Deze lijkt mij echt enorm vet. Hyped!quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:59 schreef 2dope het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Plz don't be shit Prayge
Inderdaad ja, maar helaas.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:22 schreef DKUp het volgende:
Gisteren was wel de ideale dag voor Oblivion Remastered om uit te komen….
Aankomende week komt er van alles uit.
Op goede vrijdag zijn de financiele markten dichtquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:22 schreef DKUp het volgende:
Gisteren was wel de ideale dag voor Oblivion Remastered om uit te komen….
Aankomende week komt er van alles uit.
Forza Horizon 5 op PS5 en CLAIR OBSCUR: EXPEDITION 33.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar helaas.
Volgende week ook Days Gone upgraden voor een tientje.
Wat komt er nog meer dan?
Dan zal er wel een aankondiging maandag komen. Anders hebben ze schijt en zeggen ze geniet er vandaag maar van.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op goede vrijdag zijn de financiele markten dicht
Op maandag is het een nationale feestdag in de UK en dan komen er nooit games uit
Maandag aankondiging dinsdag/donderdag drop is mogelijk
Degenen die er op zitten te wachten zijn natuurlijk niet degenen die er op zitten te zeikenquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:14 schreef Evangelion het volgende:
Altijd zeiken op remasters hier maar nu kunnen ze niet wachten hoor.
Ah, FH5 al kort op de X gespeeld, race/sport games zijn niet mijn ding.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Forza Horizon 5 op PS5 en CLAIR OBSCUR: EXPEDITION 33.
PLEEEEASE OH BABY DON'T GOquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ga binnenkort maar eens beginnen aan Kingdom Hearts the story so far en Kingdom Hearts 3, samen voor 15 euro opgepikt. Tot ergens in de winter
Geen physical en geen days gone 2quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar helaas.
Volgende week ook Days Gone upgraden voor een tientje.
Wat komt er nog meer dan?
Kingdom Heartsquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
https://playsense.nl/6466(...)earts-in-een-pakket/
Nooit gespeeld, wel mensen gehoord die er erg van genoten hebben; misschien dit maar eens aangrijpen om het te proberen.
Je kan ook 'The story so far' en Kingdom Hearts 3 kopen (tweedehands), dan heb je hetzelfde. Als je een beetje goed zoekt kan je het voor 20 euro samen halen, ik toevallig vandaag op Vinted voor 15 samen. Deze aangekondigde versie mist de DLC van Kingdom Hearts 3 en Hearts of Melody, maar die heb je niet per se nodig of kan je alsnog later in de sale halen. Mocht Kingdom Hearts 4 uitkomen zal er over 3 jaar wel een 'final collection' uitkomen....quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
https://playsense.nl/6466(...)earts-in-een-pakket/
Nooit gespeeld, wel mensen gehoord die er erg van genoten hebben; misschien dit maar eens aangrijpen om het te proberen.
Ja waar ik een beetje bang voor ben is dat er straks weer een ps5 versie komt ook...quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:46 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Je kan ook 'The story so far' en Kingdom Hearts 3 kopen (tweedehands), dan heb je hetzelfde. Als je een beetje goed zoekt kan je het voor 20 euro samen halen, ik toevallig vandaag op Vinted voor 15 samen. Deze aangekondigde versie mist de DLC van Kingdom Hearts 3 en Hearts of Melody, maar die heb je niet per se nodig of kan je alsnog later in de sale halen. Mocht Kingdom Hearts 4 uitkomen zal er over 3 jaar wel een 'final collection' uitkomen....
Kingdom Hearts 4 komt sowieso op de PS5 uit. Maar ik denk dat het grafisch niet beter gaat worden al die oude games dan nu met de PS4 versies, dan moeten ze echt remakes gaan maken. De PS4 versies kan je ook gewoon op de PS5 spelenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja waar ik een beetje bang voor ben is dat er straks weer een ps5 versie komt ook...
Gewoon dit kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:46 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Je kan ook 'The story so far' en Kingdom Hearts 3 kopen (tweedehands), dan heb je hetzelfde. Als je een beetje goed zoekt kan je het voor 20 euro samen halen, ik toevallig vandaag op Vinted voor 15 samen. Deze aangekondigde versie mist de DLC van Kingdom Hearts 3 en Hearts of Melody, maar die heb je niet per se nodig of kan je alsnog later in de sale halen. Mocht Kingdom Hearts 4 uitkomen zal er over 3 jaar wel een 'final collection' uitkomen....
Chain of memories is kinoquote:Op zondag 20 april 2025 17:04 schreef Bananenpap het volgende:
Kingdom Hearts moet je niet voor het verhaal spelen. Zou het sowieso laten bij deel 1 en 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |