op woensdag 23 april 2025 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er is echt niks mis met turn based zolang de game fun is maakt het echt niet uit
De eerste grote game aankondiging in oktober/november. Lijkt er steeds meer op.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ghosts of Yotei komt in october uit.
Dat bevestigd al bijna dat Gta6 in november uitkomt en iedereen aan de kant gaat
Dat zelfs GTA aan de kant gaat voor Ghost of Y zegt genoeg ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ghosts of Yotei komt in october uit.
Dat bevestigd al bijna dat Gta6 in november uitkomt en iedereen aan de kant gaat
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat zelfs GTA aan de kant gaat voor Ghost of Y zegt genoeg ja.
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat zelfs GTA aan de kant gaat voor Ghost of Y zegt genoeg ja.
Dit is toch triest om je hier post launch mee bezig te houdenquote:Op woensdag 23 april 2025 19:38 schreef DKUp het volgende:
Side ledge parkour komt blijkbaar terug in AC Shadows.
Ubisoft was een nu of nooit moment.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is toch triest om je hier post launch mee bezig te houden
Volgens mij is zij geen volwaardig party member?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijk een bugje te hebben. Jaheira is aangesloten, is in mijn kamp etc. Ze is geleveld tot level 10, ik kan haar toevoegen aan de party.
Maaaaaaaarrrrr
Ze kan geen buffs casten op ons, want zijn geen allies. Haar cirkel is geel ipv groen. Werd ook niet meegenomen in de combat met de rest toen we 3 doppelgangers ontmoeten.
Zeer raar en jammer.
Als je bij de Video settings de Exposure op +1.0 zet zie je voldoende in het donker en in Tombs.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:44 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien kunnen ze een torch erin patchen voor de momenten dat je geen hand voor ogen ziet
Ik vond het meh, maar hou sowieso niet van turn based.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:45 schreef Peejtur het volgende:
Mooi spel?
Weet niet of ik turn-based leuk ga vinden. Filmpjes zien er wel goed uit.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:32 schreef Evangelion het volgende:
State houdt niet van turn based jrpgs, dit wordt niks.
quote:Op donderdag 24 april 2025 23:17 schreef Evangelion het volgende:
Goh. (geen idee meer over welke game dit ging)
[..]
Op een gegeven moment wel hoor.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij is zij geen volwaardig party member?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Als kijker kun je dan SMS-enquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:53 schreef Ang3l het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/122156
O, en Untill Dawn komt er blijkbaar ook aan
Wacht. Dat wist ik. Want toen vroeg ik me nog af: maar met welke keuzes gaan ze werken dan?
Geen, het is absoluut niets zoals het spel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:53 schreef Ang3l het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/122156
O, en Untill Dawn komt er blijkbaar ook aan
Wacht. Dat wist ik. Want toen vroeg ik me nog af: maar met welke keuzes gaan ze werken dan?
Ik las 't jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen, het is absoluut niets zoals het spel.
Nee nu herhalen ze de nacht
Flikker op met deze trash
Nein mein neger. Wel gedownload al maar ik moet van mezelf eerst Baldur's Gate 3 platinum halen zodat ik dat boek kan afsluiten. Vanmorgen met m'n Durge aangekomen in Act 3 waar ik de meeste content kan overslaan dus ik denk over een week of 2 33 een keertje opstarten.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
Even snel een kopje thee en dan Clara 33 aanslingeren.
@:Drankster ben jij al aan Clara 33 begonnen?
🤣quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gravity Rush movie wordt kino #believe
Gisteren een uurtje gespeeld en vond het meh, mede door mijn aversie tegen turn based.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nein mein neger. Wel gedownload al maar ik moet van mezelf eerst Baldur's Gate 3 platinum halen zodat ik dat boek kan afsluiten. Vanmorgen met m'n Durge aangekomen in Act 3 waar ik de meeste content kan overslaan dus ik denk over een week of 2 33 een keertje opstarten.
Wat vond jij ervan?
De meest recente en krachtigste PlayStation console is zelfs al digital onlyquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Trouwens wel jammer dat steeds meer games Digital Only gaan zoals Forza en DG remastered. Ik denk ook om tweedehands en de eigen prijs onder controle te houden.. en nieuwere consoles zullen wel helemaal Digital Only waar het nu nog een keuze was deze generatie..
Nog wel uit te breiden met een dicsdrive. Vraag mij af of de nieuwe Xbox er nog èèn heeft gelet op Gamepass en Sony wil ook maar al te graag alles via de PS Store laten lopen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De meest recente en krachtigste PlayStation console is zelfs al digital only
Gears of War vond ik erg tof om te spelenquote:Op zondag 27 april 2025 15:42 schreef DKUp het volgende:
Forza Horizon 5 is wel genieten na de jaren alleen The Crew.
Ik heet Halo The Master Chief Collection en Gears of War Collection alvast hartelijk welkom![]()
Als ze nou de optie hadden om die headbob shit uit te zetten bij gearsquote:Op zondag 27 april 2025 16:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gears of War vond ik erg tof om te spelen
Ik heb gelukkig geen last van motion sicknessquote:Op zondag 27 april 2025 18:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze nou de optie hadden om die headbob shit uit te zetten bij gears
quote:Op zondag 27 april 2025 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb even een 2de spel opgestart in BG3. Zodat ik Shadowheart (naakt) weer bij me kan hebben.
Snap wel dat jullie haar niet op wilden geven!
Karlach, Shadowheart, Laezel en ik zijn allen naakt.quote:Op maandag 28 april 2025 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]Loop je daar met zo'n naakte non rond
Ik heb Minty nog nooi gerecruit, want in t begin was dat niet mogelijk zonder echt dik evil te spelen bij de Grove. Dat is inmiddels aangepast geloof ik.quote:Op maandag 28 april 2025 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Karlach, Shadowheart, Laezel en ik zijn allen naakt.
Totdat Minthara er dalijk bij komt, dan moet ik er een gaan missen.
Tenzij je de mod met unlimited party members aanzet,.quote:Op maandag 28 april 2025 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de PS5, mods?quote:Op maandag 28 april 2025 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij je de mod met unlimited party members aanzet,.
Maar daar hou ik niet zo van.
Geniet maar van deze dame. Hnnggggquote:Op maandag 28 april 2025 11:15 schreef Drankster het volgende:
M'n date met mommy Karlach is de laatste trophy voor de platinum.
Ja, sinds patch 7 geloof ik.quote:
Ik begrijp dat je haar niet moet vermoorden bij de raid. Vervolgens moet helpen bij Moonrise toners.quote:Op maandag 28 april 2025 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Minty nog nooi gerecruit, want in t begin was dat niet mogelijk zonder echt dik evil te spelen bij de Grove. Dat is inmiddels aangepast geloof ik.
Ik heb alleen Wyll in een soort SM pakje gehesen. Voor de rest zijn wij super degelijk
Trophies geef ik toch niks om.quote:Op maandag 28 april 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sinds patch 7 geloof ik.
Alleen zijn trophies niet te halen met mods aan, en zijn er op console geen nsfw mods.![]()
Ik ben dus niet de enige, die alle dames naakt liet rondhuppelenquote:Op maandag 28 april 2025 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso, eerste playtrough ook al gedaan maar om een of andere reden heb ik de trophy nooit gekregen..quote:Op maandag 28 april 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geniet maar van deze dame. Hnngggg
Dit maakt spellen GOTY materiaal toch.quote:Op maandag 28 april 2025 12:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige, die alle dames naakt liet rondhuppelen![]()
Jep, dat kan tegenwoordig.quote:
Klinkt als een hete date!quote:Op maandag 28 april 2025 11:15 schreef Drankster het volgende:
M'n date met mommy Karlach is de laatste trophy voor de platinum.
Ik probeer Shadowheart te hosselen, maar alle andere karakters zeggen iedere keer dat ze me willen. Lastig.quote:Op maandag 28 april 2025 12:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso, eerste playtrough ook al gedaan maar om een of andere reden heb ik de trophy nooit gekregen..
Ik ben echt altijd een hoer met dit soort spellen (nou ja, in t echte leven ook wel).quote:Op maandag 28 april 2025 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer Shadowheart te hosselen, maar alle andere karakters zeggen iedere keer dat ze me willen. Lastig.
Gelukkig heb ik hier in het echte leven geen last van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOREVER ALONE!
Dat is dan wel weer zoals het echte leven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...............L'Amour menaçant:
quote:Op maandag 28 april 2025 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd een hoer met dit soort spellen (nou ja, in t echte leven ook wel).
Ik flirt met alles wat los en vast zit.
Alleen ik wilde wel een relatie met Wyll, maar die is zo preuts als t maar zijn kan. Halsin stelde letterlijk voor aan me of we dan een throuple konden worden, maar dat wilde Wyll nietEn toen ha dik er gvd uren in zitten om Wyll's hart te veroveren......
Struggles, maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOREVER ALONE!
Dat is dan wel weer zoals het echte leven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...............
Daar is wel een mod voor. De polyamorie mod. Maar denk alleen op pc.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Doe mij gewoon een kluwe!quote:Op maandag 28 april 2025 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Struggles, maat.
Daar is wel een mod voor. De polyamorie mod. Maar denk alleen op pc.
Ik vond t een uitdaging.quote:Op maandag 28 april 2025 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
Wyll is toch echt de allersaaiste party member
Klopt maar je krijgt er Mizora bijquote:Op maandag 28 april 2025 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
Wyll is toch echt de allersaaiste party member
Zitten er romance scènes met Mizora in?quote:Op maandag 28 april 2025 15:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt maar je krijgt er Mizora bij
Mizoraquote:Op maandag 28 april 2025 15:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja.quote:
Op de Series X, want hij staat ook op Game Pass, vind ik het wel meevallen tot nu toe.quote:Op maandag 28 april 2025 16:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Performance is niet helemaal lekker. Ik wacht nog even of dit beter gaat worden.
Jaquote:Op maandag 28 april 2025 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten er romance scènes met Mizora in?
Niet per se, je kan met verschillende personages sexy time doen terwijl je geen relatie met ze hebt. Mizora is daar één van.quote:Op maandag 28 april 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OMG moet een vierde playthrough gaan doen dan maar.
quote:Op maandag 28 april 2025 15:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het is een toffe game en een goede remaster, dus als je het nog niet gespeeld hebt.......quote:
Shaft?quote:Op maandag 28 april 2025 21:32 schreef MMaRsu het volgende:
Weer krijgen Bethesda games de shaft op een Sony platform
En vinden we het nog steeds goed dat Microsoft grote game bedrijven opkooptquote:Op maandag 28 april 2025 21:32 schreef MMaRsu het volgende:
Weer krijgen Bethesda games de shaft op een Sony platform
quote:Op maandag 28 april 2025 22:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En vinden we het nog steeds goed dat Microsoft grote game bedrijven opkoopt
Volgens mij heeft Microsoft niks met de ontwikkeling van Oblivion te makenquote:Op dinsdag 29 april 2025 10:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mensen waren hier blij mee want goede competitie ofzo
Bethesda heeft MS inderdaad niet nodig om teleurstellend te zijn, dat kunnen ze zelf wel.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Microsoft niks met de ontwikkeling van Oblivion te maken
Het is ook prima dat MS Bethesda heeft opgekocht. Heeft 0,0 negatieve impact gehad op gamers.
Het ging mij om de opmerking bethesda naait sony platform.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bethesda heeft MS inderdaad niet nodig om teleurstellend te zijn, dat kunnen ze zelf wel.
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het ging mij om de opmerking bethesda naait sony platform.
?????quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bethesda heeft MS inderdaad niet nodig om teleurstellend te zijn, dat kunnen ze zelf wel.
Ja OK, vooral die ja (al is Indy ook mid).quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
?????
Je hebt het over Bethesda Softworks denk ik? De makers can Oblivion etc?
Staat verder volledig los van de rest van de fantastische games die daar gemaakt worden zoals Doom en Indy
Je moeder is midquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja OK, vooral die ja (al is Indy ook mid).
Oh jawel. GTA2 was meh at best.quote:
Nou daar ben ik het absoluut niet mee eens. Dat was echt wel een flinke stap vooruit tegenover GTA1 en London. Zeker grafisch.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jawel. GTA2 was meh at best.
Agree topic disagreequote:Op dinsdag 29 april 2025 19:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het absoluut niet mee eens. Dat was echt wel een flinke stap vooruit tegenover GTA1 en London. Zeker grafisch.
Daarnaast had je de awesome Zaibatsu auto's. Of die Yakuza auto's.
Mooie tijden waren dat.
Elvis has left the buildingquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jawel. GTA2 was meh at best.
Zou een betere optie zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:39 schreef Evangelion het volgende:
Ene Mark Carney heeft de verkiezingen in Canada gewonnen.
Ik las eerst Mark Cerny.
Canada is naar de kk?quote:Op woensdag 30 april 2025 08:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou een betere optie zijn geweest.
Gewoon dezelfde partij 20 jaar lang je welvarende topland naar de kanker laten helpen.
Maar goed. Zelfhaat is ook een legitieme stemreden.
Borderlandsquote:Op woensdag 30 april 2025 09:56 schreef Evangelion het volgende:
State of Play Mind dag.
Borderlands Trump moet dood.
Zeker. Misschien wel leuker omdat dit einde past bij m'n gespeelde personage.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voelde het einde met zo goed als de eerste keer?
60 uur is vlot.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker. Misschien wel leuker omdat dit einde past bij m'n gespeelde personage.
M'n eerste playtrough speelde ik good guy, zoals meestal met de eerste playtroughs van games en dat was achteraf best boring omdat ik best veel mensen naar de mond praatte. Met m'n Dark Urge speelde ik als iemand die schijt heeft aan iedereen maar niet per se evil is om het evil zijn. Personen die een grote bek hadden hield ik een spiegel voor of als ik iets niet kreeg door gefaalde checks dan zorgde ik er wel voor dat ik het kreeg (lees: agressie).
Goed voorbeeld is the Grove: tijdens m'n eerste playtrough had ik iedereen gered want dat is de politiek correcte oplossing maar tijdens m'n tweede playtrough merkte ik dat de meeste daar klootzakken zijn en ze het eigenlijk niet verdienen gered te worden. De meeste tieflings wel hoor, maar lang niet allemaal.
Het enige wat ik altijd anders zou doen is DJ Shart. Nightsong killen voelde gewoon raar (Als je Shart zelf laat kiezen doet ze het ook niet btw dus dat is wel nice). Door het ontbreken van Nightsong was de Myrkull boss battle echt tering moeilijk, denk wel 4 uur mee bezig geweest.
Uiteindelijk nog best snel door het verhaal gegaan op Tactician in 60 uur. Moeilijkheid viel me reuze mee, de gevechten goed voorbereiden is het halve werk. En de feat alert bij iedereen als eerste kiezen.
Nog één trophy voor de platinum.
Eerste playtrough was in totaal 200 uur en toen heb ik echt elk hoekje en gaatje uitgekamd, dat was nu niet meer nodig.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
60 uur is vlot.
Maar je weet natuurlijk al veel nu.
Myrkul zit ik dalijk niet op te wachten op tactician. Welke party raad je aan?
Die game is zo goedquote:Op woensdag 30 april 2025 17:38 schreef Evangelion het volgende:
Ook maar eens aan de Balatro dan maar
[ afbeelding ]
Dan laat ik Arl voor wat het is.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die game is zo goed
En nee @:StateofMind Ark games zijn zwaar kut
Buggy schijtgames met kut crafting mechanics, zoals er nog wel 1000 anderen zijn (die waarschijnlijk beter zijn), het ziet er poep uit, het speelt poep en je kan nog beter met poep spelen dan met Ark
Probeer Balatro gewoon, het is een roguelike, niet perse "een kaartspelletje".
Heeft niet voor niets zoveel awards gewonnen
Nu 14 uur inzitten, en pas 1 quest gedaanquote:Op woensdag 30 april 2025 18:17 schreef Peejtur het volgende:
Oblivion gedownload. Vana spelen als kinderen in bed liggen.
Dat van die zeis wist ik niet. Nice.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eerste playtrough was in totaal 200 uur en toen heb ik echt elk hoekje en gaatje uitgekamd, dat was nu niet meer nodig.
Myrkull was echt fucked up, veruit de moeilijkste boss. Ik raad je aan Nightsong mee te nemen want zonder haar was het amper te doen. Uiteindelijk een tas met alle explosives naar 'm toe gegooid en met een fire arrow alles opgeblazen.
M'n party was:
• Durge, Monk (Open hand)
• Shadowheart, Cleric (Respec als Life Domain)
• Lae'Zel, Fighter (Respec als Battle Master)
• Minthara, Wizard (Evocation)
Voor het gevecht begint de game in turned based mode zetten en iedereen een invisibility potion laten drinken en goed positioneren. Bovenaan Moonrise ligt een ring waarmee je op undead commands kan laten uitvoeren, hiermee moet je Myrkull z'n Zeis laten droppen zodat hij niet z'n aoe aanval kan doen.
Ik speel nauwelijks meer games. Ik ben alle remakes, remasters, live service games, games die bij launch al iets van 100 DLCs hebben en rehash van spellen met een ander sausje ontzettend beu. Het enige wat ik de afgelopen jaren nog gespeeld heb was Harry Potter. Het spel was qua gameplay best saai, maar ik heb me er toch mee vermaakt omdat ik Harry Potter leuk vindt, en lol heb gehad om zelf in de Harry Potter wereld rond te lopen. Verrder Baldur's Gate 3 gespeeld, en Monster Hunter Wilds.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
Expeditie 33 jongens jullie gaan die halen toch?
Witcher 3, Outer Worlds (zelf niet gespeeld maar lijkt op fallout in space), last of us 1 en 2quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Alloch87 het volgende:
Ik vroeg me af of mijn vrienden van Fok! me nog van een aantal tips kunnen voorzien voor mijn volgende game.
Vroeger was ik een gamer, de laatste jaren een stuk minder. Echter heb ik onlangs Fallout 4 (ps4) gekocht, en ik was er zo aan verknocht dat ik een paar weken geleden toch maar een ps5 heb gekocht. Overigens de eerste keer dat ik een Fallout game speelde. Geweldig!
Maar nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe titel om te spelen. Ik ga heel goed op games met de gameplay van Fallout, een open-wereld met eenvoudige RPG componenten. Far-cry series heb ik ook altijd kunnen waarderen. Skyrim vond ik tof, maar dat is voor mij al te diepgaand RPG.
Ik zit er dan ook aan te denken om Cyberpunk eens te proberen. Al vanaf de release was ik benieuwd, maar omdat het spel op de ps4 niet speelbaar scheen te zijn heb ik het nooit opgepakt. Ik begrijp dat hij voor de ps5 wel goed is...? Wat vinden jullie?
Als ik kijk naar de games die ik onlangs heb met veel plezier heb gespeeld zijn dat games als God of War, Tomb Raider series en Star Wars Fallen Order. Die laatste 2 vond ik ook absoluut tof, maar daar zou ik geen 70 euro voor neertellen. Dergelijke games rond de 20 euro is prima, en ik ga het Star Wars Jedi survivor dan ook zeker binnenkort downloaden.
Alle tips zijn welkom!
Witcher 3 heb ik al gespeeld, ook helemaal geweldig. Last of us ben ik tot 2 keer toe aan begonnen, maar ik kom er niet doorheen. Raar, want de Uncharted series vond ik geweldig.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Witcher 3, Outer Worlds (zelf niet gespeeld maar lijkt op fallout in space), last of us 1 en 2
Er is nog DLC!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:45 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Witcher 3 heb ik al gespeeld, ook helemaal geweldig.
Cyberpunk is inmiddels echt zeer goed te spelen op de PS5. Echt een heerlijke sfeer. Beetje shooter RPG. Niet te zwaar op de customize en keuzes, dus niet heftig RPG. Fallout nooit gespeeld (alleen de serie gezien) dus weet niet of Cyberpunk zwaarder in de RPG zit eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Alloch87 het volgende:
Ik vroeg me af of mijn vrienden van Fok! me nog van een aantal tips kunnen voorzien voor mijn volgende game.
Vroeger was ik een gamer, de laatste jaren een stuk minder. Echter heb ik onlangs Fallout 4 (ps4) gekocht, en ik was er zo aan verknocht dat ik een paar weken geleden toch maar een ps5 heb gekocht. Overigens de eerste keer dat ik een Fallout game speelde. Geweldig!
Maar nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe titel om te spelen. Ik ga heel goed op games met de gameplay van Fallout, een open-wereld met eenvoudige RPG componenten. Far-cry series heb ik ook altijd kunnen waarderen. Skyrim vond ik tof, maar dat is voor mij al te diepgaand RPG.
Ik zit er dan ook aan te denken om Cyberpunk eens te proberen. Al vanaf de release was ik benieuwd, maar omdat het spel op de ps4 niet speelbaar scheen te zijn heb ik het nooit opgepakt. Ik begrijp dat hij voor de ps5 wel goed is...? Wat vinden jullie?
Als ik kijk naar de games die ik onlangs heb met veel plezier heb gespeeld zijn dat games als God of War, Tomb Raider series en Star Wars Fallen Order. Die laatste 2 vond ik ook absoluut tof, maar daar zou ik geen 70 euro voor neertellen. Dergelijke games rond de 20 euro is prima, en ik ga het Star Wars Jedi survivor dan ook zeker binnenkort downloaden.
Alle tips zijn welkom!
Als ik het zo lees moet je Elden Ring gaan spelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:41 schreef Alloch87 het volgende:
Alle tips zijn welkom!
Horizon Zero Dawn gespeeld, ook een pareltje! Wellicht dat Forbidden West een optie is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cyberpunk is inmiddels echt zeer goed te spelen op de PS5. Echt een heerlijke sfeer. Beetje shooter RPG. Niet te zwaar op de customize en keuzes, dus niet heftig RPG. Fallout nooit gespeeld (alleen de serie gezien) dus weet niet of Cyberpunk zwaarder in de RPG zit eerlijk gezegd.
En Horizon Zero Dawn?
Poeh, Elden Ring durf ik mijn handen niet aan te branden. Ooit begonnen aan Dark Souls, en daar was voor mij echt geen doorkomen aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik het zo lees moet je Elden Ring gaan spelen.
De Star Wars games zijn daar een slap aftreksel van.
Elden Ring is vrij makkelijk om in te komen als een noob.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:48 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Horizon Zero Dawn gespeeld, ook een pareltje! Wellicht dat Forbidden West een optie is.
[..]
Poeh, Elden Ring durf ik mijn handen niet aan te branden. Ooit begonnen aan Dark Souls, en daar was voor mij echt geen doorkomen aan.
Dat lijkt me niet, als er al aangegeven wordt dat Skyrim te zwaar RPG is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik het zo lees moet je Elden Ring gaan spelen.
ja. Erger nog. Want je hebt geen quest markers of zo. Verhaal moet je ook zelf maar uitzoeken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, als er al aangegeven wordt dat Skyrim te zwaar RPG is.
Is Elden ring dat dan ook niet?
Nee absoluut niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, als er al aangegeven wordt dat Skyrim te zwaar RPG is.
Is Elden ring dat dan ook niet?
Dat maakt het toch niet meer rpg dan een skyrim?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Erger nog. Want je hebt geen quest markers of zo. Verhaal moet je ook zelf maar uitzoeken.
Het is echt: Hier is een wereld. Je moet naar die grote boom. Succes zoek het maar uit
En daarna avowedquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:54 schreef Ludachrist het volgende:
Je moet Dragon Age: Veilguard spelen. @:MMarSu zal dit bevestigen.
Het is wel jammer dat het dagjesvolk een turn-based (j)rpg pas ziet staan als het geen anime uiterlijk heeft.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
Expeditie 33 jongens jullie gaan die halen toch?
Oh. Komen ps5 bezitters goed wegquote:
Ja of he.. het kan zomaar... Dat het anime uiterlijk niet voor iedereen is?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat het dagjesvolk een turn-based (j)rpg pas ziet staan als het geen anime uiterlijk heeft.
Casuals
Omdat anime kut is?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat het dagjesvolk een turn-based (j)rpg pas ziet staan als het geen anime uiterlijk heeft.
Casuals
Why? Zo verschrikkelijk is die game toch niet? Het is dat ik niks heb met die PoE-wereld maar het was gameplaytechnisch best puikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |