SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Toch kut om zoiets op een maandag te droppen als de meeste mensen vanaf morgen 4 dagen vrij hebbenquote:Op donderdag 17 april 2025 12:05 schreef StateOfMind het volgende:
https://insider-gaming.co(...)o-game-pass-day-one/
Oblivion waarschijnlijk aanstaande maandag de 21e al
Gamen op de dag dat Jezus gestorven is voor onze zondenquote:Op donderdag 17 april 2025 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Toch kut om zoiets op een maandag te droppen als de meeste mensen vanaf morgen 4 dagen vrij hebben
Nee joh, op die dag heeft ie chocolade eieren verstopt toch?quote:Op donderdag 17 april 2025 12:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gamen op de dag dat Jezus gestorven is voor onze zonden
Die vuige zombie, die veredelde goochelaar, hij kan de tering krijgenquote:Op donderdag 17 april 2025 12:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Yup samen met de paashaasquote:Op donderdag 17 april 2025 12:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee joh, op die dag heeft ie chocolade eieren verstopt toch?
Ik verstop ze altijd op zaterdagmiddag.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee joh, op die dag heeft ie chocolade eieren verstopt toch?
Tsss. Het is gewoon Eostre/Ostara, godin van de vruchtbaarheid en start van de lente.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Fquote:Op donderdag 17 april 2025 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Ang3l ben Shadowheart kwijt
Ze is dood nu.
RIPquote:Op donderdag 17 april 2025 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is dood nu.
Veel plezierquote:
Watquote:Op donderdag 17 april 2025 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is dood nu.
Hij is Shadowheart kwijt, ze is doodquote:
HOE DANquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij is Shadowheart kwijt, ze is dood
Omdat ze de Nightsong niet mocht vermoorden, viel ze me aan.quote:
Ik weet niet meer welke keuze ik heb gemaakt daar maar weet wel dat ik mijn hele party corrupted heb gemaakt en die luisteren allemaal naar mij zonder pardonquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze de Nightsong niet mocht vermoorden, viel ze me aan.
Dit is ook echt een fucking geweldig spel, als je Rainbow Six Vegas enzo leuk vind dan ga je dit diggenquote:
Roleplay, hè.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke keuze ik heb gemaakt daar maar weet wel dat ik mijn hele party corrupted heb gemaakt en die luisteren allemaal naar mij zonder pardon
Maar Shadowheart dood zal mij nooit gebeuren, dan maar een reload, die girl is goat
Volgens mij kan je haar redden en de nightsong ookquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roleplay, hè.
Doe een goede playthrough. Dan laat ik haar niet een duidelijke aasimar vermoorden voor haar duistere godin.
Zag geen dialoogopties daarvoor. Geloof dat ik ergens eerder in het verhaal een paar verkeerde antwoorden heb gegeven, of dingen niet gedaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij kan je haar redden en de nightsong ook
Ja je moet wel besties zijn volgens mijquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag geen dialoogopties daarvoor. Geloof dat ik ergens eerder in het verhaal een paar verkeerde antwoorden heb gegeven, of dingen niet gedaan.
Meh, volgens mij was het al een gemiddeld spelquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:46 schreef 2dope het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Misschien toch de moeite om nog eens opnieuw door te spelen
Er komt geen BG4, LarianGODEN gaan verder met Divinity-franchise, mark my wordsquote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb ‘m toevallig laatst voor de tweede keer doorlopen. Welke gek zou nu BG4 voor z’n rekening willen nemen na dit kwaliteitsspektakel.
Geen idee waar dit over gaat. Ik heb die game uitgespeeld en was zeer goed vermaak, enige nadeel was dat ieder wapen uit een specifieke weapon-class dezelfde moveset had.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Meh, volgens mij was het al een gemiddeld spel
En daarna ging die director ook nog ff speciaal voor de anti woke jankerts de body types veranderen van type a/b naar male/female (want a/b is schijnbaar woke)
Nee die shit hoef ik niet aan te raken met een stok van 10 meter
Genoeg devs die bg4 aan zullen willen doen lijkt mijquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er komt geen BG4, LarianGODEN gaan verder met Divinity-franchise, mark my words
Die lui hebben geprobeerd zodanig de game te positioneren dat het een championed game is voor de incels en chuds door eerst te roepen nee politiek doen we niet aanquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat. Ik heb die game uitgespeeld en was zeer goed vermaak, enige nadeel was dat ieder wapen uit een specifieke weapon-class dezelfde moveset had.
quote:More Attractive” Feminine Features
Echt zo sneu, om eerst te zeggen nee politiek doen we niet aan, en je vervolgens helemaal in dat politieke spectrum te plaatsen aan de kant van de Asmongolds en Grummz types.quote:Another highly popular community request has been the ability to create more attractive and generally realistic-looking characters. We’ve also increased the femininity of the female body type with more attractive face options and a more conventionally feminine body shape.”
Ah ok niet meegekregen, ik vind dat soort discussies en "controverse" sowieso fucking cringe dus besteed er geen aandacht aan. Snap het überhaupt niet want je loopt 99% van de tijd met full armor en helm op lolzquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die lui hebben geprobeerd zodanig de game te positioneren dat het een championed game is voor de incels en chuds door eerst te roepen nee politiek doen we niet aan
Vervolgens zaten er lui te klagen ja maar body type a/b in je character creator is woke!
Toen dachten ze ok dan maken we er gewoon male en female van want dan zijn die incels happy en verkopen wij weer meer
https://invader.be/lords-(...)-elementen-in-games/
En daarna meer aantrekkelijkere wijven erin gedaan want Stellar Blade
[..]
[..]
Echt zo sneu, om eerst te zeggen nee politiek doen we niet aan, en je vervolgens helemaal in dat politieke spectrum te plaatsen aan de kant van de Asmongolds en Grummz types.
Dit soort politieke kutspelletjes hou ik al helemaal niet van. Aan beide kanten. Flikker gewoon op met al die bullshit en maak een goed spel en laat dat spel voor zichzelf spreken.
Ja ik lees zowel Resetera waar deze developer inmiddels volledig is uitgekakt want hij is niet meer inclusiefquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah ok niet meegekregen, ik vind dat soort discussies en "controverse" sowieso fucking cringe dus besteed er geen aandacht aan. Snap het überhaupt niet want je loopt 99% van de tijd met full armor en helm op lolz
Ik heb me er ook erg goed mee vermaakt ja, ik vond het een van de betere/toffere soulslikes.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat. Ik heb die game uitgespeeld en was zeer goed vermaak, enige nadeel was dat ieder wapen uit een specifieke weapon-class dezelfde moveset had.
Nee, maar de vorige waren ook niet door Larian gemaakt, toch? Dit was toch een eenmalige keer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er komt geen BG4, LarianGODEN gaan verder met Divinity-franchise, mark my words
Dit heeft mijn interesse nu gewektquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:59 schreef 2dope het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Plz don't be shit Prayge
Ja ik las je reactie verkeerd, het zal iig niet uit de koker van Larian komen (althans dat hebben ze zelf gezegd). Ik hoop persoonlijk op Original Sin 3quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar de vorige waren ook niet door Larian gemaakt, toch? Dit was toch een eenmalige keer.
Nieuwe IP in een scifi jasje aub.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik las je reactie verkeerd, het zal iig niet uit de koker van Larian komen (althans dat hebben ze zelf gezegd). Ik hoop persoonlijk op Original Sin 3
Even geduld voor Exodusquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nieuwe IP in een scifi jasje aub.
Waar zijn de scifi rpg's? Fantasy hebben we echt genoeg
Maar de sprong laten ze weer niet zienquote:
De amateurquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar de sprong laten ze weer niet zien
Ook welkom, alles wat zij aanraken verandert toch in goud. Maar DoS2 is één van m'n persoonlijke favorieten, vind die wereld/lore ook wel tofquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nieuwe IP in een scifi jasje aub.
Waar zijn de scifi rpg's? Fantasy hebben we echt genoeg
Ik ben nog nooit in zo'n klimhal geweest.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:00 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik heb betere klimmers gezien in de lokale boulderhal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |