Je moeder is midquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja OK, vooral die ja (al is Indy ook mid).
Oh jawel. GTA2 was meh at best.quote:
Nou daar ben ik het absoluut niet mee eens. Dat was echt wel een flinke stap vooruit tegenover GTA1 en London. Zeker grafisch.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jawel. GTA2 was meh at best.
Agree topic disagreequote:Op dinsdag 29 april 2025 19:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het absoluut niet mee eens. Dat was echt wel een flinke stap vooruit tegenover GTA1 en London. Zeker grafisch.
Daarnaast had je de awesome Zaibatsu auto's. Of die Yakuza auto's.
Mooie tijden waren dat.
Elvis has left the buildingquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jawel. GTA2 was meh at best.
Zou een betere optie zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:39 schreef Evangelion het volgende:
Ene Mark Carney heeft de verkiezingen in Canada gewonnen.
Ik las eerst Mark Cerny.
Canada is naar de kk?quote:Op woensdag 30 april 2025 08:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou een betere optie zijn geweest.
Gewoon dezelfde partij 20 jaar lang je welvarende topland naar de kanker laten helpen.
Maar goed. Zelfhaat is ook een legitieme stemreden.
Borderlandsquote:Op woensdag 30 april 2025 09:56 schreef Evangelion het volgende:
State of Play Mind dag.
Borderlands Trump moet dood.
Zeker. Misschien wel leuker omdat dit einde past bij m'n gespeelde personage.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voelde het einde met zo goed als de eerste keer?
60 uur is vlot.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker. Misschien wel leuker omdat dit einde past bij m'n gespeelde personage.
M'n eerste playtrough speelde ik good guy, zoals meestal met de eerste playtroughs van games en dat was achteraf best boring omdat ik best veel mensen naar de mond praatte. Met m'n Dark Urge speelde ik als iemand die schijt heeft aan iedereen maar niet per se evil is om het evil zijn. Personen die een grote bek hadden hield ik een spiegel voor of als ik iets niet kreeg door gefaalde checks dan zorgde ik er wel voor dat ik het kreeg (lees: agressie).
Goed voorbeeld is the Grove: tijdens m'n eerste playtrough had ik iedereen gered want dat is de politiek correcte oplossing maar tijdens m'n tweede playtrough merkte ik dat de meeste daar klootzakken zijn en ze het eigenlijk niet verdienen gered te worden. De meeste tieflings wel hoor, maar lang niet allemaal.
Het enige wat ik altijd anders zou doen is DJ Shart. Nightsong killen voelde gewoon raar (Als je Shart zelf laat kiezen doet ze het ook niet btw dus dat is wel nice). Door het ontbreken van Nightsong was de Myrkull boss battle echt tering moeilijk, denk wel 4 uur mee bezig geweest.
Uiteindelijk nog best snel door het verhaal gegaan op Tactician in 60 uur. Moeilijkheid viel me reuze mee, de gevechten goed voorbereiden is het halve werk. En de feat alert bij iedereen als eerste kiezen.
Nog één trophy voor de platinum.
Eerste playtrough was in totaal 200 uur en toen heb ik echt elk hoekje en gaatje uitgekamd, dat was nu niet meer nodig.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
60 uur is vlot.
Maar je weet natuurlijk al veel nu.
Myrkul zit ik dalijk niet op te wachten op tactician. Welke party raad je aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |